Scorito Giro 2025

1 2 ... 138 139 140 141
Ragnar Lolbroek

Fiorelli

ditisdavid

Groves had ik twee weken geleden ook niet opgeschreven voor deze etappe. De enige sprinters die er bij mij inkomen zijn Pedersen en misschien Strong (die dan samen met Vendrame en Carapaz types als Scaroni, Gee, en 2x UAE-teampunten op de bank houdt).

Kopman is ook wel een dingetje. Valt voor Pedersen, Vacek, Pidcock, Roglic, Ayuso en Ciccone allezes wel wat te zeggen...

Laatst gewijzigd
berggie1987

Wat interessant is in deze Giro dat voor de perfecte verdeling de traditionele verdeling sprint/ak/tijdrit/vlucht eigenlijk niet toereikend is. Normaal selecteer je de wat sterkere sprinters en kan je die overal opstellen. Alleen waren hier heel veel zwaardere etappes ook te zwaar voor de redelijk klimmende sprinters en moet je dus al een categorie hebben die nog iets beter klimt

Er zijn eigenlijk van tevoren maar 2 renners te selecteren (Pedersen en groves) die je zowel in een vlakke sprint als een sprint na een zware etappe  kan opstellen.

Dan zijn er sterke sprinters (fiorelli, strong, van Aert, vendrame, Aular) die op het vlakke echt tekort komen

En snelle sprinters die echt tekort komen als het zwaar wordt ( van Uden, Bennett, Kooij, etc)

Dus misschien moest je achteraf wel een soort verdeling hebben van groves+Pedersen plus een aantal sterke sprinters die je evt in heuvelaanvalsrittem kan opstellen en een aantal echte sprinters.

In totaal zou je dan misschien wel op 8 of 9 uitkomen. (Groves, Pedersen + 3/4 vlakke + 3/4 sterke.

Laatst gewijzigd
KJP

Ja waar moet je beginnen voor morgen qua team met keuze uit Pedersen, Ayuso, Roglic, Del Toro, Carapa, Bernal, Pidcock Storer, Gee, Strong, Magnier, Vine, Vacek en Pluimers

ik denk dat ik maar voor Pedersen, Ayuso, Roglic, Del Toro, Carapaz, Pidcock, Bernal ga als de zeven zekere. Daarachter vind ik het toch pittig haha.

jenzrscl

Morgen del toro cap.

Hoe die met gemak won tegen ciccione en pidcock gisteren zonder door te sprinten..

Voor de sterke sprinters(ook mads) word die redbull sprint wel klote , 1.8km aan 6.6% 10km voor finish.. daar zal nog hard gebikkeld worden normaal voor bonis door uae, en dwn zal het wel niet meer stil vallen

KV

En dat pukkeltje waar Mads loste in rit 5 was 700m aan 8,5%. Just saying...

RVB112

Wat denken jullie van groves en strong morgen? Of meer rit voor truipunten tiberi/scaroni of poole/storer/gee? Ik hoor het graag

PeterPaprika
RVB112
Wat denken jullie van groves en strong morgen? Of meer rit voor truipunten tiberi/scaroni of poole/s...

Ik denk dat Strong en zeker Groves er niet bij gaan zitten morgen.

jenzrscl

Dat was ooit een typische hayter aankomst. Hij lijkt al hele giro het hondje van magnier helaas..

Zitvlees

Benieuwd naar morgen..wordt het voor de gc mannen en puncheurs of voor de sterke sprinters Ik neig naar het eerste, gewoon m'n gc team incl Poole en pidcock maar geen Strong, Pedersen of Fiorelli. Wat denken jullie?

TimTornTeut

Denken jullie dat Hermans er nog een keer voor gaat morgen, of is die al uitgecheckt deze Giro? 

Bring me the horizon

Is morgen niet te zwaar voor Groves?

En wat gaat het worden bij:

Magnier of Hayter?

