Scorito Giro 2025

1 2 ... 91 92 93 94
floda

Zoals al gezegd door Wout gewissel, met mannen die ik eigenlijk niet wilde. Poole ook nog gewisseld voor fortunato, dus blij met zijn berg punten, die wil dus vast later die trui. Met Landa gee arensman en vine (die laatste 2 is natuurlijk ook vragen om problemen) ziet het er niet dat ik mijn goud van vorig jaar kan herhalen. Ik moet eigenlijk de laatste 2 dagen gewoon niet meer aan mijn team zitten. Altijd hetzelfde.... nou ja nog veel etappes te gaan, dus wie weet waar we nog uit gaan komen. 

bdebouwer

Daarbovenop komt voor mij ook nog Strong. Het zit even niet mee. Maar misschien dat de schade bij Vine en Strong meevalt en dat Gee en Arensman er weer bovenop komen.

kevinraar

in de top 10 alleen pedersen poole en piganzoli niet opgesteld

en al eerste uitvaller met landa

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Als Gee en Arensman nu voor de derde week al in de vlucht belanden kan het natuurlijk nog (of zelfs extra) goed uitpakken, en als ze anders in het wiel van Landa hadden gezeten is het al goed uitgepakt. Maar ideaal is anders.

John Bon

Mooi ik zie dat na 1 rit er al veel de hoop opgeven 😆

Fieljepper

Toch interessant hoe ik mijn eigenwijsheid toch laat winnen. 'Arensman heeft het licht gezien en gaat nu met zijn nieuwe focus echt niet opnieuw falen in de eerste dagen'. 'Zolang je Vendrame maar meeneemt voor de juiste ritten gaat hij echt wel leveren'. 'Magnier is de ideale opvulling als je Wout van Aert er nog op het laatste moment uithaalt. Die kan dan de moeilijke ritten prima doen!'

Ben je er zo lang mee bezig en denk je toch weer dat het nu de juiste beslissingen gaan zijn.

Kan natuurlijk allemaal nog komen dus nog geen reden voor paniek maar toch al aardig wat twijfels...

NOAD1912
kevinraar
in de top 10 alleen pedersen poole en piganzoli niet opgesteld   en al eerste uitvaller met landa

Interpunctie Kevin! Nu staat er dat je ook Pedersen niet opgesteld hebt, maar dat is vast je boodschap niet.

Laatst gewijzigd
BigMig
John Bon
Mooi ik zie dat na 1 rit er al veel de hoop opgeven 😆

Ik niet, ik ga het dag voor dag bekijken.

Fieljepper

Oh en dan was ik 'Vine kan toch inmiddels wel een beetje dalen!' Nog vergeten....

John Bon

Ik sta trouwens nu op een zilveren bekertje (ondanks dat ik 3 mannen uti de top 10 op de bank had) dus kunnen we de Giro niet meteen stoppen? :D 

Nu de twijfel voor morgen. Ayuso of Wva als kopman

Laatst gewijzigd
Dampe hin

Poeh, gelijk een bult bankpunten. Iemand een idee of Vine ok is?

Heb er nu al een hard hoofd in.

kevinraar

140 punten alleen pedersen roglic en bardet en piganzolli poole en rubio niet opgesteld mij team voor morgen

roglic

ayuso

pedersen

mcnulty

arensman

gee

bardet

nog 2 plekker over keuze uit

storer

rubio

fortunato

piganzolli

poole

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Ik voel mee met de Arensman en Landakiezers (zeker degenen die ze beiden in hun team hebben). Heb zelf Vine, maar het zag er toch niet naar uit dat hij zware schade heeft opgelopen? Maar goed, morgen is natuurlijk één van de redenen waarom hij mee is. Ook Gee als tegenvaller, maar nog niet getreurd wat betreft hem.

Verder de bankpunten die velen hebben.. Carapaz, Piganzoli en Primoz.

