Scorito Giro 2025

1 2 ... 140 141 142 143 »
OneTrickPony

Eerlijk gezegd had ik hem vooral als aanvaller, maar nu Landa en Ciccone weg zijn is hij ook gewoon broodnodig in mijn AK opstelling. Vandaag lekker doorgestegen naar 95.3% ondanks Gee en Pidcock op de bank (maar ja, wie niet)

zomaareens

Vacek gevallen met erg? Weet iemand dat?

Dekkerony
kevinraar
balen van de valpartij ik moet het hebben van de sprint etappes toch nog 179 punten gehaald met kooi...

Poole er sowieso in Kevin die wil wel en misschien ook wel Piganzoli al betwijfel ik of hij weg mag of wil, Poole wil zeker weg maar of hij mag is n 2e. UAE gaat echt de trui niet weggeven.

En zou Bardet captain maken.

jenzrscl

Wout morgen? Lijkt me nu simon yates daar plots 2de staat, dat hij toch wat meer in knechttenrol zal moeten  

kevinraar
Dekkerony
Poole er sowieso in Kevin die wil wel en misschien ook wel Piganzoli al betwijfel ik of hij weg mag...

h3b bardet en forunato gedaan voor wie zou je poole erin doen heb nu fortunato als kopman

Laatst gewijzigd
OneTrickPony
kevinraar
h3b bardet en forunato gedaan voor wie zou je poole erin doen heb nu fortunato als kopman

Heb Bardet en Fortunato gedaan. Voor wie zou je Poole erin doen? Heb nu Fortunato als kopman.

Kleine moeite.......

hjjanssen1973
BigMig
Zo dus.

Ha ha ha inderdaad! Go Go Gee! 😂😂😂

Mittavic

Voor morgen:

Roglic

Ayuso

Carapaz

Gee

Fortunato

McNulty

Vendrame

Piganzoli

Scaroni

Bank o.a.:

Rubio

Storer

WvA

Pedersen 

Zouden jullie nog iets veranderen? Zouden Rubio en Storer al weg mogen rijden van het peloton?

hjjanssen1973

Pedersen en Vacek in de ontsnapping nu Ciccone eruit ligt.

NielsH97

Lastige keuzes.. ik twijfel om een aanvaller op te stellen, Vendrame of Scaroni. Of toch voor Piganzoli gaan. Rest van mijn team wil ik niet aankomen.

Voor nu:

Del Toro (c)

Ayuso

McNulty

Roglic

Carapaz

Gee

Storer

Fortunato

Piganzoli

jenzrscl
hjjanssen1973
Pedersen en Vacek in de ontsnapping nu Ciccone eruit ligt.

Eerder eens konrad of verona denkik dan.

1 2 ... 140 141 142 143 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.