Ik zou Del Toro altijd opstellen ipv een Mozzato. Zijn een heleboel gegarandeerde punten, terwijl het bij Mozzato maar afwachten is hoe zijn pet staat. En zelfs als hij meesprint, heb je geen garantie dat hij meer punten haalt dan onze stierenvriend.
Ik vind Lonardi wel een heel steady renner die zich goed positioneert. Niet de de snelste, maar altijd tussen 5-12. Dus ik zou Lonardi meenemen.
Het is geen Thijssen die altijd vanuit een slechte positie iets moet gaan doen.
Hangt er denk ik ook een beetje vanaf waar je nu in het klassement staat. Zelf schommel ik rond 80% en neem ik liever een gokje met een van Aert dan dat ik bijvoorbeeld vaste punten met een Ciccone pak. Als je echter op 95% ofzo staat, zijn die vaste punten dan wel lekker en kun je wat verdedigender spelen.
Thanks, ja er gaat natuurlijk ook een hoop goed, naast de minpunten die ik had opgesomd. Del Toro cappen was wel lekker gisteren. Die had ik trouwens ook meegenomen als aanvaller met teampuntenbonus.
Vandaag is het makkelijk voor mij: 7 sprinters, Ayuso en Del Toro. De finale gaat weer erg over positioneren, dus als ik Zijlaard of Van Uden had zou ik die cappen, maar nu wordt het toch maar Groves
Het is toch wel echt balen dat die etappe die Groves won niet voor de paarse truipunten was - daar heeft hij definitief de ambities voor de puntentrui aan de wilgen gehangen. In de graveletappe al gek natuurlijk, en nu laat 'ie ook duidelijk lopen zodra duidelijk is dat de winst er niet in zit. Dat zijn dure scoritopuntjes, Kaden!
Ik zeg 'm dan eerst dat 'ie me een biertje verschuldigd is voor de geleden Scoritopijn. Na de Vuelta juist nog als dikke plus opgeschreven dat Groves doorstrijdt voor de puntentrui, toen die achter Van Aert eigenlijk kansloos was.
Eens hoor, maar het zegt denk ik ook toch wel veel over de kwaliteit van Turner.
Mannen als Strong, Aular en Lonardi finishen hier rond de 20ste stek. In de Vuelta bijvoorbeeld worden die gewoon 5,6 en 7.
Ging hier natuurlijk puur om positioneren en Turner zit helemaal vooraan bij de bocht met een peloton op een lint dus niet meer in te halen. In een "echte" sprint met rechte finish eindigen die mannen normaal wel dichter. Maarja, we zijn er vet mee. Strong mag zorgen dat hij morgen eens top 5 rijdt of die komt ook op een grijs lijstje terecht als "sprinter"
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.