Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 153 154 155 156 »
Behatzailea

Pff, dit was armzalig. Maar nog niemand kwijt. Je moet toch iets positiefs zien. Maar Martinez, man man. Nu heb ik 'm niet voor het klassement, maar je kan 't ook overdrijven hoor 🤣

nasibal

Met exact 0 van de 3 topsprinters in mijn team en penhoet cap ben ik vrij content met vandaag. Ondanks de misere met Ganna en Nys. 

Mooi om te zien hoe het scoritoprobleem deze editie weer vanuit verschillende invalshoeken getackled is. He benieuwd hoe ver ik ga komen met mijn leaner-dan-lean sprintteam:

Girmay

Bauhaus

Penhoet

Bittner

Ballerini

Albanese. 

Na vandaag (misschien wel gevaarlijkste etappe, met alle sprinters nog in de wedstrijd en al die extra punten aan de meet) op 71,4%. 

janstof
Drossard Kudus
Prima start voor mij zo. Helaas geen Milan in de eerste waaier en van de middenmoot klassement (buit...

Waarom zou je Healy niet opstellen?

aantal resultaten van dit jaar:

Ronde van Baskenland: 1x 1e en q, 3e
Amstel goldrace 10e
Luik : 3e
de Waalse pijl : 5e 
Strade: 4e

als je hem in je team hebt, stel je hem nu toch juist op?

janstof

Selectie voor morgen:

Pogi (C)
Vingegaard
REV
WVA
Vauquelin 
Aranburu
Healy

twijfel nog tussen de volgende :
-Almeida (teampunten voor Pogi en hij moet dit toch prima kunnen?)
-Philipsen (groene trui, teampunten van MVDP en zou hij er niet bij kunnen blijven ?)
-Johannessen (zelf zie ik hem niet snel top 10 rijden, maar ik Scorito preview noemen ze hem als outsider?)
- Lenny Martinez (prima etappe voor hem in de basis, maarja komt vandaag op 9 minuten)

ik denk zelf aan Almeida en Jasper. Wat zouden jullie adviseren ?

Dampe hin

Ja als je Healy er (bewust) ingeklikt hebt dan toch hopelijk ook voor morgen!?!?! Zit ook nog met dubio 'Almeida, Philipsen, Onley, Schmid'. Welke 2 van deze 4?!

Nijmos
nasibal
Met exact 0 van de 3 topsprinters in mijn team en penhoet cap ben ik vrij content met vandaag. Ondan...

Ik snap opzich de keuze voor een lean sprintteam wel hoor. Maar waarom je dan ook nog de investeringen die je wel doet, doet in enorme twijfelsprinters, vraag ik mij wel af. En de keuze om dan wel girmay te nemen maar niet een van de drie toppers ook. Wat is je redenering? Waarom wordt girmay het wel waard en philipsen (of milan of merlier niet? En is het niet die 250k waard om iemnad op te kunnen stellen die het in elk geval zal proberen, ipv een ballerini of albanese met concurrentie in de eigen ploeg?

Renard en waerenskjold leken me voor hetzelfde geld al uitgesprokener meesprinters dan jouw mannen

Nijmos
janstof
Waarom zou je Healy niet opstellen? aantal resultaten van dit jaar: Ronde van Baskenland: 1x 1e en q...

Je hebt het over de zwaarste eendagskoersen in de heuvels ter wereld en vergelijkt dat met een ehectischr tourfinale waar 170 man op die heuvels afstormen. Totaal onvergelijkbaar. Ja healy kan een heuvel over. Nee hij heeft niks te zoeken in een valsplatte pelotonsprint van 40 man.

Dampe hin

Die twee pukkels (eentje beetje als de eerste km van la Redoute? En de andere een beetje Eyserbosweg toch?) Is dat niet pittig genoeg om een schifting te maken in die 170 man? Of lees ik die profielen compleet verkeerd?

Zitvlees
Dampe hin
Die twee pukkels (eentje beetje als de eerste km van la Redoute? En de andere een beetje Eyserbosweg...

Je moet wel vooraan beginnen anders wordt het lastig..

martijncr
DennisdeMenniss
Heb nog steeds vertrouwen dat het goed gaat komen. Voor vandaag had ik ingecalculeerd om circa 75-10...

That's the spirit!

Dampe hin
Zitvlees
Je moet wel vooraan beginnen anders wordt het lastig..

Merci beaucoup! 

Ted de la course

Pogi, JV, REV, Almeida, A. Yates, Jorgenson, Buitrago, Gall, Onley, Kuss, Storer, THJ

Philipsen, Meeus, Bauhaus, Jeanniere, Wærenskold, Berckmoes

MvdP, Vauquelin

Verwacht dat UAE en TJV alles op een hoop gaan rijden dus van beiden 3 mannen mee. Gelukkig op Philipsen gegokt als dure Sprinter. Moest kiezen tussen WvA en Jorgenson, is toch de laatste geworden omdat WvA nooit in de buurt van de punten uit het verleden komt als hij de sprints niet gaat rijden. En Jorgenson verwacht ik top 5.

hajeje

Voorlopig dikke spijt dat ik Roglic verruild heb voor Merlier.

klaas drr

Milan en Philipsen gekozen vanwege groene ambities verder berkmoes eetvelt penhoet schmid en Wellens als weinig gekozen renners.   Verder wat mij opvalt gemiddeld 1,2 teamgenoot pogi dat is weinig toch ? Gezien er vele 3 of 2 hebben. 

klaas drr

Milan en Philipsen gekozen vanwege groene ambities verder berkmoes eetvelt penhoet schmid en Wellens als weinig gekozen renners.   Verder wat mij opvalt gemiddeld 1,2 teamgenoot pogi dat is weinig toch ? Gezien er vele 3 of 2 hebben. 

zomaareens

Ballerini had n aflopert

Kip

Leuk de extreme tactiek te zien nasibal. Welke ak rammers heb je hiermee kunnen halen?!

Joep

Ik zie in verschillende voorbeschouwingen JP als outsider staan. Zou hij dit echt aankunnen denken jullie?

pirazzi

Volgens MVDP niet. Maar je kunt Philipsen wel opstellen voor team punten met MVDP als winnaar van de etappe en dan neemt hij ook de gele trui over.

1 2 ... 153 154 155 156 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.