Toch leuk om even je team te delen toch? Wellicht weer wat twijfelaars op een ander spoor brengen 🙂
Pogacar - Puntenvermorzelaar (Geel, bergklassement, geen woorden meer nodig)
Vingegaard - pakt teveel punten om thuis te laten
REV - Geel (etappe 5?) en jongerentrui (wit)
Almeida - topvorm, teampunten en eigen punten + goede tijdrit
Lipowitz - invorm + kopman + wit klassement (Roglic had totaal geen ambities, terwijl vuelta (zere rug) wel zeker positief was)
Jorgenson - goede tijdrit Dauphine - kan meepunchen, teampunten? Anders eigen punten en mikt op hoog klassement (Geeft Visma ook aan)
Adam Yates - teampunten + hopelijk wat eigen punten en een goed AK klassement
THJ - 500k en kan nog scoren in AK
Philipsen - etappe 1 geel? + groen punten + MVDP die tweede etappe of andere etappes 1e week wint
MVDP - Zeer positief, kijkt uit naar week 1, doet mee
Meeus - goede vorm + 5e plek mogelijkheden
Coquard - prima sprinter
Bauhaus - Prima 5-10 plek
Jeanniere - prima sprinter
Marijn van de berg - meesprinten? Kan heuveltje ook over
Alaphilippe - gewoon een Franse held - wil zich zeker bewijzen eerste week met gele trui op oog - team maakt tourdebuut
Kevin Vaquelin - puncher invorm
Champoussin - bolletjes 500k gok
Barre - 500k gok (moet uci punten verzamelen voor team)
Mijn team is na 300x wisselen nu rond. Al sta ik altijd wel open voor suggesties.😂😂😂
pogi
Rev
Roglic
lipowitz
Almeida
rodriguez
buitrago
martinez
Onley
storer
Johannessen
Ganna
philipsen
Merlier
dainese
Bittner
Matje
gregoire
Allaphilipe
wellens
nog eventueel toevoegingen graag met een solide onderbouwing.😂😂
Je kan over Lipo twijfelen, ik vind Evenefrits hier (interview IDL) ook niet echt een hoop bravoure en geloof in zichzelf uitstralen.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/evenepoel-worstelt-met-wattages-en-klaagt-over-transferdroogte-bij-quick-step-landa-gaat-ook-niet-meer-tot-zijn-60e-koersen
Wie doet met me mee in het thuislaten van Evenepoel? Ja dat wordt nat gaan in etappe 5, maar misschien heeft ie door slecht positioneren in de eerste punchritten die gele trui niet eens aan 😈
Icm een eerdere opmerking in de ploeg podcast "Lipowitz heeft gepiekt naar de Dauphine" inderdaad reden voor twijfel.
Desalniettemin, vind ik het artikel op IDL al veel minder alarmistisch dan op Wielerflits. Hij zegt eigenlijk dat hij obv wat hij aan data heeft dat hij verwacht dat Pogi, Jonas, Remco en Roglic beter zullen zijn, en dat we niet moeten denken dat hij daar zomaar even tussen gaat fietsen. Op zich niets geks en op basis van wat ik heb gezien de afgelopen 12 maanden zou mijn powerranking ook zijn die 4 + Almeida, met daarachter Lipowitz en Jorgensen. Neemt niet weg dat hij op elk terrein uit de voeten kan en nog jongere is, dus ook bij een top 7 geen miskoop verwacht ik.
Dat verhaal van pieken naar de Dauphine vind ik een beetje vreemd eigenlijk. Waarom zou hij dat doen? Goed verhaal naar Roglic ook "oh ja, btw. je meesterknecht laten we pieken naar de Dauphine zodat hij in week 3 wel klaar is". Volgens mij wil Denk 'm gewoon uit de wind houden.
Ik bedoel niet of je evenepoel hebt. Het zijn verschillende renners voor verschillende ritten dus net wat je selectie nog nodig heeft. Van Wilder lijkt me vooral een interessante opvuller voor 1, 5, en mogelijk 6 7 8 9 10 en 11. Al het andere is bonus.
Om precies te zijn:
Pogacar/Evenepoel/Vingegaard/Almeida/Jorgenson/A Yates/ Buitrago
Philpsen / Meeuws / Coquard/ Bauhaus / Dainese / Jeanniere/ Bittner
Ganna/ Vauquelin / Aranburu / Alaphilippe / Champoussin
Nu nog drie mil over
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.