Ja ik zag dat hij in 2022 3e was geworden in het algemeen klassement van de Sazka Tour. Jan Maas werd hier helaas 21e (@Jens Voigt) dus vandaar dat mijn voorkeur ging naar Colleoni ;)
Edit: ik zie nu dat hij in diezelfde koers voor Zana, Poole en Hirt eindigde. Dus mensen, doe er je voordeel mee!
Ik lees normaal altijd heel graag artikels op de site van IDL . Maar deze pooltips zijn toch echt wel van de pot gerukt. Zouden ze daar de stagiair van Scorito overgepakt hebben? Normaal altijd wel leuk als je bij zo van die pooltips wat (onbekende) renners ziet die al in je team zitten. Maar als je al Meintjes gaat noemen als tip, phoeh dan zou ik toch een andere job zoeken 😂
Hoi, ik ben nieuw hier en zoek nog wat feedback voor mijn selectie.
gc: Roglic Ayuso Arensman Stores Gee Landa Fortunato
sprint: WVA groves Pedersen Moschetti Pluimers
aanval: pidcock, steinhouser, Frigo, Poels
overig: MCnulty, Hayter, Vendrame, piganzoli
Is dit genoeg potentie voor punten in sprintettapes (Wellicht helpen pidcock en Hayter daar nog bij?) en heuvelettapes (wat de aanvallers betreft)?
Zitten mooie keuzes tussen maar je komt echt sprinters te kort! Dat zijn de "makkelijke" etappes om een team mee samen te stellen!
verder heb je juist te veel aanvallers. Wout is echt meer een aanvaller. Daar moet je in de vlakke sprints niet op rekenen.
Ja! Genoeg leuke goedkoopjes dit keer. Enige waar ik nu fomo voor heb is Tarling, als ik die er nog bij wil wordt ak en sprint equippe wel heel karig . Tiberi heb ik inmiddels vrede mee dat ik die niet heb
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.