Scorito Giro 2025

1 2 ... 84 ... 143 144
Jens Voigt
Nijmos
Precies omdat deze vraag een hele legitieme is, zou ik niemand van jayco meenemen

Ik zou van Bouwman en Double het meeste verwachten. De rest is totaal niet in vorm en Plapp komt net terug van een blessure en lijkt niet helemaal de motor te hebben.

Squender
Nijmos
Ja, zo'n vluchtersbrigade heeft het risico dat ze om de beurt hun kans gaan en je dus nooit weet wie...

Nee snap ik. Blijf er met Scorito ook wel ver vandaan.

Maar speel ook nog een ander spel, waar alle 8 de renners dezelfde waarde hebben. En ik niet met opstellingen hoef te werken. Dus dan kan 1 van de Jayco mannen wel lonen. 

Maar jouw antwoord blijft ook dan hetzelfde gok ik :p 

Daan De Jager

Voor vandaag scaroni of lonardi?

Jens Voigt
PipoPinot
Laatste breinbreker:   Moscetti en Fiorelli of Van Uden en Thijssen

Als je fan bent van achteruit sprinten, dan is die tweede optie wel een goede. Van Uden begint altijd mooi vooraan zodat ie na volledig weg wapperen tiende wordt en Thijssen haalt alleen lead-outs in zonder uit zijn zadel te komen en wordt 11e.

Jens Voigt
Daan De Jager
Voor vandaag scaroni of lonardi?

Ja.

Daan De Jager
Jens Voigt
Ja.

Jaa welke van de twee 😂

ditisdavid
Nijmos
Welke etappes vroeg in de giro vind jij voor de klimmende aanvallers dan? Etappes waar hermans en sc...

Etappes 3 en 8 zullen (uitgaande van een vlucht, is natuurlijk niet zeker bij etappe 3) een mix zijn van types Scaroni/Hermans en Fortunato/Poole, waarbij ik eigenlijk denk dat de tweede categorie de overhand zal hebben. Etappe 11 zit eigenlijk ook nog vrij vroeg gelet op de bergetappes.

Laatst gewijzigd
KV
ditisdavid
Etappes 3 en 8 zullen (uitgaande van een vlucht, is natuurlijk niet zeker bij etappe 3) een mix zijn...

Fortunato zal toch niet in de vlucht gaan? Die zal wel weer aanhaken voor plekje 12. 

Nijmos
Squender
Nee snap ik. Blijf er met Scorito ook wel ver vandaan. Maar speel ook nog een ander spel, waar alle...

Nee hoor, in elk spel is mijn antwoord anders. Voor een daguitslag heb ik wel vertrouwen in Zana. Voor een tijdje bergtrui lijkt bouwman me kansrijk.

Nijmos
ditisdavid
Etappes 3 en 8 zullen (uitgaande van een vlucht, is natuurlijk niet zeker bij etappe 3) een mix zijn...

Waarom zouden in 8 de klimmers de overhand hebben? De enige echte berg ligt daar 100km van de start en 100km van de finish.

hjjanssen1973

Oempf... Tarling eruit, Strong erin!

Maurinho

Carapez & Del Toro of Bernal & Pidcock. Ik betwijfel of Carapaz veel meer punten gaat halen dan bernal en ivm met de knechtrol vind ik het lastig waar ik Del Toro moet opstellen...

Squender
Nijmos
Nee hoor, in elk spel is mijn antwoord anders. Voor een daguitslag heb ik wel vertrouwen in Zana. Vo...

Top. 1 van deze samen of de eerder genoemde Double gaat het dan worden, denk ik.

Thanks!

NOAD1912

Ja na ze er 100 keer uitgeklikt te hebben en van alles gepast en gemeten te hebben, alle interviews + diverse interpretaties van die interviews gelezen te hebben toch besloten voor Primoz én Wout te gaan. Er zijn zoveel behoorlijke zekerheden in het goedkope segment. Ik heb een sterke, brede sprintploeg en een brede AK ploeg, 9 waarschijnlijke top 20-ers voor de tijdritten. Nog even dubben over de ene 500k'er wel of niet, maar dit gaat hem worden.

