Team zo goed als rond. 16 namen zeker.
1 Top sprinter gaat mee. Ben begonnen met Merlier veranderd voor Milan en vandaag weer geruild voor Philipsen. Milan of Philipsen gaat het worden. Is denk ik om het even.
Laatste 3 open plaatsen gaat voornamelijk over AK Renners.
Roglic/Buitrago/Gall blijft roglic op de fiets, dat is de grote vraag. Hij heeft een hoog puntenplafond.
Lipowitz/Buitrago/Mas Eigenlijk mag je mas nooit in de tour pakken en alleen in de vuelta
Lipowitz/Jorgenson/Champoussin ( of een andere 500K) Dit kost me wel een AK man, maar wel een enorm punten potentieel.
Iemand advies? op dit moment ga ik een dobbelsteen gooien wat het gaat worden want ik kom er niet aan uit.
Hopelijk dit jaar weer een gouden beker! vorig jaar 99,1%
Het team staat, ik kom eigenlijk al een paar dagen op vrijwel hetzelfde uit... dat is een teken dat je niks meer moet veranderen. We gokken op een goede Roglic, 1 top sprinter en veel 1M sprintertjes die mogen verassen (a la Penhoet en Jeanniere). Armirail leuke pick voor 500k, Schmid heeft zich ook het team binnen gefietst. Van Aert uit principe ook in de ploeg. Succes met de laatste puzzel allen, op een mooie Tour en veel Gouden Wielerflist Forum-bekertjes.
Geeft hier ook aan bij etappe 1 niet mee te sprinten. Blijft over 4 sprints. Eerder aangegeven dat hij het nooit zal winnen van de intrinsieke snellere mannen. Dus Max top 5. Leest Wout mee en denkt hij dat zijn pickrate lager dan 50 % ligt en wil dit wat opkrikken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.