Laatst gewijzigd
TheCoon
Dampe hin
Poeh, gelijk een bult bankpunten. Iemand een idee of Vine ok is? Heb er nu al een hard hoofd in.

Zag er niet echt slecht uit, stond gelijk op. 

KV
Dampe hin
Poeh, gelijk een bult bankpunten. Iemand een idee of Vine ok is? Heb er nu al een hard hoofd in.

Zag er echt wel Ok uit. Was aan lage snelheid en kreeg Strong gewoon over hem. 

https://www.wielerflits.nl/nieuws/giro-2025-mikel-landa-komt-zwaar-ten-val-opgave-dreigt/

Guido Maltempi

Gemengde Scorito-gevoelens. Landa exit, Vine gevallen, Gee in de problemen, Vendrame niet in orde, Groves die bergop afhaakt, twee Astana's in de top 10 die niet Scaroni bleken te zijn. En dan ook nog het knagende besef dat ik Aular en Poole eruit heb geknikkerd voor Bardet en Mozzato. 

Wout doet gelukkig wél waarop ik vooraf gehoopt had. Zoals @ditisdavid schrijft was het wel echt kantje boord op die klim, dus niet te vroeg juichen... maar het begin is er.

NOAD1912
NOAD1912
Interpunctie Kevin! Nu staat er dat je ook Pedersen niet opgesteld hebt, maar dat is vast je boodsch...

Tegen dovemansoren gericht 😄

KV
NOAD1912
Ik voel mee met de Arensman en Landakiezers (zeker degenen die ze beiden in hun team hebben). Heb ze...

Gohja. Heb hem zelf niet maar dit is toch gewoon vintage Arensman. Verandert toch niks aan zijn puntenpotentieel?

TourDeFranceUnchained
NOAD1912
Ik voel mee met de Arensman en Landakiezers (zeker degenen die ze beiden in hun team hebben). Heb ze...

Ik bekijk het positief. Vorig jaar verloor Arensman 2:17min in de openingsetappe. Nu slechts 1:35min. Oftewel, een forse verbetering 🤣

pirazzi

Gemiddeld resultaat met 186 punten, Carapaz niet opgesteld.

jenzrscl

Hayter was 1 van de eerste die lostte, toch bizar, was toch ritje voor hem. Of mss bewust voor morgen? Nu landa out is kan hij zich mss wel eens meer tonen nu in heuvels

Ragnar Lolbroek

De 20 van Team Lolbroek in willekeurige volgorde

1 Roglic

2 Ayuso 

3 Carapaz 

4 Ciccone 

5 Gee

6 Storer

7 Bernal

8 Piganzoli

9 Mcnulty 

10 Vine 

11 Poole

12 Pedersen 

13 Groves

14 Moschetti

15 Strong

16 Bennett

17 Mozzato

18 Fiorelli

19 Van Aert

20 Hermans

21 - 25 de voornaamste renners die ik vaak in en uit geklikt heb: Pidcock, Landa ( as usual), Tiberi, Scaroni, Arensman 

Laatst gewijzigd
Fiets mdrin

Precies dit hoop ik ook mbt hayter! Maar wellicht is de wens hier vader van de gedachte...

Wicked Wout
NOAD1912
Tegen dovemansoren gericht 😄

Hahaha, heerlijk. Ik voel me je mee.

NOAD1912
KV
Gohja. Heb hem zelf niet maar dit is toch gewoon vintage Arensman. Verandert toch niks aan zijn punt...

Ik denk dat de Arensman pickers hem genomen hebben op basis van zijn Tour d'Alpes vorm en dat hij sowieso een 'extra stap' zou hebben gezet in het klassementswerk. Dat hij er dan zo vroeg wordt afgereden uit een groep met sterke sprinters lijkt me een domper. En sowieso kan je hem morgen wel met goed fatsoen opstellen?

1 2 ... 91 92 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.