Scorito Giro 2025

1 2 ... 137 ... 140 141
ditisdavid
KV
Zou ik idd doen met die finish. De leadout die als eerste door die laatste bocht gaat kan zeker nog...

Ik verwacht eigenlijk dat het gewoon vallen wordt, dus goed denkbaar dat een leadout die van voren zit automatisch topvijftien rijdt vandaag.

RedDevil
oli4g
Ik zit met 8 sprinters: Pedersen, Groves, Moschetti, Magnier, Bennett, Mozzato, Lonardi en Strong. A...

Ik zou Del Toro altijd opstellen ipv een Mozzato. Zijn een heleboel gegarandeerde punten, terwijl het bij Mozzato maar afwachten is hoe zijn pet staat. En zelfs als hij meesprint, heb je geen garantie dat hij meer punten haalt dan onze stierenvriend.

Maganor01

Zouden jullie ook nog eerder een vine inklikken voor de teampunten ipv WVA of Lonardi?

kwarc

Wout moet ca 15e worden om ongeacht de daguitslag meer punten te halen dan een Vine/McNulty?

Kooij natuurlijk redelijk favoriet, daar kan je ook op gokken voor een +10. Beide keuzes te rechtvaardigen.

Jens Voigt
Maganor01
Zouden jullie ook nog eerder een vine inklikken voor de teampunten ipv WVA of Lonardi?

Ik vind Lonardi wel een heel steady renner die zich goed positioneert. Niet de de snelste, maar altijd tussen 5-12. Dus ik zou Lonardi meenemen.

Het is geen Thijssen die altijd vanuit een slechte positie iets moet gaan doen.

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained
Primozeh
Heeft het vandaag nog nut om WVA op te stellen? In de hoop dat die als leadout nog wat punten pakt,...

Hangt er denk ik ook een beetje vanaf waar je nu in het klassement staat. Zelf schommel ik rond 80% en neem ik liever een gokje met een van Aert dan dat ik bijvoorbeeld vaste punten met een Ciccone pak. Als je echter op 95% ofzo staat, zijn die vaste punten dan wel lekker en kun je wat verdedigender spelen.

Maarten Koning

Fiorelli of Fortunato

Jens Voigt
Maarten Koning
Fiorelli of Fortunato

Fiorelli. 

OneTrickPony
drklaas
Geen verkeerde score toch bij een 1e deelname ? Kan ook nog alle kanten op. En je bekijkt logischerw...

Thanks, ja er gaat natuurlijk ook een hoop goed, naast de minpunten die ik had opgesomd. Del Toro cappen was wel lekker gisteren. Die had ik trouwens ook meegenomen als aanvaller met teampuntenbonus.

Vandaag is het makkelijk voor mij: 7 sprinters, Ayuso en Del Toro. De finale gaat weer erg over positioneren, dus als ik Zijlaard of Van Uden had zou ik die cappen, maar nu wordt het toch maar Groves

John Bon

Belangrijke dag voor mij vandaag. Zonder Roglic gestart omdat ik mijn sprintploeg wou versterken maar dan moet het vandaag wel dik scoren zijn natuurlijk

Groves(c) Bennett pedersen Wva Moschetti Kanter Lonardi Ayuso Fretin

hjjanssen1973

Bidden rond 350 meter!

KV

Als Turner hier al begint podiumplekken te halen, waar zijn die sprinters dan mee bezig zeg. 

Ben Nihilisty

Het is toch wel echt balen dat die etappe die Groves won niet voor de paarse truipunten was - daar heeft hij definitief de ambities voor de puntentrui aan de wilgen gehangen. In de graveletappe al gek natuurlijk, en nu laat 'ie ook duidelijk lopen zodra duidelijk is dat de winst er niet in zit. Dat zijn dure scoritopuntjes, Kaden!

Ragnar Lolbroek

#nooitmeerBennett !!!

Ragnar Lolbroek
Ben Nihilisty
Het is toch wel echt balen dat die etappe die Groves won niet voor de paarse truipunten was - daar h...

Beentjes stil houden ja. Wie hem op een terrasje tegenkomt, zeg Groves even dat we geen nieuwe Ewan wensen.😅

KV
Ben Nihilisty
Het is toch wel echt balen dat die etappe die Groves won niet voor de paarse truipunten was - daar h...

Inderdaad. Doe hem een ander truitje aan en was 2 druppels water die andere Australische sprinter. 

Ben Nihilisty
Ragnar Lolbroek
Beentjes stil houden ja. Wie hem op een terrasje tegenkomt, zeg Groves even dat we geen nieuwe Ewan...

Ik zeg 'm dan eerst dat 'ie me een biertje verschuldigd is voor de geleden Scoritopijn. Na de Vuelta juist nog als dikke plus opgeschreven dat Groves doorstrijdt voor de puntentrui, toen die achter Van Aert eigenlijk kansloos was.

KV
Ragnar Lolbroek
#nooitmeerBennett !!!

Gohja. Heeft al 70 punten voor 1m met nog 2 of 3 sprints te gaan. Kan slechter...

hjjanssen1973
Ragnar Lolbroek
#nooitmeerBennett !!!

Dat sowieso niet inderdaad. Al jaren een slappe sprinter, die nog telkens een flink salaris krijgt volgens mij. Hij fietst te lang door.

Daan Brakenhoff
KV
Als Turner hier al begint podiumplekken te halen, waar zijn die sprinters dan mee bezig zeg. 

Eens hoor, maar het zegt denk ik ook toch wel veel over de kwaliteit van Turner.

Mannen als Strong, Aular en Lonardi finishen hier rond de 20ste stek. In de Vuelta bijvoorbeeld worden die gewoon 5,6 en 7. 

KV
Daan Brakenhoff
Eens hoor, maar het zegt denk ik ook toch wel veel over de kwaliteit van Turner. Mannen als Strong,...

Ging hier natuurlijk puur om positioneren en Turner zit helemaal vooraan bij de bocht met een peloton op een lint dus niet meer in te halen. In een "echte" sprint met rechte finish eindigen die mannen normaal wel dichter. Maarja, we zijn er vet mee. Strong mag zorgen dat hij morgen eens top 5 rijdt of die komt ook op een grijs lijstje terecht als "sprinter"

Scratzz

Compleet bezopen die bocht voor de finish. En de sprint werd er ook niet leuker van, want er deed nog maar een man of 4 mee voor de winst.

KV

Ok. We kunnen beginnen aan de opstelling voor morgen. Welke sprinters stellen we op? Ik begin: Pedersen!

jenzrscl

Pluimers!

ZK

Groves is na etappe 6 al twijfelgeval. Terwijl je hem normaal gesproken gelijk opschrijft samen met Pedersen...

1 2 ... 137 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.