Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 103 ... 107 108
Wicked Wout
RumourDuTour
Same. Snap niet dat ze de andere teams die bevestigd zijn niet ook gelijk toevoegen (Arkea en total...

Omdat daar wél interessante namen bij zitten 😉

ditisdavid

Plapp voor 500k is wel het overwegen waard (al twijfel ik of er nog renners met hem willen werken na zijn rijden en uitspraken tijdens de Giro), voor de rest is dit inderdaad niet de meest interessante batch renners.

ditisdavid

Bittner en Andresen die allebei meegaan bij DSM maakt de sprintpuzzel er ook niet makkelijker op, voor iedere goedkope optie die er vandaag bijkomt valt er ook een af.

Guido Maltempi

"In the faster finales we have two good options in both Tobias and Pavel, who with the support we have here, can be in the mix on different types of stages."

Hieperdepiep.

RedDevil

Jeanniere en Démare allebei 1 miljoen.

oli4g

Ik vond Milan gisteren toch (terug) sterk klimmen in Italië. Kwam maar een aantal seconden te kort na een klimmetje van 3.7km aan 4,9% op 8km van de meet. Ook wel opvallend dat Lidl geen enkele klimmende hulp voor Skjelmose selecteert. Die gaan vol voor groen denk ik dan.

Laatst gewijzigd
NielsH97

Wellicht kiest DSM voor de punten om met 2 sprinters een sprint te rijden. Van beide weet je dat ze geen massasprint winnen in de Tour, dus waarom niet beide rond positie 7 - 13 eindigen, zorgt voor meer punten dan voor 1 renner gaan en die eindigt bijvoorbeeld 6de en de ander 30ste.

Dit is ook maar een hersenspinsel hoor.

hetismewat

Door die sprinttrein van Milan begin ik hem toch wel serieus te overwegen boven Philipsen en Merlier.

hetismewat

Ouderwetse Coquard, Penhoët en Askey komen er ook nog bij... Het sprintersveld wordt ineens erg ingewikkeld.

mirkodek
RedDevil
Jeanniere en Démare allebei 1 miljoen.

Voor mij op dit moment een reden om Jeannière er in te klikken i.p.v. Andresen. Nu nog afwachten totdat ik Groenewegen eruit kan klikken voor een goedkopere optie.

KV
hetismewat
Door die sprinttrein van Milan begin ik hem toch wel serieus te overwegen boven Philipsen en Merlier...

Is die trein dan iets nieuws van vandaag misschien?

Pim Todcock

Het Tourspel begint pas op de dinsdag voor de Tour als EF iets bekend maakt. Tot dan is het alleen nog aftasten.

RumourDuTour
hetismewat
Ouderwetse Coquard, Penhoët en Askey komen er ook nog bij... Het sprintersveld wordt ineens erg inge...

Zeer lastig. Erg veel ploegen met 2 sprinters -> dat je al niet eens weet wie de sprint gaat doen

hetismewat
KV
Is die trein dan iets nieuws van vandaag misschien?

Niet per se, behalve dat er nu echt helemaal niemand mee gaat voor de bergen. En het zo op papier zien staan, maakt het wel wat echter, haha.

Skujins, Simons, Theuns, Stuyven, Consonni en dan Milan. Dat is redelijk bizar.

wessel2105
Pim Todcock
Het Tourspel begint pas op de dinsdag voor de Tour als EF iets bekend maakt. Tot dan is het alleen n...

Het is vooral afwachten met welke sprinter ze komen Mihkels of van den Berg klik te toch wel lekker je team in denk ik.

Andresen die ik had is gelijk vervangen door Jeannière dat was een no brainer nadat Bittner er ook bijgekomen is.

Laatst gewijzigd
mirkodek
hetismewat
Niet per se, behalve dat er nu echt helemaal niemand mee gaat voor de bergen. En het zo op papier zi...

Skjelmose staat er bij mij al een tijdje in, maar met deze selectie is zijn ondersteuning in de bergen wel echt nihil. Benieuwd of daar nog wat meer over naar buiten komt.

TourDeFranceUnchained
Guido Maltempi
"In the faster finales we have two good options in both Tobias and Pavel, who with the support we ha...

"Bryan Coquard en Alexis Renard, geholpen door Damien Touzé, zullen zich mengen in de sprints."

Hieperdepiep

Reus
MRegter96
Omdat ik verwacht dat hij in het hele peloton bij de beste renners hoort, zijn ploeg zal vooraan rij...

Vorig jaar 43 en 31 in de eerste twee etappes. 
Verre van een zekerheidje voor de punch die Almeida. 

hetismewat
Reus
Vorig jaar 43 en 31 in de eerste twee etappes. Verre van een zekerheidje voor de punch die Almeida. ...

Die twee etappes zijn wel echt slecht vergelijkbaar met de ritten van dit jaar.

VliegendSchwein

Bij Astana, Picnic en Cofidis zie ik het probleem van een dubbel sprint plan niet zo. Ze strijden voor elk punt, en voor elk plekje. Denk dat ze elke vlakke rit mikken op 2x top 10. 

Laatst gewijzigd
Reus
hetismewat
Die twee etappes zijn wel echt slecht vergelijkbaar met de ritten van dit jaar.

Ik laat me graag corrigeren, want probeer uit te vogelen of Almeida überhaupt wel eens erbij is in de punch. Als in rit 2 en 4 er vrolijk een man of 30 over de heuvel komt met een handjevol seconden ertussen dan is hij niet de aangewezen persoon om even top 10 te eindigen lijkt me.. 

ik kan nergens bewijs vinden waar ie mee gesprint heeft..

TourDeFranceUnchained
VliegendSchwein
Bij Astana, Picnic en Cofidis zie ik het probleem van een dubbel sprint plan niet zo. Ze strijden vo...

Vergeet niet dat er ineens 5 team zijn met 2 sprinters, zie ook Israel Premier Tech en UNO-X en wie weet wat ze bij EF nog gaan doen nu Carapaz weg valt. Waar je vorig jaar zo een 21 sprinters had, heb je er dit jaar misschien al snel een stuk of 29. Al die extra sprinters willen ook een plekje in de top 10 bemachtigen wat alleen maar nadelig is voor ons als Scorito speler. Dit resulteert namelijk in een grotere kans dat sprinters buiten de punten gaan vallen. Waar iemand eerst nog kon door sprinten voor plekje 15, sprint diegene nu door voor plekje 23.

Edit: om het nog duidelijker te maken, stel je hebt nu Merlier, Philipsen, Milan, Ackermann, Stewart, Coquard, Renard, Bol, Meeus, Lund, Bittner, Waerenskjold, Penhoet, Askey, Groenewegen, Bauhaus, Girmay, De Lie, Demare en Jeanniere dan heb je al een hele top 20. Dan mis je nog sprinters van EF en Tudor, een 2e Astana, Fredheim, eventueel een van Aert en dan mis je ook nog mensen als Van Poppel, Theuns en Groves die een sprint aantrekken. Hierdoor wordt het risico dus alleen maar groter en groter dat er sprinters buiten de punten gaan vallen.

Laatst gewijzigd
hetismewat

Dainese komt er ook nog bij.

Boasson en Hagen
hetismewat
Dainese komt er ook nog bij.

+ Mayrhofer, team 6 dat met 2 sprinters start.

DerbertHijkstra

Storer ook op de lijst van Tudor. 500k zal die niet worden, maar ik kruis mijn vingers voor 750k.

1 2 ... 103 ... 107 108

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.