Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 153 154 155 156
Maarten Koning

Sinds ik scorito speel vind ik waaiers niet meer leuk

Mister_Roan

Wat een etappe! Heerlijk, helemaal om te zien als Merlier en Milan lost

Behatzailea

Nou, hier komen de 20 namen die je ab-so-luut niet moet hebben:

Pogacar

Vingegaard

Evenepoel

Almeida

Lipowitz (ipv Roglic, omdat ik Roglic gewoon niks vind)

Skjelmose (ook/juist zonder hulp gaat-ie vlammen)

Gall

Martinez (was een drama vorig jaar en ik hoop me weer lekker 21 dagen aan 'm te kunnen ergeren en dat begint dus al goed)

Storer (bollen wellicht? Aanvaller voor de bergen)

Milan (heeft me nog nooit teleurgesteld)

Meeus

Dainese

Démare, Coquard & Jeanièrre (drie Franse sprinters die toch wat extra zullen geven)

MVDP (stiekem gaat-ie wel voor groen toch?)

Vauquelin & Gregoire (de Franse punchers in vorm, wellicht nog wat ontsnappingen in de latere etappes)

Schmid (voor de TT en de ontsnappingen)

Albanese (mijn joker)

In geval van twijfel heb ik de Fransen gekozen dus daarom geen Aranburu of Bauhaus.

Helaas heb ik Romeo er niet in weten te puzzelen. Had 'm van het begin er in, maar hoe verder ik kwam hoe minder ik 'm opstelde. En alleen voor de TTs vond ik wat summier.

ditisdavid

Waaiers veranderen ook alles voor de komende dagen, UAE en Alpecin zullen de truipunten domineren deze eerste week.

Mazzel1986
Maarten Koning

Ik ook niet. Heb het voor elkaar gekregen om precies geen enkele sprinter uit de eerste groep in mn team te hebben. Mooie etappe voor de neutrale kijker, niet voor veel scorito-spelers

ditisdavid

Zonder Alpecins, maar met Girmay en Wærenskjold val ik vandaag eigenlijk tussen de gelukkigen en de pechvogels in.

Milan en Merlier mogen al bijna het rijtje miskopen in, eerste sprint was met voorsprong de belangrijkste voor Scorito in deze Tour.

Laatst gewijzigd
NielsH97

Oei, pijnlijk.. de keuzes voor Milan en Merlier pakt niet goed uit. Daarnaast inzetten op truipunten voor Merlier en later Evenepoel door VPP te selecteren ook niet. Wil niet al te dramatisch klinken, maar het ziet er niet goed uit.

Maarten Koning
Mazzel1986
Ik ook niet. Heb het voor elkaar gekregen om precies geen enkele sprinter uit de eerste groep in mn...

Ik weet het nog niet helemaal zeker maar ik denk dat ik misschien voor het eerst 0 punten pak, ook een prestatie :D

Ik dacht nog, nou laat van den Berg dan maar winnen en direct daarna valt hij.

Laatst gewijzigd
mirkodek
ditisdavid
Zonder Alpecins, maar met Girmay en Wærenskjold val ik vandaag eigenlijk tussen de gelukkigen en de...

Eens, mijn keuze voor Milan is nu extra pijnlijk. Net als het eruit klikken van Waerenskjold gisteren (die pakt nu ook het wit vandaag denk ik). Hier geen Girmay, wel nog Vauquelin die 16e wordt.

TourDeFranceUnchained

Het meenemen van 7 sprinters wordt wederom beloond....🥲

Laatst gewijzigd
NOAD1912
Maarten Koning

Ik normaal ook niet, maar vandaag profiteer ik maximaal.. 1, 2 en 3.. en 1 en 2 waren laatste dagswissels. Ja echt mazzel, maar ook heel sterk uitgespeeld door Alpecin en Visma.

Maarten Koning

Met 0 punten ben ik beter dan 4.9%, geen idee hoe dat werkt maar het is iets..

John Bon

bon zoals veel mottige waaiers. Ook de niet Remco kiezers blij want nu wordt het heel lastig om in de TT geel te pakken. 

Dampe hin

Kan ik met Merlier en extra teamgenoot Evenepoel concluderen dat ik (scorito technisch) de sigaar ben? Omdat ik ook voorsorteerde op geel en wit van Evenepoel na de TT..

Mazzel1986
Maarten Koning
Ik weet het nog niet helemaal zeker maar ik denk dat ik misschien voor het eerst 0 punten pak, ook e...

Dat was ook mijn enige sprinter in de groep. Enige puntjes komen hier van MVDP. Maar al direct een flinke achterstand op mensen met Jasper en Bini. Ganna al kwijt.. dus morgen al een opvulplekje nodig. Maar goed.. Parijs is nog ver zullen we maar zeggen.

Maarten Koning
NOAD1912
Ik normaal ook niet, maar vandaag profiteer ik maximaal.. 1, 2 en 3.. en 1 en 2 waren laatste dagswi...

Dat wel, al zie ik niet echt in wat visma hier aan heeft.

Yates is alvast weggevallen, die zou geen top 5 rijden maar het lijkt me onnodig. En van Aert zat er niet bij..

Ik snap oprecht niet wat ze hier doen. Concurrentie op tijd zetten die vingegaard toch met 2 vingers in de neus verslaat?

Mister_Roan

Scoor hier 212 punten, erg blij mee. Zonde van Marijn dat hij valt. Dan was het helemaal jackpot. 

wærenskjold 3e en jongerentrui, lekker hoor die punten voor 750k

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik heb alleen  kopman phlippsen en girmay 182  punten

Ben hiel nie

Als ik Remco was zou ik wel weten voor welke ploeg ik volgend jaar in ieder geval niet zou rijden.

stijn123
ditisdavid
Waaiers veranderen ook alles voor de komende dagen, UAE en Alpecin zullen de truipunten domineren de...

Ik hoop stiekem dat Girmay morgen het geel binnenhaalt.

Mazzel1986

Geel voor Evenepoel na etappe 5 is ook wel direct uit zicht. De mensen die vol op de Quickstep-trein zaten zullen nog iets meer balen dan ik, maar de handdoek ligt hier al klaar om m te gooien. 

Mister_Roan
Maarten Koning
Dat wel, al zie ik niet echt in wat visma hier aan heeft. Yates is alvast weggevallen, die zou geen...

Elke dag de koers hard maken, zodat Pogecar veel zelf moet oplossen. Dat hakt er hopelijk een keer in en dan slaat Vingegaard toe (zo kijken ze vanuit Visma imo)

hjtimmer
Ben hiel nie
Als ik Remco was zou ik wel weten voor welke ploeg ik volgend jaar in ieder geval niet zou rijden.

Sqs bedoel je?😉

Pietjan

De verwachte punten van rev na etappe 5, geel, zal nu niet meer gebeuren. Wit zal hij nog wel pakken. Toch een streep door de rekening incluis mijzelf. Gelukkig met JP wel de goede keuze gemaakt. Morgen beukt mvdp nog naar de etappewinst en is het toch wel een tik die alpecin uitdeelt. 

hjtimmer
Maarten Koning
Dat wel, al zie ik niet echt in wat visma hier aan heeft. Yates is alvast weggevallen, die zou geen...

Better safe the sorry.. was er niet ook zo'n jaar dat ze pogi nog veel verder op afstand hadden kunnen zetten maar dat niet deden?

1 2 ... 153 154 155 156

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.