Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 131 132 133 134
Hazebol

In elk mogelijk scenario heeft iedereen het erover dat Pogi de trui in E12 overneemt. Maar wat nou als hij Vingegaard er niet afkrijgt, rijdt Vingegaard (mits Evenepoel slecht is) dan niet na E12 in het geel. In de vlakke tijdrit in de Dauphine van 17 km rijdt hij Pogi op 27 sec, deze tijdrit is bijna 2x zo lang. Ik heb nog niet gekeken naar de mogelijke boni's die Pogi in E1 tm E11 pakt. Hoe denken jullie hierover?

Mister_Roan

Oef lees net een artikel dat Roglic het niet zoveel meer uitmaakt op zijn leeftijd. Heeft ook aan de antibiotica gezeten na de giro vanwege een bacterie... Niet heel lekker voor 3,5 miljoen

dawizz
Gids05
Zit hier met 6 sprinters voor etappe 1 aangevuld met vd poel en evenepoel  maar mis dan wel een plek...

Misschien is Marijn van den Berg iets voor je?

mirkodek
DerbertHijkstra
Van der Poel heeft zojuist in de persconferentie gezegd dat groen voor hem niet logisch is omdat hij...

Hmm, klinkt heel logisch vanuit de ploeg bekeken maar het maakt Van der Poel in mijn ogen wel iets minder interessant. Hij kan in etappe 2 het geel pakken en die tot etappe 5 houden. En dan wellicht 1/2/3 etappes winnen. Had de hoop dat ie ook voor groen zou gaan, maar helaas.

kevinraar

de lie en van eetvelt of demare en buitrgo 

kan ook buitrogo en van de berg doen dan de lie en vlasov eruit

Laatst gewijzigd
MrWest
Mister_Roan
Oef lees net een artikel dat Roglic het niet zoveel meer uitmaakt op zijn leeftijd. Heeft ook aan de...

Aiaiai, bron?

Jens Voigt
Mister_Roan
Oef lees net een artikel dat Roglic het niet zoveel meer uitmaakt op zijn leeftijd. Heeft ook aan de...

Je weet dat Roglic altijd klaagt het.

Ted de la course
Mister_Roan

Sttt straks skipt iedereen ook Roglic nog ;)

Van die antibiotica was vorige week al in de media overigens. 

MrWest
Jens Voigt
Je weet dat Roglic altijd klaagt het.

Niks mis met een beetje nors toch

KV
Ted de la course
Sttt straks skipt iedereen ook Roglic nog ;) Van die antibiotica was vorige week al in de media over...

Was dat geen artikel van IDL van enkele weken geleden idd?

Edit: lees nu zijn nieuw interview. Hilarische kerel toch. 

Laatst gewijzigd
[email protected] van de Laar

Ik denk aan Bruno Amirail als extra voor de TT en aanvaller in bergen voor 500K zeker om etappe 5 te ondersteunen, alhoewel ik al voldoende mannen hiervoor heb. Etappe 13 ws geen doel van hem en komt ws tekort. Kan wel aanvallen in de bergen, maar wel onvoorspelbaar. Ik twijfel dus, heb op het oog Foss kan deze TT 5/13 sowieso, maar verder beperkt. En anders Barre of Schmid om mijn team aanvallend meer impuls te geven. Ik heb nu Vaqu, MvdP, Healy als pure aanvallers en acht dit te klein. Iemand advies/tip? Bedankt.

De Tourminator

Kunnen we niet gewoon Pogi en Ving verbieden om te starten, dan heeft de rest er misschien toch wel zin in. Team staat gewoon totaal nog niet. Fomo voor Roglic en MvdP. Maar bovenstaande berichten verklappen weinig goeds. En dan nog de sprinters, die keuze is echt lastig met zoveel namen.

Joep

Die last minute interviews doen me zo twijfelen. Gisteren was ik nog super tevreden over mijn ploeg. 

