Scorito Giro 2025

1 2 ... 91 92 93 94 »
Mazzel1986
WOOP
Ik durft het morgen niet aan met Wout. Vond hem echt niet fris ogen in zijn interview. Nu is de vraa...

Helemaal eens. Op basis van de rit(uitslag) zou je zeggen dat ie in orde is, maar hij leek ziekjes/opgebrand in t interview. Nog het laatste eruit geperst voor een roze trui, maar het vat leek nu echt leeg. Hij zal t wel proberen, maar verwacht geen roze en eigenlijk ook geen top 10.

Titivoeckler
Mazzel1986
Helemaal eens. Op basis van de rit(uitslag) zou je zeggen dat ie in orde is, maar hij leek ziekjes/o...

Er zaten maar 35 man in die voorste groep hè. Waarvan hij gewoon 2e wordt. Krijgt direct daarna een microfoon onder zijn neus. Kijk ook maar eens het interview met sporza en dan mag je nog een keer zeggen dat hij geen top 10 rijdt. 

hjjanssen1973
Fieljepper
Toch interessant hoe ik mijn eigenwijsheid toch laat winnen. 'Arensman heeft het licht gezien en gaa...

Inderdaad, hier hetzelfde met Wout, maar hoe denk je dat Landa zich voelt na al die maanden voorbereiding?

hjjanssen1973

De enige afweging die ik morgen nog kan maken: Arensman of Vine?

hjjanssen1973

Ik ben toch niet echt blij met Wout (die ik eruit gegooid had). In een keiharde etappe wordt ie 2e, maar ziek dat ie is geweest...

Bozenik
KV
De schijnbaar rampzalige klimvorm van Kooij is voor de WVA kiezers natuurlijk nog een grotere meeval...

Die finale lijkt me sowieso wel te zwaar voor Kooij toch? Het begint al met die klim van 2,5 km boven de 9% gemiddeld  en daarna blijft het pittig. Denk dat ik van de 'sprinters' alleen Pedersen en Strong opstel (heb geen Wout, wel Groves).

OneTrickPony

Als Wout een smalle basis heeft door ziekte merk je dat niet per se in een openingsrit, maar ik word toch wel een beetje zenuwachtig. Het is dat ik de komende dagen toch geen tijd heb om te kijken, dat scheelt weer een natte bilnaad 😅

Jovi7
kevinraar
mij team voor morgen roglic ayuso arensman gee mcnulty bardet pedersen   nog 2 plekken over storer r...

Ik snap ook niet zo goed waarom je Bardet wil opstellen in een tijdrit?

SanMark
Erik Verhoef
ach Mijn schuld Ik heb/had Landa....  dus op zijn bek sorry allemaal die Roglic hebben die heb ik oo...

Ik vind 36 euro een fooi voor het plezier ( en ook vaak frustratie) wat ik hieraan beleef, ik volg urenlang podcasts, pluis het nieuws uit, zit met anderen te sparren in een whats app groep, heerlijk( en zo nu wat frustratie), en dat voor een 5 euro per maand. Op deze site vliegt de reclame je om de oren, Scorito is reclame vrij. Het moet ergens van betaald worden.

SanMark
Poffermeloen
Hoezo durf je Vine wel aan... die lag vandaag op de grond

Die komt op 4 minuten binnen , dan heb je echt geen blessure opgelopen.

Oerdewai
SanMark
Die komt op 4 minuten binnen , dan heb je echt geen blessure opgelopen.

4,5 km naar beneden rollen met een zware blessure hebben er in het verleden wel meer gedaan, dus dit gegeven op zich zegt niks. Het was niet 4,5 km bergop, dan was het een ander verhaal geweest. Dus eerder morgenochtend het blessure nieuws afwachten lijkt me

Valvuillerdemoz
NOAD1912
Interpunctie Kevin! Nu staat er dat je ook Pedersen niet opgesteld hebt, maar dat is vast je boodsch...

Nog nooit zo vaak het woord interpunctie tegengekomen als vandaag op dit Forum 😁

Ecko
Valvuillerdemoz
Nog nooit zo vaak het woord interpunctie tegengekomen als vandaag op dit Forum 😁

De laatste dagen, sowieso, maar het trieste is ,dat die goed bedoelde interpunctieadviezen volkomen doodslaan,om dat de interpunctieontkenners niet weten, wat er in gods naam met interpunctie wordt bedoeld 

NOAD1912
Valvuillerdemoz

Haha ja ik kan normaal het taalnazisme in me goed onderdrukken door er niet op te reageren, maar dit was echt next level. De knul die ik postte is een goed manneke, bedoelde het deels ook opbouwend. Alsnog aan dovemansoren gericht, dus ik hou me weer even koest. Het valt wel op dat naar mate de deadline nadert en de selectiedroppers zonder input zich melden het taalniveau keldert. Dat is een gegeven waar we niks aan veranderen.

Dus allé, om toch nog even on-topic te eindigen.. is Mads niet een hele veilige capkeuze? Speel echt met die gedachte. Heeft een goede tijdrit, in dit veld normaal gesproken geen top 5 tijdrit, maar met zijn vorm/benen en het roze om zijn schouders.. reken maar dat hij op 120% zit.

Ik heb namelijk met Wout een beetje REV gevoelens.. die in de Brabantse Pijl ook achteraf overpresteerde t.o.v. zijn daadwerkelijke niveau (totaal niet te vergelijken medische comebacks, maar toch). Ik geloof wel echt dat WvA ziek(jes) is geweest en het geen totale act was om de druk op zijn persoon weg te halen. Zo geloof ik ook niet dat het aan het elastiek zitten op de laatste beklimming een act was. Iets wat Trek wel insinueerde. 

Met andere woorden, het zou me niet verbazen dat Wout alsnog tegen gaat vallen en Mads een betere tijdrit dan ooit gaat rijden. Wie volgt me of ontkracht me juist?

Laatst gewijzigd
NOAD1912
Ecko
De laatste dagen, sowieso, maar het trieste is ,dat die goed bedoelde interpunctieadviezen volkomen...

Hier heb jij weer helemaal gelijk in.

Rob94

Vind het eigenlijk wel grappig die tweedeling hier na 1 etappe. Aan de ene kant de raketgeleerde die denkt echt alles perfect te hebben gedaan omdat die ene renner het nu al minder doet, en aan de andere kant die persoon die al in complete paniek schiet omdat diezelfde renner nu niks presteert. De weg naar Rome is nog lang, onmogelijk om harde conclusies te trekken na dag 1. Behalve dan dat Landa een klote keuze was natuurlijk. 

1 2 ... 91 92 93 94 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.