Wat een lastige puzzel was het weer, maar ik ben eruit.
Mijn team:
AK+ Klimmers: Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Almeida, Roglic, A Yates, Buitrago, Gall, Martin, Kuss en Buchmann
Sprinters: Merlier, Meeus, Bauhaus, Dainese, Jeanierre en Renard
Puncheurs: VD Poel, Vauquelin en Nijs
Ik denk een vrij goede opbouw van het team.
Of zijn er nog opmerkingen?
Nu tijd voor koers, dus geniet er vooral van!
Toch wel benieuwd of er veel van Aert alsnog meenemen puur door die titel. Even goed de podcast luisteren aangezien het daar een stuk minder stellig gebracht wordt dan de (clickbait) titel impliceert.
Na een paar weken puzzelen en genieten van reacties op de valreep een account aangemaakt, bedankt voor alle tips! En bedankt voor de REV twijfel! Wat als hij bergop duidelijk de minste is, is hij dan niet de eerste die afstapt? Ps, hij blijft er wel in bij me.
laatste twijfel was onley of dunbar, Dunbar gekozen omdat ik hem beter schat in de lange beklimmingen. Ook beter dan O'Connor
Na 100000x wisselen toch een team waar ik achter sta nu.
Pogacar (natuurlijk)
Vingegaard (natuurlijk)
Evenepoel (vertrouw ik in)
Almeida (topper + punten pogi)
Jorgenson (Meer zekerheid dan lipowitz in mijn ogen)
Rodriguez (stabiele punten)
Adam Yates (kan zelf wat en teampunten pogi)
Buitrago (voor die prijs goede opvulling)
T. Johannessen (joker en goede klim)
Philipsen (1 van de grote 3 mee, gokje maar geloof in hem)
Meeus (top 5 potentie)
Coquard (stabiele sprinter)
Bauhaus (stabiele sprinter)
Jeannière (vertrouwen in)
Van den Berg (opvulling sprint)
MvdP (spreekt voor zich denk ik)
Vaquelin
Healy
Schmid
Skuijns
Je hebt nog 45 minuten om je fout te herstellen. Denk aan een zilveren of gouden bekertje. Roglic zal denk ik rond de 40% pickrate liggen. Iedereen is en was er klaar mee. Ik ook. Niet gekozen in de giro en dat pakte perfect uit. Toch zie ik signalen die er gaan voor zorgen dat hij veilig aankomt bij de 2e week. Vanaf daar gaan de punten binnenkomen.
Toch gezwicht voor het nieuws van WvA. Daardoor MvdP en A.yates ingewisseld voor S.Yates en WvA. Ik verwacht WvA in dezelfde etappes als Mathieu van voren maar nu die zich in de sprint gaat mengen en zijn Klasse op de TT kies ik toch liever WvA, daarbij heeft Simon ook aangegeven vol voor GC te gaan.
mijn definitieve team:
AK: pogachar, vingegard, Evenepoel, Almeida, joergensen, lipowitz, S.Yates, Buitrago, Buchman, TJH.
punch: Schmid, Healy, Onley (en WvA)
sprint: Merlier, WvA, Meeus, Bauhaus, Coquard, Jeaniere, Bittner.
Normaal ben ik niet zo van het delen van volledige teams, maar nu ik toch behoorlijk wat teams voorbij heb zien komen, merk ik dat ik met geen enkel team 14/15/16 (of meer) dezelfde namen heb. Dat kan goed uitpakken maar het baart me toch ook wel wat zorgen😂. Hierbij het hopelijk winnende team:
Klassement (9):
- Pogacar
- Vingegaard
- Evenepoel
- Roglic
- Jorgenson
- Lipowitz
- Adam Yates
- Buitrago
- Tobias Johannessen
Sprint (7):
- Philipsen
- Meeus
- Bauhaus
- Démare
- Dainese
- Jeannière
- Bittner
Punch / heuvel (2):
- Van der Poel
- Grégoire
Tijdrijder / vlucht (1):
- Schmid
Knecht / opvul (1):
- Paret-Peintre
Succes allen en geniet vooral van de koers!
Tja... Van wie hij dat heeft gehoord, wil Abbenhuijs niet prijsgeven. "De naam ga ik niet zeggen, maar het is heel betrouwbaar. Als ik niet ten minste twee bronnen had gehad, dan had ik dit nu niet hier verkondigd." Toch wil Abbenhuijs een kleine slag om de arm geven en dan vooral voor de openingsrit naar Lille. "De eerste etappe zou hij misschien nog kunnen laten lopen, maar dat heeft te maken met alle chaos en hectiek. Ik denk dat hij dat echt pas op het moment zelf beslist."
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.