Scorito Giro 2025

1 2 ... 151 152 153 154
LinksafBijDeMolen
WielerflitsOrakel
Vine DNF. 5e uitvaller in mijn team, keuze selectie word wel makkelijker

Mijn bergselectie en sprintsprintselectie beginnen akelig veel op elkaar te lijken.

ThiasPinarello
LinksafBijDeMolen
Mijn bergselectie en sprintsprintselectie beginnen akelig veel op elkaar te lijken.

Ik moest lachen :) 

Papa Bart

En toen stond er ineens een bekertje achter mijn naam. Weliswaar brons, maar een beker is een beker. Nu vasthouden. Dat wordt nog pittig want ik heb bijna geen sprinter meer over. 
Gezien de discussies over truipunten van de laatste pagina's zeg ik met enig leedvermaak: ik heb voor morgen de mogelijkheid om alle kleuren truien op te stellen, plus ploegmaats en dus is Pedersen mijn cap.

overigens waren de afgelopen etappes pure reclame voor het wielrennen, ik heb genoten!!

nasibal

Tiberi en Storer opstellen ipv Ayuso en Nulty en dan dit voor je kiezen krijgen. Gelukkig nog een paar dagen van deze ellende. 

Voor de Tour heb ik echt even een reset nodig, want hoe ik er nu mee bezig ben gaat dat ook drama worden. Scorito blijft toch het leukste kutspel wat er is 😂

NOAD1912
Papa Bart
En toen stond er ineens een bekertje achter mijn naam. Weliswaar brons, maar een beker is een beker....

Gefeliciteerd, er is volgens mij zelden een grotere verschilmaker in een grote rondespel geweest dan Del Toro (misschien doorbraak Pogi in Vuelta). Ik denk dat het aantal teams zonder hem die wel een beker pakken op 2 handen te tellen is. Dan moet je wel heel goed gecapt hebben.

Hier iemand die op bekerkoers zit zonder Del Toro in het team?

pirazzi

Zo 'n soort fout heb ik ook gemaakt, Steinhauser in de basis en Ayuso op de bank in de verwachting dat Carapaz vandaag het roze zou pakken. Dus ook Carapaz cap ipv Del Toro. Toch nog gestegen naar 98,4%. (Reactie op de post van nasibal hierboven.)

Laatst gewijzigd
Hassan de Mosselman
NOAD1912
Gefeliciteerd, er is volgens mij zelden een grotere verschilmaker in een grote rondespel geweest dan...

Ik heb geen Del Toro en ik bivakkeer de hele tijd rond de 95%. Soms net er boven, soms net er onder. Heb (of had ) wel drie andere UAE mannen, ter compensatie. 

Daan Brakenhoff
nasibal
Tiberi en Storer opstellen ipv Ayuso en Nulty en dan dit voor je kiezen krijgen. Gelukkig nog een pa...

Ben ik toch blij dat ik niet meer zoveel opstelluxe heb en ze allemaal mee 'moest' nemen :)

Morgen zo'n typische sprint/vlucht rit 18 die zowat elke Giro en Tour wel voorkomt.

Waarschijnlijk gaat er morgen een grote kopgroep het uitmaken zonder de topsprinters (Groves, Kooij en Pedersen). WvA wint en hij gaat een captainpickrate hebben van 5%.

Máár als jullie toch allemaal besluiten WvA te cappen gaan we toch weer sprinten met een volledig peloton en wint Kooij voor Groves en Pedersen wordt 4e. 

Ik gok een hoop verkeerde caps!

Tom van Rijn

Ik denk dat ik Moschetti morgen niet opstel. Ik zie 2 scenario's. Of de koers wordt hardgemaakt in de heuvels om de vluchters uiteindelijk terug te kunnen halen, dan zie ik Moschetti die heuvels niet overleven. Of het peleton doet het rustig aan en laat een kopgroep gaan, dan gaat Moschetti daarachter niet voor een positie 11 ofzo sprinten. Dan neem ik liever een Ayuso voor wat gegarandeerde puntjes.

kevinraar

vandaag een goeie met 208 punten met een 2de plaats van baret sta nu op 56.0

alleen ayuso eruit gedaan presteerde niks had toch 25 punten opgeleverd had verwacht dat carapaz boven aan zou staan en de rit zou winnen

Laatst gewijzigd
OneTrickPony
Daan Brakenhoff
Ben ik toch blij dat ik niet meer zoveel opstelluxe heb en ze allemaal mee 'moest' nemen :) Morgen z...

