We gaan all-in vandaag, voor het individu! Philipsen wordt bedankt voor bewezen diensten en mag plaatsnemen op het bankje
De mannen van vandaag:
- MvdP (c) / hoge verwachtingen, laat maar zien!
- Pogi / zekerheidje
- Ving / wil Pogi volgen
- REV / zie Ving
- Almeida / in goede vorm
- Skjelmose / kan dit parcours prima aan, goede punch. Top 10 deze tour?
- Vauquelin / in blakende vorm, dit zijn de ritten waarbij je hem opstelt!
- Schmid / zie Vauquelin
- Tronchon / mijn dark horse. Top 10 klassering vandaag? Hij heeft het eerder bewezen in vergelijkbare ritten dit seizoen.
Nys? Nou, nee. Presteert hij wel, dan baal ik flink. Maar zo te lezen heeft hij best veel last van de val van gisteren.
Onley zal wel zelf meedoen in een wat grotere groep voor zn eigen kans op uci punten. Almeida bolt in een grotere groep lekker over de streep. In dat scenario ook vrij zeker geen teampunten voor pogi.
Ik denk dat een parcours alleen niet alles zegt. Je weet nooit of er na die eerste klimmetjes wordt doorgereden. En in de uae tour bewees milan zon laatste km wel aan te kunnen. Dus ja, logisch om het te proberen lijkt me. Zoals hij het ook volgend jaar op de poggio weer zal proberen. De kans dat het lukt lijkt me echter klein zolang er pogacars en van der poels meedoen. Al denk ik dat pogacar niet a la san remo twee klimmetjes voor het einde probeert te soleren.
We zitten hier in de Tour mét al die toppers. Niet in 1 of ander rondje in februari waar er trouwens ook geen heuvels aan 10% voor de finish lagen. Dan is het gewoon dwaas om zulke dingen te zeggen.
Dat je op dag 1 van de Tour denkt die gok met Girmay kan weleens goed uitpakken en hij pakt goed uit, maar valt in etappe 2
Dat je op dag 2 van Aert even heel kort op kop ziet en er veel te snel af ziet gaan en denkt 'oh my God, het is echt niet best en nu al een miskoop'
En de dag dat je van Aert voor etappe 3 uit je ploeg haalt omdat je met Pogi waarschijnlijk morgen meer punten gaat halen. Ik ga even rondje in de regen rennen....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.