Scorito Giro 2025

1 2 ... 57 58 59 60
Dampe hin

Iemand nog nieuws over vriend Tiberi? Ik heb zelf geen social's, probeer het nieuws wel wat in de gaten te houden via de welbekende websites. Dus als iemand iets op X of een ander platform leest dan hoor ik het graag!

Tiberi is namelijk de sleutel in de 'to Roglic or not to Roglic' puzzel van mij.

Behatzailea
Dampe hin
Iemand nog nieuws over vriend Tiberi? Ik heb zelf geen social's, probeer het nieuws wel wat in de ga...

www.oasport.it/2025/05/giro-ditalia-2025-antonio-tiberi-non-vedo-lora-di-iniziare-con-caruso-lavoro-bene/

Dit is van 5 mei. Hij zegt dat zijn schouder goed voelt en dat hij en Caruso goed samenwerken. 

Behatzailea
lochem
DFM boven Hindley ??

Ja, daar ben ik ook nog niet helemaal uit. DFM + Vine of Hindley en Del Toro.

BigMig
Behatzailea
www.oasport.it/2025/05/giro-ditalia-2025-antonio-tiberi-non-vedo-lora-di-iniziare-con-caruso-lavoro-...

Ten eerste lees ik hier alleen algemene dingen waar ik weinig wijzer van wordt (ik heb goed getraind en ik heb er zin in). Ten tweede ben ik niet zo geïnteresseerd in z'n schouder, maar wil ik weten waarom hij meerdere dagen in het ziekenhuis heeft gelegen met darmklachten en wat hiervan nou concreet de impact is geweest.

BigMig
MennekePis
Niets...

Dat dacht Rohan ook ja...

Ignace Mertens

Buiten nog 2 twijfelgevallen zal dit de typeploeg worden...

AK/ Klimmers :

Ayuso / A Yates / Arensman / Landa / S Yates /  D Gee / Storer / D Martinez / Pellizzari / Zana

Sprinters/ Heuvel :

Pedersen / Groves / Fretin / Strong / G Thijsen/ Lonardi / Zanoncello / Pidcock / Hayter

Tijd : Tarling

Ik heb enkele duidelijke keuzes gemaakt en weet waar ik veel punten eventueel kan mislopen of kan nemen

Cold Palmer

Al 100x renners erin en eruit geklikt en dan zit je opeens met 7x 1 mil renners in je selectie.. Iemand anders die in deze categorie ook verschillende mogelijkheden interessant vindt? 

Astarloa
Cold Palmer
Al 100x renners erin en eruit geklikt en dan zit je opeens met 7x 1 mil renners in je selectie.. Iem...

Denk het wel ja

Ecko

S. Yates is dit jaar de DFM van dienst en Fiorelli is de nieuwe Vendrame. 

MennekePis
BigMig
Ten eerste lees ik hier alleen algemene dingen waar ik weinig wijzer van wordt (ik heb goed getraind...

Dan ga je lekker zelf opzoek naar nieuws...🤷‍♂️

MennekePis
BigMig
Dat dacht Rohan ook ja...

🤣

Behatzailea
BigMig
Ten eerste lees ik hier alleen algemene dingen waar ik weinig wijzer van wordt (ik heb goed getraind...

Ik deelde alleen wat ik als laatste heb gevonden. Sorry. Zal het niet meer doen.

wessel2105

Mozzato voor 750K toegevoegd wat vinden we daarvan inplaats van of samen met Lonardi?

pirazzi

Het probleem van Tiberi en Kooij inruilen voor Roglic + € 500 is dat ik nog maar 1 TVL renner over heb: Wout van Aert.

VliegendSchwein
wessel2105
Mozzato voor 750K toegevoegd wat vinden we daarvan inplaats van of samen met Lonardi?

Zat er ook naar te kijken. Dit keer zonder Demare, het lijkt me dat hij gaat sprinten. Hij heeft alleen dit jaar nog niet echt goed gesprint.. 

Laatst gewijzigd
DieLangevanSummeren
wessel2105

Check pcs en je weet genoeg..

De beste man heeft nog geen top10 gereden dit jaar.

Laatst gewijzigd
KV
DieLangevanSummeren
Check pcs en je weet genoeg.. De beste man heeft nog geen top10 gereden dit jaar.  

Maar met zo'n leadout echt wel te overwegen!

PS: Bij mij staat hij er trouwens nog niet bij?

Laatst gewijzigd
Bring me the horizon

Zit wel aan mozzato te denken ipv lonardi. Misschien dat hij buiten de tour om eens top 5 gaat rijden.

Ik laat roglic ook thuis dit jaar en gok op DFM. 6.5mlj is aardig aan de maat voor iemand die moeilijk op zijn fiets kan blijven zitten.

Groves ipv kooij maar blijft een lastige aangezien allebeide een minder voorbereiding gehad hebben.

AK: Ayuso, A Yates, Vine, Carapaz, S Yates, Ciccone, Landa, Gee, Storer, DFM, Piganzoli

SP: Pedersen, Groves, Magnier, v Uden, Mozatto, Pluimers

AV: v Aert, Hayter, Oldani.

Redelijke in balans gezien het parcour dit jaar.

Of heeft iemand nog aan of afraders?

BigMig
Behatzailea
Ik deelde alleen wat ik als laatste heb gevonden. Sorry. Zal het niet meer doen.

Haha ik bedoelde mijn bericht niet als kritiek op het delen van de informatie, excuses als het zo overkwam. Ik waardeer juist de input! Ik bedoelde echter meer dat het een frustrerende situatie is dat zo'n renner gezondheidsklachten had die mogelijk een aardige impact op z'n prestaties zouden kunnen hebben, maar dat ze daar vanuit de ploeg verder niks meer over naar buiten brengen. Voor die 3,5 miljoen wil je toch weten wat je koopt.

TourDeFranceUnchained
KV
Maar met zo'n leadout echt wel te overwegen! PS: Bij mij staat hij er trouwens nog niet bij?

Ja de leadout trein Verre, Epis, Gugliemi, Huys, Ries en Tjotta. Als die met zijn 6e één leadout trein vormen zijn ze alsnog slomer dan Planckaert 😂

Astarloa
Bring me the horizon
Zit wel aan mozzato te denken ipv lonardi. Misschien dat hij buiten de tour om eens top 5 gaat rijde...

In balans 😂

Behatzailea
BigMig
Haha ik bedoelde mijn bericht niet als kritiek op het delen van de informatie, excuses als het zo ov...

Dat is het probleem met fora. Geen probleem. Heb wel andere berichten gevonden, maar volgens mij allemaal copy/paste van dezelfde bron.

DerbertHijkstra

Ik meende hier gelezen te hebben dat Pidcock eventueel voor een klassement wilde rijden, maar dit lees ik juist niet terug in interviews? Als rittenkaper vind ik hem op dit parcours vrij onmisbaar eigenlijk.

Antonini

Mozzato crimineel laag geprijsd. Tuurlijk weinig uitslagen, maar nergens als sprinter gestart. E3 tot Roubaix is echt wat anders dan een sprintritje in de Giro. Hij start als uitgesproken kopman, ten opzichte van andere 1M of 750k opties is het dan een veel veiligere keuze.

Drostje
DieLangevanSummeren
Check pcs en je weet genoeg.. De beste man heeft nog geen top10 gereden dit jaar.  

Neem jij de beste man lekker niet.

1 2 ... 57 58 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.