Ik lees hier al vaker voorbij komen dat Piganzoli ingezet kan worden als aanvaller of dat hij geïnteresseerd is in de aanval. Heeft hij dat ergens aangegeven? Of waar is dat op gebaseerd?
Vorig jaar had ik de beste man ook al in mijn team en kwam hij, uit m'n hoofd, 3x als 18e of iets dergelijks binnen gefietst achter de groep favorieten. Om vervolgens dan wel 13e te worden in het AK. Is hij dit jaar aanvallender gaan koersen of hebben we dit er met z'n allen zelf een beetje van gemaakt?
10 6 en 2 als ik me niet vergis. Ben benieuwd of die RB boni's voor de klim nog verschil gaan maken in de koers. Vacek vooruit sturen.. als die daar 6 boni's kan pakken heeft hij de trui.. dat is zeker een optie
Gisteren een zeer goede dag door WvA en vandaag een dubbele baaldag door cap WvA en het niet hebben van Roglic. Zo zie je maar dat het alle kanten op kan gaan en je zeker nog geen conclusies kan trekken na 2 etappes. Voor morgen toch een lastig te voorspellen etappe.. lafjes op de sprint+ en AK mannen of toch wat vrijbuiters erin... Laat ik vast beginnen met bieden op de bankpunten die ik denk te gaan halen... Ik bied 52, wie bied meer of minder?😂
Tevreden Primoz er niet uit te hebben geklikt, ondanks de verleiding. Kan alsnog backfiren als hij morgen van zijn fiets flikkert, maar hij rijdt zo ontspannen in topvorm rond. Heb echt het gevoel dat hij deze ronde zelfs de 1 miljoen = 100 punten regel waar kan gaan maken, terwijl dat niet eens strikt nodig is.
Dat de klassementsmannen zich pas in week 3 melden is volgens mij een misvatting, die roeren zich wanneer het kan, juist vanwege die spaarzame kansen. Om die reden behalve een brede sprintploeg toch ook brede AK ploeg meegenomen (9,5), maar weinig pure aanvallers. Pidcock vrees ik, Del Toro in mindere mate ook en baal er van dat Hirschi terug getrokken is. Die had 100% in mijn team gezeten.
Wel is mijn opluchting om WvA alsnog te selecteren verdampt, zeker na mijn capkleun van vandaag.. ik trek net als anderen hier het schaamtekleed aan, al heb ik goede hoop op herstel. Ook baal ik van het missen van Vaczek en Hoole, Trek is dominant sterk zeg. Als ik Vaczek had zou ik hem morgen ook zeker opstellen, misschien wel cappen.
Voor morgen mix sterke sprinters, Poels, Fiorelli, Roglic en Ciccone, denk ik..
Ik lees hier namen als Fortunato en Vine.. ik beschouw die eerste toch meer als aanhaker die mikt op top 10 en die tweede zal wellicht ff bij willen komen na die hectische 2 eerste dagen? Of zie ik dat verkeerd?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.