Ja, ik cap dus defensief met Pedersen. Als de kopgroep weg blijft sprint hij wel voor plek 9, en als de kopgroep niet weg blijft wordt 'ie vast wel vierde.

Gids03

Ik laat mozatto en lonardi er denk ik buiten . Verder wel pedersen,groves,kanter,strong ,bennet,fiorelli scaroni ,pidcock,ayuso.

jenzrscl

Morgen mag rick zijn pluimen eens boven halen.

DennisdeMenniss
nasibal
Tiberi en Storer opstellen ipv Ayuso en Nulty en dan dit voor je kiezen krijgen. Gelukkig nog een pa...

Oef... had je wel een juiste cap keuze gemaakt deze keer?

Oerdewai

Morgen dan toch Pidcock?! In de heuvels geraakt hij in een kopgroep en in het technische laatste deel weet hij op slinkse wijze zijn medevluchters te slim af te zijn. Morgenavond wordt hij op dit forum weer op handen gedragen (mits opgesteld)

DennisdeMenniss
Oerdewai
Morgen dan toch Pidcock?! In de heuvels geraakt hij in een kopgroep en in het technische laatste dee...

Als je dronken bent kun je hier beter geen berichten plaatsen😂

Blaagstra

'De piepjonge debuterende Mexicaanse knecht rijdt alle ervaren coureurs er pogacariaans af...de dag na een terugval in zwaarste derde slotweek'. Zou best imbeciel zijn toch, oh wacht dat gebeurde. 

Nijmos
Blaagstra
'De piepjonge debuterende Mexicaanse knecht rijdt alle ervaren coureurs er pogacariaans af...de dag...

Dat gebeurde helemaal niet. Op de lange klimmen was hij twee keer duidelijk minder dan Carapaz zonder echt volledig te breken. Nu was de aanval korter en had del toro ploegmaats om hem terug te brengen. In de finale is het punchy en dan is hij sterk. Niks raars aan.

kevinraar

team voor vandaag

groves

kooij

pedersen

kanter

van uden

lonardi

benett

ayuso

mcnulty

drklaas

Teampje hoor kevin, als het sprinten wordt plus 10% vandaag.  Ik ga vol voor de sprint ook, maar het is allemaal in de marge. Zelfs podium in vriendenpoule is uitzicht. 

hjjanssen1973
Oerdewai
Morgen dan toch Pidcock?! In de heuvels geraakt hij in een kopgroep en in het technische laatste dee...

Ik steun je met dezelfde wens!

Papa Bart

Dank je wel. @NOAD

Het is natuurlijk per ronde anders, maar de Giro pak ik sinds de jonge jaren van Bob Jungels, met zijn witte truien eigenlijk steevast het zelfde aan:

zonder zelfs maar het parcours te hebben gezien, kijk ik naar de jongeren. Drie daarvan hadden in mijn ogen potentie, Tiberi, Ayuso en Del Toro. Pellizari heb ik niet overwogen omdat hij echt als knecht was meegenomen. Twee daarvan zitten in dezelfde ploeg en dus een grote kans op team en trui kruisbestuiving. Del Toro en Ayuso stonden zo als eersten in mijn ploeg, aangevuld met Mc Nulty en hebben nooit op de wipstoel gezeten. 

dat dit zo goed zou uitpakken kon vooraf natuurlijk nooit met zekerheid worden vermoed, maar zo verschaf je jezelf wel een kans op een puntenmachine.

afijn, gisteren was idd bingo, een uitzondering want net als velen hier heerst bij mij de capcrisis. Dat bronzen bekertje zal wel weer verloren gaan vrees ik..

Laatst gewijzigd
hjjanssen1973
jenzrscl

Na al die keren nul punten heb ik hem nu voor straf op de bank gezet!

hjjanssen1973
jenzrscl

Vooruit dan... Kanter eruit, Pluimers erin... 😂

martijncr

Benieuwd welke prijs Del Toro gaat krijgen in de volgende grote ronde. Pak je 'm voor 3.500.000 - 4.000.000? Durf je 'm te laten liggen? Was het een 'one day fly' zoals we dat ook met bijv. Gall of Lopez hebben gezien? Die keuzestress en alle argumentatie voor en tegen: ik heb er weer zin in! 😇

1 2 ... 151 152 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.