Scorito Giro 2025

1 2 ... 140 141 142 143
mirkodek
KV
Tjah. Anders zou je zoals ik met Strong opgescheept zitten. 

Of je hebt ze zoals ik allebei....

chassepatatemayonaise
ditisdavid
Denk dat je Gee daarmee iets tekort doet. Zijn ritzege in de Dauphiné vorig jaar was een rit voor de...

Hulde voor deze opmerking waardoor ik na wat onderzoek op Gee hem wél heb opgesteld ten koste van een Strong!!

Hoezee! 

Canyon72

Houden jullie in de opstelling van vandaag rekening met het feit dat Lidl goed doortrekt op laatste helling en zodoende de meeste sprinters incl Groves er afliggen? Of behoort dit scenario niet tot de mogelijkheid vandaag volgens jullie?

hjjanssen1973
chassepatatemayonaise
Hulde voor deze opmerking waardoor ik na wat onderzoek op Gee hem wél heb opgesteld ten koste van ee...

Hoe gaat Gee vandaag punten halen dan?

Jens Voigt
Canyon72
Houden jullie in de opstelling van vandaag rekening met het feit dat Lidl goed doortrekt op laatste...

Ik geloof daar niet zo in. Nog te ver weg om de laatste 10 km ook door te trekken. De klim is ook te kort om echt renners op achterstand te rijden. Ik denk dat iedereen er gewoon bij zit.

KV
hjjanssen1973

Was in verband met gisteren. 

hjjanssen1973
KV
Was in verband met gisteren. 

Ik ben weer wakker. Dank! 😂

kevinraar

mij team voor vandaag

kooij

groves

pedersen

mangier

benett

kanter

lonardi

van uden

ayuso

floda

Deze ronde te vaak de verkeerde captain. Gisteren ook weer met ciccone ipv pedersen. Daarmee gat van 72 punten, niet voor eerst deze giro. Daardoor jojo ik tussen 83 en 93% heen en weer. Vandaag voor de "zekerheid" van groves ipv kooij. Denk dat hij het wel red maar weet het niet zeker. 

snoek1974

Floda weet niet wie je nog meer hebt maar zou zowel Kooij als Groves opstellen 

snoek1974
kevinraar
mij team voor vandaag kooij groves pedersen mangier benett kanter lonardi van uden ayuso

Prima team Kevin 

OneTrickPony
snoek1974
Floda weet niet wie je nog meer hebt maar zou zowel Kooij als Groves opstellen 

Ik denk dat het om de captainkeuze gaat en niet over wel/niet meenemen. Ik kan erover meepraten, in rit 6 had ik Kooij en in rit 12 had ik Groves 😒

kevinraar
snoek1974
Prima team Kevin 

ja  met sprinten gaat het goed de rest helaas niet

CyclingDonkey
Voorwiel
Iemand enig idee waarom op veel plekken Kooij niet als topfavoriet wordt aangemerkt?   Dat heuveltje...

Bij de bookies is die wel (licht) favoriet. Maar met de kanttekening dat ze een pakweg 1 op 3 kans geven dat die er na dat heuveltje er niet meer bijzit of niet goed gepositioneerd. Voornamelijk dat laatste is denk ik wel reëel. Pedersen zal wel van voren kunnen blijven zitten. De kans op een top3 is dus voor Pedersen hoger. De kans op p1 is dan weer voor Kooij hoger ivm zijn intrensieke snelheid 

Voorwiel
floda
Deze ronde te vaak de verkeerde captain. Gisteren ook weer met ciccone ipv pedersen. Daarmee gat van...

Benieuwd hoe je dan vandaag uitkomt. Ik gok toch op Kooij.

Oerdewai

De captain keuze heb ik vooralsnog veel punten gepakt. 6x nummer 1 captain, 3x nummer 2 en 1x nummer 3 (1x pidcock 15e, kooij 10e en Ayuso 11e).

Voor vandaag Kooij als captain, garanties tot de voordeur 

Maarten Koning

Doodzonde dat er zo verschillen worden gemaakt. Geen waaier of tactisch ploegenspel, gewoon pech. Het hoort erbij maar leuk is anders. 

Of nouja, ploegenspel is het natuurlijk wel.

Laatst gewijzigd
floda

Na Landa nu ook ciccone weg. Wordt wel heel lastig zo, zat al

dun in AK maar dat is nu helemaal weg. Vwb eerder bericht, het ging mij inderdaad om captainkeus van vandaag. Met Groves wel goed gekozen.  Ben nu zo langzamerhand wel benieuwd over hoe het AK gaat worden. Steeds minder mannen over zo die dichtbij staan, ik zeg hup Gee, zou ik wel een grote bak vinden als hij podium gaat rijden.

BigMig
hjjanssen1973

Zo dus.

zomaareens

Wie hebben er lichamelijke schade na de val?

Jommelb
BigMig
Zo dus.

😅🤣

kevinraar

balen van de valpartij ik moet het hebben van de sprint etappes toch nog 179 punten gehaald met kooij en kopman groves gee poole badet en rubio niet opgesteld dat had niemand verwacht 

volgens mij niemand uit mij team gevallen alleen tibiri en ciconnen van de klassemnt renners gevallen?

team voor morgen

roglic

ayuso

gee

arensman

storer

rubio

mcnulty

foryunat

bardet

bank

poole

piganzoli

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
kevinraar
balen van de valpartij ik moet het hebben van de sprint etappes toch nog 179 punten gehaald met kooi...

Fortunato sowieso altijd daar

En dan zou ik persoonlijk Bardet kiezen 

kevinraar
Maarten Koning
Fortunato sowieso altijd daar En dan zou ik persoonlijk Bardet kiezen   

bedankt

NOAD1912

De 19% die Del Toro gekozen heeft verdeelt de bekertjes in Rome.. ben even gaan klikken, maar bij de eerste 100 teams zit hij overal. Onoverkomelijke verschilmaker. Gefeliciteerd aan allen die dit voorzagen. well played. 

1 2 ... 140 141 142 143

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.