Scorito Giro 2025

1 2 ... 91 ... 94 95
hjjanssen1973

En Magnier eraf. Eerder ook al Bennett.

hjjanssen1973

Vendrama op dag 1.

dephazz
sprintgeit
Laat ik het zo zeggen dat ik Vendrame inschaal als iemand die niet meer mee gaat sprinten, maar een...

🤣🤣🤣

Hij ligt er nu al af.

HAD DAN GELUISTERD JONGENS venDRAMA

Boasson en Hagen

Heb even naar de percentages gekozen renners gekeken en ben al tot de conclusie dat dit makkelijk een gouden bekertje moet worden.

ditisdavid

Mijn team. Zoals gezegd Landa met pijn in het hart ernaast gezet.

AK

1) Roglic 

Topfavoriet, altijd meenemen, iedere renner die 400+ scoort zal het ideale team halen.

2) Ayuso 

Te breed inzetbaar om niet te nemen.

3) Arensman 

De vervanger van Landa, zat te zwak bezet voor de tijdritten en hoewel ik Landa dus goede kans op podium geef ligt zijn plafond niet zo hoog.

4) Carapaz

Haalt linksom of rechtsom altijd een sloot punten, voor mij de veiligste keuze.

5) Ciccone 

Had ik er waarschijnlijk naast gezet als hij niet had aangegeven zich meer op ritten te focussen. Teampunten van Pedersen een hele fijne extra.

6) Gee

Dikke musthave.

7) Fortunato 

Verwachtte dat Astana voor de bergtrui wil gaan (dat blijkt al) en lang in het roze rijden zijn ook UCI-puntjes, zie er stiekem veel teampunten uitkomen bij die ploeg. Had hem als oninteressante aanklamper ingeschat en dus voor Poels gekozen, maar als hij zwart op wit stelt dat hij ritten prioriteit geeft...

8) Poole

Bewezen dik te kunnen scoren als rittenkaper, maar met de witte punten erbij zou aanklampen ook geen drama zijn.

Sprint

9) Pedersen 

Spreekt voor zich.

10) Groves 

4 keer genomen en daar zijn alledrie mijn gouden bekertjes uit komen rollen. Heerlijke Scoritorenner, wordt ook gewoon weer tweede in het puntenklassement.

11) Strong 

Twijfelde of hij wel het verschil kon maken in de heuvels tov de snellere mannen, tot ik zijn uitslagen in de Giro del Veneto erbij pakte. 4e en 1e op de aankomst van etappe 13, dan moet je toch minimaal toptien kunnen rijden?

12) Moschetti

Zie hem ook wel gewoon een rit winnen hier, klimt ook duidelijk beter dan voorheen.

13) Bennett

Stabielste optie voor dat bedrag.

14) Kanter 

Verwacht hem op zijn Coquards naar plekje 3 of 4 voor het paars, dat zijn ook weer UCI-puntjes.

Overig

15) Pidcock 

Droomparcours voor hem, zou me niet verrassen als hij beter scoort dan Van Aert.

16) Vacek 

Denk mijn zwakste pick, maar na 19 renners zaten mijn zwakste plekken in de tijdritten en in mindere mate de Pedersen-ritten...

17) Vine

18) McNulty

Allebei mee voor hetzelfde. Maken ook serieuze kans om vanuit de vlucht te scoren.

19) Scaroni 

Beste heuvelrenner in het budgetsegment en rijdt voor de juiste ploeg.

20) Vendrame 

Helaas vandaag opgesteld, maar de ritten waarvoor je hem écht neemt moeten nog komen.

Willempie94

Have fun en succes allen!

Hassan de Mosselman

Je zou maar een GC-team hebben met Gee en Arensman. ;)

Hupsende Hippie

Of Landa :-( zoals ik.

Zag in hem wel een mooie #3

ditisdavid

Vine, Gee en Arensman, oei. Ook veel bankpunten zo te zien maar 3x Lidl gaat hier wel heel lekker.

WielerflitsOrakel

Ik kan wel ophouden, Vine, Gee en Arensman. Landa is weg. WVA beter dan verwacht. Bah

Behatzailea
Hupsende Hippie
Of Landa :-( zoals ik. Zag in hem wel een mooie #3

Tja, ik neem 'm al járen mee. Je raakt er wel een beetje immuun voor 😉

ditisdavid
WielerflitsOrakel
Ik kan wel ophouden, Vine, Gee en Arensman. Landa is weg. WVA beter dan verwacht. Bah

Van Aert lost bijna op die klim, hoezo beter dan verwacht?

hjjanssen1973

Amai.... WVA was weer ziek bezig!

Hupsende Hippie

Rome is nog ver... :) Beetje jammer dat ik vandaag gelijk Landa zie wegvallen, Gee op achterstand zie binnenkomen, en lekker wat bankpunten scoor met o.a. Poole en Piganzoli... Wat dacht ik vanochtend ook, met het opstellen van allerlei sprinters :-( 

Nijmos
hjjanssen1973

Waar zei ik ook alweer dat Bennett de voet van die laatste klim niet zou halen?

Nijmos
hjjanssen1973

Waar zei ik ook alweer dat Bennett de voet van die laatste klim niet zou halen?

DesproatMichiel

Zo dan, partijtje proat van Wout wel dit. Hoewel ik er zelf ingestonken ben kun je hier toch alleen maar respect voor hebben 👌

John Bon
ditisdavid
Mijn team. Zoals gezegd Landa met pijn in het hart ernaast gezet. AK 1) Roglic  Topfavoriet, altijd...

Dan zal je nu al minder spijt hebben van Landa ernaast te zetten.

Ik kan al een streep trekken door mijn eerste renner. 

hjjanssen1973

Jullie snappen natuurlijk wel dat mijn mannen Gee en Arensman nu meer punten gaan pakken omdat ze al op achterstand staan he? #elknadeelhebzijnvoordeeldaslogisch

jenzrscl

Een minuut stilte voor deze die van aert eruit gooiden

Je weet toch dat die altijd wel goud in punten is. Mooi sprintje ook nog

ditisdavid

Poole in zo'n klein groepje is eigenlijk niet verrassend, deed hij vorig jaar in de Vuelta ook al en zeker gezien Picnic de punten nodig heeft had ik het dus misschien eigenlijk moeten zien aankomen. Carapaz had ik echt nooit opgesteld.

hjjanssen1973

Super spijtig van Landa. Een zeer sympathieke renner. Kan nu alweer omschakelen naar support voor Remco in de Tour.

KV

Ze mogen alleszins beginnen stoppen met een microfoon onder Wout zijn neus te stoppen. En dan beetje beginnen hoesten tijdens zijn interview. 

hjjanssen1973
jenzrscl
Een minuut stilte voor deze die van aert eruit gooiden Je weet toch dat die altijd wel goud in punte...

Inderdaad, hulde aan hen die hem gehouden hebben. Als WVA niet zo eerlijk was geweest had ik hem ook nog gehad... ;-)

nasibal

De top 10-20 is weer trager dan Magnier vandaag. 

1 2 ... 91 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.