Scorito Giro 2025

1 2 3 4 5 6
TourDeFranceUnchained

Wil Bardet niet gewoon voor de trilogie gaan? Enige wat mist is een etappe in de Giro. Heeft vorig jaar geloof ik als eens gezegd na de Giro dat hij spijt ervan had dat hij alweer voor het klassement is gegaan.

Ecko

Ik dacht, ik klik er eerst een flinke handvol toppers in en begin dan aan te vullen met de koopjes. Blijkt dat ik nog 7 miljoen heb voor 12 aankopen. Dat gaat niet goed.

Vendrame voor een half miljoen! Die gaat natuurlijk mee, al komt er geheid weer ellende van.

Laatst gewijzigd
Björn Again
NOAD1912
Pffff 41 miljoen is wel een extreem krap budget zeg met deze prijsstelling, "beetje" jammer. Ik zie...

Ik vind het wel een mooi budget. Er moeten eindelijk een keer echte keuzes worden gemaakt. En een keer wat verschillende teams ipv teams die voor 90% hetzelfde zijn

NOAD1912
Björn Again
Ik vind het wel een mooi budget. Er moeten eindelijk een keer echte keuzes worden gemaakt. En een ke...

Daar heb je wel weer gelijk in, er zullen echt keuzes gemaakt moeten worden.. dit wordt één van de best lopende topics ooit denk ik

VliegendSchwein

Ik vind 41 miljoen ook een verademing. Goed budget! Nu lekker puzzelen 

oli4g
Ecko
Ik dacht, ik klik er eerst een flinke handvol toppers in en begin dan aan te vullen met de koopjes....

Mijn voornemen voor dit jaar was om geen Vendrame te nemen aangezien hij me vorig jaar een gouden beker kostte door hem op de bank te hebben in de etappe die hij won. Maken ze hem 500K, daarvoor kan je hem eigenlijk niet laten liggen. En met Bennett in de ploeg maakt het wel duidelijker wanneer je hem niet moet opstellen. Toch... ?

Willempie94
NOAD1912
Daar heb je wel weer gelijk in, er zullen echt keuzes gemaakt moeten worden.. dit wordt één van de b...

Dat worden inderdaad leuke discussies, ben het wel met je eens dat het leuk is dat je de toppers er niet allemaal blind in kan klikken. Ook moet je echt keuzes gaan maken in welke (dure)knechten van Ayuso en Roglic mee wil nemen. 

VliegendSchwein
Nijmos
Bardet is dan toch sowieso interessant? Als hij voor een ak gaat en dat mislukt is hij een aanvaller...

Met deze prijs is Bardet idd wel erg interessant. Ik had hem toch wel minstens een half miljoen duurder verwacht. 

Ecko
oli4g
Mijn voornemen voor dit jaar was om geen Vendrame te nemen aangezien hij me vorig jaar een gouden be...

Kan zomaar zijn dat Vendrame na de eerste etappe in het roze rijdt. Cappen die man! En anders prolongeert hij de Vendramebokaal wel. 

NOAD1912
Willempie94
Dat worden inderdaad leuke discussies, ben het wel met je eens dat het leuk is dat je de toppers er...

Ja wordt een prachtige puzzel, veel te snel geroepen dat het budget te krap is. Ik draai 180 graden. Mijn grote fout vorige rondes was dat ik altijd wel een topper thuisliet en dan vaak de verkeerde, waardoor ik steeds een bekertje misliep. Het voornemen was dan ook hoe dan ook altijd de toppers mee te nemen dit seizen, maar a. dat kan nog steeds (alleen niet bij de sprinters) en b. wat iemand anders ook al opperde, je krijgt veel minder eenheidsworstenselecties.

Inderdaad is een puzzel in de puzzel welke teamgenoten je meeneemt. Sommige Bora mannen zijn wel weer goedkoop.  

Björn Again

Roglig, Ayuso, Pedersen en van Aert kiezen is eigenlijk zo goed als onmogelijk nu. Dus wordt echt keuzes maken nu.

NOAD1912
TourDeFranceUnchained
Wil Bardet niet gewoon voor de trilogie gaan? Enige wat mist is een etappe in de Giro. Heeft vorig j...

Het één sluit het ander niet uit natuurlijk..  

WielerflitsOrakel

Kan je eigenlijk in een hoofdleague en subleague zitten? Of alleen 1 van de 2?

ProScoritoManager

Is Wout dit budget nog wel waard nu hij de massasprints gegarandeerd niet meedoet?

John Bon
ProScoritoManager
Is Wout dit budget nog wel waard nu hij de massasprints gegarandeerd niet meedoet?

Moeilijk om te zeggen. Wordt het nr 1 hoofdpijndossier. Effe kijken naar hoeveel keer dat je denkt dat hij overleeft en Kooij niet, hoeveel overgangsritten, wat je denkt dat hij in de tijdritten gaat doen... ect. Lastig

Willempie94

Fretin voor 2 mil, voor minder klikt iedereen hem er blind in natuurlijk. Al weet ik niet of dat nu in mijn budget past haha. Kan een leuk verschilmakertje zijn. 

ditisdavid

Eerste wat mij opvalt: Landa is waanzinnig goedkoop.

John Bon
ditisdavid

Klopt maar als je naar de profielen kijkt zie ik niet zo heel veel ritten waar hij zal dik punten pakken.

Nijmos
John Bon
Klopt maar als je naar de profielen kijkt zie ik niet zo heel veel ritten waar hij zal dik punten pa...

Dit inderdaad. Er zijn misschien 3 ritten waar je hem in de top 5 verwacht en dan moet dat hem al een mooi eindklassement opleveren wil hij het waard zijn

Hupsende Hippie
ditisdavid

Eens. Ik had Magnier ook duurder gevreesd, maar het valt nog mee

Willempie94
Hupsende Hippie
Eens. Ik had Magnier ook duurder gevreesd, maar het valt nog mee

Die zal iedereen meenemen nu vermoed ik!

VliegendSchwein

Na Roglic en Ayuso valt er voor elke klassementsrenner wel wat op of aan te merken. 

De goede renners hier uitpikken is de sleutel naar succes. 

Tiberi was tot zn ziekte wel een zekerheidje in mijn poule, maar nu nog even de berichten afwachten. 

De geringe hoeveelheid zware bergritten zorgt er voor dat klimgeiten vrij goedkoop op te pikken zijn. 

Het gaat wellicht kiezen worden tussen Wout óf Pedersen, beide meenemen is duur en je kunt er maar 1 cappen in de overgangsritten. 

KV
Willempie94
Die zal iedereen meenemen nu vermoed ik!

Weet nog niet of ik hem wel vertrouw in massasprints. En zal waarschijnlijk ook wel geen top leadout meekrijgen. 

oli4g
KV
Weet nog niet of ik hem wel vertrouw in massasprints. En zal waarschijnlijk ook wel geen top leadout...

Zou Hayter niet lead-out zijn voor Magnier? Volgens dit artikeltje zijn Landa en Magnier alleszins kopman.

KV
oli4g
Zou Hayter niet lead-out zijn voor Magnier? Volgens dit artikeltje zijn Landa en Magnier alleszins k...

Waarschijnlijk wel maar als je spreekt over een onbetrouwbaar heerschap...

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.