Zwakke plekken zijn vermoedelijk E3 en de Straderit. Daar mis ik een hoop favorieten.

Uiteraard wel onzekerheden m.b.t. Primoz en Wout.

FOMO voor Hindley, Kooij, Rubio, Del Toro en een paar 500k mannen, maar de FOMO's zouden zonder Wout en Primoz van veel grotere proporties geweest zijn.

WvA zou zomaar eens wél op afspraak kunnen zijn, alleen zijn voorbereiding is wat verstoord. Het blijft een speeltiuin voor hem deze Giro en Roglic strooit iedereen zand in de ogen. HOOP ik. Je kan hem ook bij wel meer etappes opstellen met behoorlijke kans op punten buiten week 3 en de tijdritten.

We gaan het zien!

ditisdavid
KV
Fortunato zal toch niet in de vlucht gaan? Die zal wel weer aanhaken voor plekje 12. 

Dat was eerst ook mijn verwachting, maar die heeft deze week aangegeven dat hij zich in de eerste plaats op etappes richt deze ronde.

Laatst gewijzigd
ditisdavid
Nijmos
Waarom zouden in 8 de klimmers de overhand hebben? De enige echte berg ligt daar 100km van de start...

3800 hoogtemeters, de klim op 45 kilometer van de streep is ook nog zwaar genoeg om in het voordeel van de klimmers te zijn en de heuvels in de finale zijn steiler dan ze er op het profiel uitzien. De Luikse types (voorzover aanwezig) moeten het nog wel kunnen, maar voor Vacek lijkt het me te zwaar.

Laatst gewijzigd
Nijmos
ditisdavid
Dat was eerst ook mijn verwachting, maar die heeft deze week aangegeven dat hij zich in de eerste pl...

Ik heb dat interview gezien en hij zei dat zijn doel was een etappe te winnen. Dat is wel net wat anders. 

Nijmos
ditisdavid
3800 hoogtemeters, de klim op 45 kilometer van de streep is ook nog zwaar genoeg om in het voordeel...

Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar ik denk dus inderdaad aan luikse types: pidcock, hermans, scaroni. Zij lijken mij gezien de finale kansrijker dan het 'type landa' vluchter

ditisdavid
Nijmos
Ik heb dat interview gezien en hij zei dat zijn doel was een etappe te winnen. Dat is wel net wat an...

Hij heeft meer dan een interview gegeven deze week.

ditisdavid
Nijmos
Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar ik denk dus inderdaad aan luikse types: pidcock, hermans, scar...

Maar dat zijn ook gelijk zowat alle Luikse types. Dus plek zat in de toptien voor een type Poole, of Fortunato, of Poels, of Zana als hij de benen weer heeft, enzovoorts.

Derailleurtje

Hoe schatten jullie Affini in op de eerste TT? Is een kort, technisch parcours met een paar flinke U-bochten en halverwege een klim van 1,2 km aan 5,7% geschikt voor een Italiaanse tijdrijbeer van 1,90m?

Voor zijn prijs hoeft-ie 'm natuurlijk niet te winnen, maar top tien zou voor een miljoen wel lekker zijn.

PeterPaprika
KV

Hij moet toch ergens die 15 minuten die hij in de tijdritten verliest goedmaken

FredjeMis

Wat denken jullie van deze ploeg?
Roglic Ayuso Ciccone Hindley Gee Rubio Storer Fortunato Tarling Pedersen Fretin Magnier Bennett Thijssen Van Aert Pidcock Vendrame Castroviejo Pluimers Poels

Basementman

Die tijdrit morgen toch verraderlijker dan ik dacht. Dacht slim Tarling mee te nemen voor beide tijdritten captain, maar moet het nog zien. Morgen zou ook een Ayuso of Zijlaard kunnen winnen, technisch parcours. Hoe schatten jullie de tijdrit van morgen in voor een Tarling? (gericht aan kenners en niet zij die hun team delen met een vraagteken)

Affiniteit91
FredjeMis
Wat denken jullie van deze ploeg?Roglic Ayuso Ciccone Hindley Gee Rubio Storer Fortunato Tarling Ped...

wat denk je er zelf van. en waarom? zucht

Laatst gewijzigd
1 2 ... 84 ... 143 144

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.