Ik geloof daar niet zo in. Nog te ver weg om de laatste 10 km ook door te trekken. De klim is ook te kort om echt renners op achterstand te rijden. Ik denk dat iedereen er gewoon bij zit.
Bij de bookies is die wel (licht) favoriet. Maar met de kanttekening dat ze een pakweg 1 op 3 kans geven dat die er na dat heuveltje er niet meer bijzit of niet goed gepositioneerd. Voornamelijk dat laatste is denk ik wel reëel. Pedersen zal wel van voren kunnen blijven zitten. De kans op een top3 is dus voor Pedersen hoger. De kans op p1 is dan weer voor Kooij hoger ivm zijn intrensieke snelheid
Na Landa nu ook ciccone weg. Wordt wel heel lastig zo, zat al
dun in AK maar dat is nu helemaal weg. Vwb eerder bericht, het ging mij inderdaad om captainkeus van vandaag. Met Groves wel goed gekozen. Ben nu zo langzamerhand wel benieuwd over hoe het AK gaat worden. Steeds minder mannen over zo die dichtbij staan, ik zeg hup Gee, zou ik wel een grote bak vinden als hij podium gaat rijden.
balen van de valpartij ik moet het hebben van de sprint etappes toch nog 179 punten gehaald met kooij en kopman groves gee poole badet en rubio niet opgesteld dat had niemand verwacht
volgens mij niemand uit mij team gevallen alleen tibiri en ciconnen van de klassemnt renners gevallen?
team voor morgen
roglic
ayuso
gee
arensman
storer
rubio
mcnulty
foryunat
bardet
bank
poole
piganzoli
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.