Fretin of Oldani?

berggie1987

\pe

KV
Bring me the horizon
Is morgen niet te zwaar voor Groves? En wat gaat het worden bij: Magnier of Hayter? Fretin of Oldani...

Zeker een goede finish voor Fretin!

NielsH97

Morgen gaan WvA en Pedersen toch nooit winnen met de laatste 800meter a 10%. Waarbij onder aan de klim een bocht ligt waardoor je zonder snelheid start aan het klimmetje.

Of denk ik hier te lastig over 800m aan 10%?

Wil zelf Ciccone of Del Toro cappen.

NielsH97

Giro 2015, rit 12. Is toch precies dezelfde aankomst? 

kevinraar

voor mij poule mag het elke dag een massasprint word met 339 punten gestegen van 41.5 naar 55.4

team voor morgen

roglic

ayuso

storer

rubio

mcnluty

pedersen

gee

arensman

groves

bank

piganzoli

van uden

magnier

kooij

lonardi

kanter

bardet

poole

benett

fortunato

Laatst gewijzigd
Keshi
NielsH97

In ieder geval zelfde aankomstplaats. Toen was het Gilbert voor Contador en Ulissi.

Dekkerony
NielsH97

Knap speurwerk..vrijwel excact dezelfde etappe met zelfde aankomst. Idd Gilbert, contador én Ulissi. 

Van de sterk klimmende aanvallers/sprinters ala Mads/Wout e.d. 

Matthews 32e

Hmm..

Laatst gewijzigd
floda

Is gewoon finish rondje van giro del veneto. Daar won strong afgelopen jaar. Aanloop is veel makkelijker dan in etappe 5 dus denk dat pedersen en strong er nog bij zijn. Misschien aular en Groves maar daar vrees ik voor. Vendrame/pluimers/ulissi zou moeten kunnen. 

heb Wout en del toro niet maar die lijken wel goede captains. Twijfel zelf tussen mads en vacek. 

OneTrickPony

Van de sprinters verwacht ik niet zo veel morgen, behalve van Vacek en Wout (maar die zitten niet in mijn team). De rest zou ik lekker op de bank laten.

Del Toro (c)
Ayuso
Pidcock
Tiberi
Ciccone
Pedersen
Gee
Storer
Vine

Oerdewai

Ik verwacht morgen een flink tempo waarin de klassementsmannen elkaar toch het hoofd op hol brengen waardoor die gaan strijden om de voorste plekken in het peleton en volle bak omhoog knallen. Ik zie van de sprinters alleen Pedersen een kans maken om vooraan mee te doen, strong en groves laat ik op de bank. Een vlucht zou natuurlijk ook kunnen, maar daar is lastig op te anticiperen 

Gujanator

Indeleiderstrui heeft het spot on. Het is dezelfde laatste km als in 2015, maar toen kwamen ze vanuit de andere kant aan met snelheid. Nu komen ze met een scherpe bocht aan. 

In de Giro del Veneto komen ze ook met snelheid aan en ligt de finish 250m eerder. Die laatste 250m zijn 10+%. 

Lijkt me kansloos voor de sprinters, zelfs voor Mads. Al geef ik hem misschien nog het voordeel van de twijfel vanwege zijn 8 zekere punten.

Canyon72
Gujanator
Indeleiderstrui heeft het spot on. Het is dezelfde laatste km als in 2015, maar toen kwamen ze vanui...

Zou zo maar kunnen strijd worden tussen klassementsmannen. Neem daarnaast enkel Van Aert en Pedersen mee. Ik cap Del Toro.

TourDeFranceUnchained

Als van Aert goede benen heeft moet hij dit toch prima aankunnen. In ieder geval top 10. Hij zat ook bij del Toro in het wiel op een strook van 500m a 12,5% na een hele zware gravel etappe. Nu is het 750m a 10% ongeveer. 

1 2 ... 138 139 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.