Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 104 105 106 107
hetismewat

Notoire treintjeskwijtraker Groenewegen ook in paniek nu. Hoewel hij dan wel weer een van de weinigen is met een serieuze trein.

hajeje
VliegendSchwein
Je wilt 5-7 sprinters meenemen. Als je daaruit alleen goedkope pakt, wie ga je cappen dan? Groeneweg...

Ik ga waarschijnlijk Meeus cappen, als ik niemand vd top 3 meeneem.

Maarten Koning
DerbertHijkstra
Gedachte: van der Poel/van Aert slachtofferen om dan toch maar aan die 2e topsprinter te komen. Theo...

Nee, ik vind dit een heel logische overweging. Er zitten zeker goede kansen bij voor van der Poel maar zoals al vaker gezegd hier, er worden hem een paar 100% kansen toegewezen waar die historisch gezien niet perse fair zijn. Er zitten serieus zware finales in waar hij echt wel in zijn beste doen moet zijn, althans om te winnen. Daarbij is er een goede mogelijkheid dat als hij het dan niet redt, dat hij ook niet top 20 rijdt. 

De eerste week ligt van aert in principe dan eigenlijk beter, en die heeft zijn tijdrit natuurlijk.

Laatst gewijzigd
oli4g

het mooie is, dat er nu ook een aantal 500K sprinters zijn toegevoegd.

hetismewat

Denk niet dat de tijdritten van WvA en VdP elkaar op het moment veel ontlopen. En dat Van der Poel in topvorm gaat zijn (en daarmee de betere is van Van Aert in week 1) daar twijfel ik nauwelijks over.

Dat gezegd hebbende, twijfel ik er ook erg aan om hem te slachtofferen voor een 2e topsprinter. 

Poeksel

Om in statatistieken te laten zien hoe breed het sprintveld is: de beoogde sprinters van Astana staan op plek 32 en 48 in deze ranglijst: https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2025/startlist/sprinters

VliegendSchwein
oli4g
het mooie is, dat er nu ook een aantal 500K sprinters zijn toegevoegd.

Nu nog even team berichten afwachten. Als ze gaan sprinten kunnen ze interessant zijn.

Nederlandsche

Wat is de verhouding tussen AK, SP & Aanval die jullie gaan aanhouden?

VliegendSchwein
Nederlandsche

9 ak, inclusief Venturini 

8 sprinters, wederom inclusief Venturini 

hetismewat

Storen 750k. Toch interessant.

Laatst gewijzigd
wessel2105
Maarten Koning
Nee, ik vind dit een heel logische overweging. Er zitten zeker goede kansen bij voor van der Poel ma...

MvdP heeft niet voor niks in een windtunnel getraind voor deze Tour dus die is toch ook wel echt wat van plan.

KV
VliegendSchwein
Nu nog even team berichten afwachten. Als ze gaan sprinten kunnen ze interessant zijn.

Hmja.

Dainese is kopman dus Mayrhofer mag in het treintje. 

Penhoet zal wel de vlakke sprinter zijn. Askey meer voor een rit 11 ofzo waarschijnlijk.

Enige 500k die zich waarschijnlijk wel zal mengen is Renard, maar of je daar dan wat consistente resultaten mag van verwachten, weet ik ook niet echt. 

Alucard

Meeus er weer uit bij mij. Totaal geen garantie op top tien in dit veld. Dan liever extra 1m mannen.

Dit wordt me toch een loterij straks. Moge de beste - degene die net 4 budgetsprinters pakt die toevallig veel top 8 rijden en niet uitcrashen   winnen!

PeterPaprika

En dan begint Gall ook nog ineens te roepen dat ie voor een etappe wil gaan ipv een klassement. Richie, wat doe je me aan jongen...

Pim Todcock
Poeksel
Om in statatistieken te laten zien hoe breed het sprintveld is: de beoogde sprinters van Astana staa...

Die lijstjes, daar staarde ik me ook ooit blind op, maar met Hirschi als nr4 beste renner van 2024 is het moeilijk om serieus te nemen.

Oerdewai

Paniek in de laatste week slaat weer toe zie ik, om over een week weer te lezen dat mensen last minute aanpassingen hebben gedaan die ze achteraf nooit hadden moeten doen. Ik had nog twee plekjes voor sprinters, die zijn inmiddels gevuld. Verder blijf ik mijn team af, op naar goud (hopelijk) 

oborobo

Marijn van de Berg sprinter van EF,wordt weinig genoemd?

NielsH97

Coquard voor 1 miljoen, kan ook weleens mijn team halen. Voorkeur boven Bauhaus iniedergeval.

valowitz
Nederlandsche

Ik doe 10 om 10 en geen aanvallers 

Renato123
PeterPaprika
En dan begint Gall ook nog ineens te roepen dat ie voor een etappe wil gaan ipv een klassement. Rich...

Bron?

Renato123
NielsH97
Coquard voor 1 miljoen, kan ook weleens mijn team halen. Voorkeur boven Bauhaus iniedergeval.

Waarom acht je Coquard beter dan Bauhaus?

TourDeFranceUnchained
Renato123
Bron?

Gedeeld door de ploeg:

"Het algemeen klassement zal niet mijn eerste doel zijn, een ritzege zal mijn belangrijkste motivatie zijn tijdens deze drie weken"

PeterPaprika
Renato123
Bron?

Het persbericht van zen ploeg.

NielsH97
Renato123
Waarom acht je Coquard beter dan Bauhaus?

Acht hem niet beter, verwacht hem voor alle punten te gaan omdat Cofidis het lastig heeft. Daarnaast kan hij beter een heuveltje aan. Verwacht overall meer punten, mede doordat Coquard mogelijk voor de groene trui gaat weer. Zijn namelijk extra punten.

wessel2105

Storer voor 750K is dat niet een renner die naast een etappe weleens vol voor de Bollen kan gaan meestrijden zeker nu Carapaz er niet is vind ik hem daar wel een geschikte kandidaat voor.

"Michael Storer will lead the charge. After two consecutive Top 10 finishes at the Giro d’Italia, the Australian shifts focus to stage wins in France, targeting key breakaway opportunities."

1 2 ... 104 105 106 107

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.