Nu twijfel of vd Poel, Skjelmose, Roglic enz... 

kevinraar

de lie en vlasov of van de berg en buitrago of de lie en van eetvelt eruit voor de demare en buitrago

Laatst gewijzigd
Fieljepper
Joep
Die last minute interviews doen me zo twijfelen. Gisteren was ik nog super tevreden over mijn ploeg....

Hier precies hetzelfde. Eerste reactie was om ze allemaal eruit te halen. Morgen maar eens rustig doorrekenen en kijken of ik nog achter mijn beslissingen  sta.

Zugzwang

Mijn team staat wel redelijk, maar blijf steeds rouleren tussen de verschillende sprinters van 1m en daaronder. Wil er twee selecteren maar onderstaande jongens hebben allemaal al (even) in mijn selectie gestaan. 

Zonder naar prijs te kijken, wie schatten jullie het hoogst in uit het rijtje: Coquard, Dainese, Jeanniere, Bittner en Waerenskjold? 

ralfinho77

Ik probeer die interviews niet continu te lezen want het verandert continu. Vorm, blessures zijn voor mij vaak belangrijk. Zo probeer ik mij team samen te stellen en dan zie ik het wel. Roglic heb ik er nu in 3,5 in combinatie met Lipowitz. Ja hij kan vallen en ja dat doet hij ook vaak, maar wie neem je dan in die categorie? Ik vind roglic heel mooi geprijsd. Als hij op zijn fiets blijft zitten dan moet hij minimaal 350 punten halen. Als hij blijft zitten dan zie ik dat zeker gebeuren met eventueel een hoger plafond. 

Erik Verhoef
KV
Nog enkele interviews en iedereen eindigt met hetzelfde team denk ik. 

hahahahaha

dacht ik ook al

KV
Joep
Die last minute interviews doen me zo twijfelen. Gisteren was ik nog super tevreden over mijn ploeg....

Hadden jullie nu echt een interview met Vdp verwacht waarin hij zou aangeven resoluut voor groen te gaan van bij de start? Dat zou Jasper niet zo leuk gevonden hebben denk ik. 

Erik Verhoef

Lees net dat Pogacar niet voor geel gaat

Renato123

Laat iedereen ze er maar uit klikken des te meer het verschilmakers worden

Primoz ValtAltijdVanDeFic

Na veel twijfel / 131 pagina's op het forum / interviews / FOMO / nog veel meer, tot onderstaande team gekomen. Ik denk dat dit een heel goed allround team is. Enige wat slecht voelt is het sprintteam. Normaal neem ik er zeker 6 a 7 mee, alleen dit jaar is het uiteraard een grote loterij met de vele sprinters en kamikaze ploegen die alles of niks gaan spelen voor de UCI punten. Boeit het je niet, scroll door. Boeit het je wel, dan ben ik benieuwd naar meningen over het team

AK: Pogacar, Evenepoel, Vingegaard, Almeida, Lipowitz, Jorgenson, O'connor, Buitrago, Onley 
SP: Philipsen, Meeuws, Coquard, Bauhaus, Dainese, Waerenskjold
Aanval: Vd Poel, Schmid, Hiquita, Ganna
TT: Genoeg hierboven om je dagopstelling vol te krijgen :)

Benieuwd naar jullie mening;)

Zaterdag weer lekker van start. Zijn we van al het gepuzzel af en hoop ik dat we drie weken lekker kunnen genieten van mooie etappes!

Laatst gewijzigd
Erik Verhoef

maar ff serieus

Gaat Pogi winnen?

Wat is dan de waarde van Vin

6 x 40 punten en 80 gele trui-punten en 50 overige punten + 80 eindklassement ?

of zie ik iets over het hoofd

Ferumbras
Zugzwang
Mijn team staat wel redelijk, maar blijf steeds rouleren tussen de verschillende sprinters van 1m en...

Coquard wil altijd wel sprinten en gaat ook vaak voor tussensprints. Kan zomaar derde worden voor groen.

Inspectah

Verwachten jullie dat Consonni of Theuns de laatste man voor Milan zal zijn?

1 2 ... 131 132 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.