Even terzijde, ik begin zowaar op positieve wijze te wennen aan het commentaar van Karsten en Jeroen, knap om soms urenlang niemendalletjes te blijven kwaken, al kunnen die raadseltjes van Jeroen me gestolen worden. Hoe dan ook ze worden steeds beter IMHO.
Het gisteren op dit forum beschreven scenario kwam niet helemaal uit en kost me forse bankpunten. Desondanks kom ik met 332 punten eindelijk in bekertjes territorium na een dramatische start.
Morgen wordt volgens mij 'gewoon' een sprinters etappe, ondanks dat bovengenoemd commentaarskoppel daar vandaag twijfel over heeft proberen te zaaien. Bij mij zal dat twijfelzaad niet ontkiemen. Al mijn sprinters zijn opgesteld!
Ik vind Karsten geweldig, heerlijk nonchalant maar toch met de nodige kennis.
Het blijft persoonlijke voorkeur maar daar kan ik echt beter naar luisteren dan bijvoorbeeld Stef Clement. Die weet ook wel waar hij het over heeft natuurlijk maar Karsten praat lekker weg als spreker tijdens een programma waar normaliter een groot deel van de tijd eigenlijk best weinig gebeurt.
Wat denken we voor morgen, is de finale genoeg om wat onrust te veroorzaken voor de echte vlakke sprinters? Momenteel in dubio voor twee plekjes, keuzes tussen van Aert, Fiorelli, McNulty (11 zekere punten) of Fortunato (8 zekere punten).
Van Aert vandaag weer heel sterk, maar trekt wat mij betreft weer voor Kooij aan. Dus kunnen ook maar zo 2 luttele punten worden, maar wel met optie nog top 20 te rijden of met teampunten bij winst Kooij, lastig. Daarnaast niet zeker over Fiorelli of hij gaat sprinten, maar wel een optie gezien de meters bergop in de finale.
Ja die kost me ook veel te veel op deze manier. Hij heeft ook geen hoogtestage gehad, dat helpt niet mee.
Aan de andere kant, als je bedenkt dat hij 2.5mil is en er nog best wat ritten kunnen komen waar hij top 20kan rijden, dan kan hij de facto nog steeds zijn punten waard zijn. Zijn punten zijn tot nu toe ook niet zooo slecht. Het is ook een beetje mijn fout door hem stoïcijns kopman te blijven maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.