Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 148 ... 153 154
Haasrodestormvogel

Almeida?

Of vervangen jorgeson en Gall te upgraden naar Adam yates. 

Laatst gewijzigd
Robin0h

Team zo goed als rond. 16 namen zeker.

1 Top sprinter gaat mee. Ben begonnen met Merlier veranderd voor Milan en vandaag weer geruild voor Philipsen. Milan of Philipsen gaat het worden. Is denk ik om het even.

Laatste 3 open plaatsen gaat voornamelijk over AK Renners.

Roglic/Buitrago/Gall      blijft roglic op de fiets, dat is de grote vraag. Hij heeft een hoog puntenplafond.

Lipowitz/Buitrago/Mas  Eigenlijk mag je mas nooit in de tour pakken en alleen in de vuelta

Lipowitz/Jorgenson/Champoussin ( of een andere 500K) Dit kost me wel een AK man, maar wel een enorm punten potentieel.

Iemand advies? op dit moment ga ik een dobbelsteen gooien wat het gaat worden want ik kom er niet aan uit.

Hopelijk dit jaar weer een gouden beker! vorig jaar 99,1%

Fietsbel

Spa blauw of Chaudfontaine ?????

Dion

De kern staat maar last minute toch nog wat omgegooid

Gall + Dainese + de Lie + Andresen +  -> Kuss + Girmay + Bittner + MvdB

Elke keer trap ik er toch weer in door de Lie mee te nemen en het moet maar eens klaar zijn.

De Tourminator
Robin0h
Team zo goed als rond. 16 namen zeker. 1 Top sprinter gaat mee. Ben begonnen met Merlier veranderd v...

Hier Lipowitz en Jorgensen. 

Jens Voigt
Sjasfriet
Naberman. Ik blijf hem aanraden tot iemand hem neemt.

Je kan er om lachen, maar ik werd wakker met Bert van Lerberghe in mijn team.

Nijmos

Twijfel over groenewegen..verwacht er niet veel van, maar al die 1m sprinters vind ik zo kansloos.

Astarloa
Nijmos
Twijfel over groenewegen..verwacht er niet veel van, maar al die 1m sprinters vind ik zo kansloos.

Hij is op zich natuurlijk sneller dan een hoop andere jongens maar ook zo ontzettend onbetrouwbaar. Ik begin er niet aan.

Mister_Roan

Nemen mensen nog Teunissen mee? Heeft goed voorjaar gedraait en kan meesprinten nu ze geen kopman perse hebben. UCI-punten hard nodig

TourDeFranceUnchained

🥁🥁🥁🥁🥁🥁

De Tourminator

9x klassement , 7x sprint, 3x punch, 1x teampunten Pogi.

Ik ben er wel uit denk ik

De Tourminator
Astarloa
Hij is op zich natuurlijk sneller dan een hoop andere jongens maar ook zo ontzettend onbetrouwbaar....

Eens. Zal best 2x top 5 sprinten, maar kan ook zomaar niks worden

hajeje

Ganna eruit, Bauhaus erin, ik gooi een extra sprinter in de roulette.

hajeje
PieterPogi
Het laatste puzzelstukje! Nys of Gregoire? dank voor het advies!!

Ik heb ze allebei, maar als ik moest kiezen, dan toch Gregoire. Hij reed goed in Zwitserland. Nys komt heel onzeker en zenuwachtig over.

Sven0403

Het team staat, ik kom eigenlijk al een paar dagen op vrijwel hetzelfde uit... dat is een teken dat je niks meer moet veranderen. We gokken op een goede Roglic, 1 top sprinter en veel 1M sprintertjes die mogen verassen (a la Penhoet en Jeanniere). Armirail leuke pick voor 500k, Schmid heeft zich ook het team binnen gefietst. Van Aert uit principe ook in de ploeg. Succes met de laatste puzzel allen, op een mooie Tour en veel Gouden Wielerflist Forum-bekertjes. 

Tiskuuurs

S Yates er toch nog maar in ipv Gall.

Hoger plafond denk ik. 

En ik heb flinke Wout v Aert FOMO.. Maar kan hem er niet in fietsen zonder almeida of top Sprinter eruit te halen... fingers 🤞 

DennisdeMenniss

Van Aert gaat wel mee sprinten?? Zag net een artikel op Eurosport voorbij komen.

hajeje

Ik laat hem nu los.... veel plezier iedereen!

Pim van Est

Na veel wikken en wegen nu definitief:

Pog, Vin, Eve, Alm, Mas, Skj, Gal, Onley, T.Joh, 

Phil, Merl, Meeus, Stew

VdP, Aranb, Vauq, Powl, Gregoire, Schmid, Romeo

Op een mooie Tour!

siht
Pim van Est
Na veel wikken en wegen nu definitief: Pog, Vin, Eve, Alm, Mas, Skj, Gal, Onley, T.Joh,  Phil, Merl,...

Veel te veel puncheurs! 2 of 3 is genoeg, rest vul je aan met Klassement mannen. Die gaan net zo goed vol aan

hajeje

AK: Pogi, Vini, Rev, Almeida, Roglic, Lipo, Jorg, Buitr, Gall

Sprint: Meeus, Poppel, Jeann, Renard, Waer, Bauh, Bitt

Aanval: Poel, Gregoir, Vauq, Nys

wessel2105
DennisdeMenniss
https://www.eurosport.nl/wielrennen/tour-de-france/2025/grote-verrassing-in-de-maak-tijdens-tour-de-...

Ik laat hem gewoon voor wat het is! Zo een journalist zijn argument als "hij heeft de status" is leuk maar ik verwacht er niet enorm veel van in de sprints.

Pietjan
DennisdeMenniss
https://www.eurosport.nl/wielrennen/tour-de-france/2025/grote-verrassing-in-de-maak-tijdens-tour-de-...

Geeft hier ook aan bij etappe 1 niet mee te sprinten. Blijft over 4 sprints. Eerder aangegeven dat hij het nooit zal winnen van de intrinsieke snellere mannen. Dus Max top 5. Leest Wout mee en denkt hij dat zijn pickrate lager dan 50 % ligt en wil dit wat opkrikken?

Astarloa
hajeje
AK: Pogi, Vini, Rev, Almeida, Roglic, Lipo, Jorg, Buitr, Gall Sprint: Meeus, Poppel, Jeann, Renard,...

We verschillen 4 renners dus je gaat het fantastisch doen!

1 2 ... 148 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.