Ja meer voor de lastige etappes die hoge potentie hebben om in gereduceerde sprint te eindigen, ook de etappes die Mads, Corbin, Wout en Tom omsingeld hebben: 6 etappes in de eerste 2 week: 1, 3, 5, 8, 11 en 13. Zijn er dus nogal wat, en bij zo'n klein groepje zie ik Dorian ook als goede uitdager.
Vermoedelijk gaan Vendrame en Godon beiden sprinten. Daarbij is Godon wat beter als het iets minder zwaar is en Vendrame als het nog wat zwaarder is. Etappe 1 zou ik eerder Godon als beste verwachten en etappe 3 wellicht Vendrame.
mijn vrouw heeft (buiten mij) nog een probleem
Dit is haar lijst:
Rog, Ayu, Landa, Gee, Storer, Fortunato, Del Toro, Poole Piganzoli McNulty
v Aert Pedersen, Groves, Magnier, Bennet, Lonardi, Zanoncelli, Godon, Oldani
nog 2,5 mln in Kas bovenstaande is okay
mijn raad aan haar was Roglic laten afstappen voordat hij valt,.... Maar dat was niet bespreekbaar
Voordat ik haar verder tegen de haren instrijk.....
enkel advies over die 2,5 mln
Tiberi en 1 downgrade Pidcock of Carapaz en upgrade Ciccone en upgrade
Volgens mij ziet ze Arensman niet echt als optie.... of iemand moet heeeeeeeeeeele goeie argumenten hebben,
Wie red mijn huwelijk....... oh nee we wonen samen
Top! Nee ik had ook al wat in het Italiaans gezocht, maar naast het bericht tijdens tour of the alps vond ik ook niks. Maar ik heb sowieso niet heel veel vertrouwen in glasheldere communicatie vanuit Bahrain. Die melden dan met Haig als kopman naar de Giro te gaan en terwijl die anoniem rond rijdt, rijdt Caruso naar een top vijf. Of ze beschrijven Caruso als wegkapitein, maar hij gaat elke kans die hij krijgt gewoon lekker koers maken voor een etappeoverwinning. Ze laten je meestal een beetje gissen.
het team voor nu staat redelijk:
AK: roglic,ayuso,carapaz, ciccone, gee, storer, bernal, (fortunato)
sprint: pedersen, kooij, strong, kanter. lonardi,Aular, zijlaard en pluimers afwisselen
aanval: wva, hermans, (fortunato)
teampunten: del toro en kragh andersen.
iemand nog tips? ik ga er graag verder op in en sta daarom open voor advies
Twijfel zit in sprintploeg:
Groves of kooij. Op dit forum zitten veel fans voor groves, maar twijfel nogal ivm feit dat lead out kooij met afini en van aert nu echt beter is dan normaal en daarnaast is hij echt wel sneller dan groves. De vraag die dan overblijft komt groves minimaal 1x meer aan sprinten toe. Want optelsom van truipunten en teampunten zullen niet heel veel van elkaar verschillen. En als je h2h bekijkt is kooij wel de betere in onderlinge wedstrijden en is er geen enkele keer geweest dat groves wel sprint en kooij niet.
Daarnaast zelfde dilemma mbt strong vs magnier vs moschetti. Strong doet meeste mee maar is sloomste (is dit jaar eigenlijk de sloomste van de sprinters, zelfs in brabantse pijl was het niet goed.) maar ja, hij zal er wel alle etappes bij zijn vrees ik. Moschetti snelst maar max 5 sprints.
Nog even over nadenken.
Aangezien iedereen zijn team hier al deelt voor de start, deel ik hem ook maar:
AK: Gaudu, Majka, Hirt, Zana, Meintjes, Quintana en Masnada
Sprint: Thijssen, Uden, Zijlaard, Zanoncello, Govekar, en Liepins
Tijdrijden: Cerny en Hepburn
Vlucht: Colleoni, Houle, Hamilton, Engelhardt en Knox
Dit betekent dat ik 26,75mil over heb, die ik dan kan meenemen naar de Tour. Opzicht ook wel fijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.