Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 158 159 160 161
Sjas Patatje

We gaan all-in vandaag, voor het individu! Philipsen wordt bedankt voor bewezen diensten en mag plaatsnemen op het bankje

De mannen van vandaag:

• MvdP (c) / hoge verwachtingen, laat maar zien!
  • Pogi / zekerheidje 
  • Ving / wil Pogi volgen
  • REV / zie Ving
  • Almeida / in goede vorm 
  • Skjelmose / kan dit parcours prima aan, goede punch. Top 10 deze tour?
  • Vauquelin / in blakende vorm, dit zijn de ritten waarbij je hem opstelt!
  • Schmid / zie Vauquelin
  • Tronchon / mijn dark horse. Top 10 klassering vandaag? Hij heeft het eerder bewezen in vergelijkbare ritten dit seizoen. 

Nys? Nou, nee. Presteert hij wel, dan baal ik flink. Maar zo te lezen heeft hij best veel last van de val van gisteren. 

pirazzi

Tronchon is wel een renner die constant presteert. Vorig jaar 26ste in Strade Bianche, dit jaar ook.

Nijmos
Tiskuuurs
Als je twijfelt tussen een Almeida of Onley moet je toch sowieso Almeids kiezen kijkend naar Zwitser...

Onley zal wel zelf meedoen in een wat grotere groep voor zn eigen kans op uci punten. Almeida bolt in een grotere groep lekker over de streep. In dat scenario ook vrij zeker geen teampunten voor pogi.

Nijmos
KV
Toch gek dat zelfs ploegleiders een parcours niet kunnen inschatten. De Jongh verkondigt dat Milan z...

Ik denk dat een parcours alleen niet alles zegt. Je weet nooit of er na die eerste klimmetjes wordt doorgereden. En in de uae tour bewees milan zon laatste km wel aan te kunnen. Dus ja, logisch om het te proberen lijkt me. Zoals hij het ook volgend jaar op de poggio weer zal proberen. De kans dat het lukt lijkt me echter klein zolang er pogacars en van der poels meedoen. Al denk ik dat pogacar niet a la san remo twee klimmetjes voor het einde probeert te soleren.

Nijmos
Sjas Patatje
We gaan all-in vandaag, voor het individu! Philipsen wordt bedankt voor bewezen diensten en mag plaa...

Waarom is het 'all in' om philipsen te banken ten faveure van Tronchon?

KV
Nijmos
Ik denk dat een parcours alleen niet alles zegt. Je weet nooit of er na die eerste klimmetjes wordt...

We zitten hier in de Tour mét al die toppers. Niet in 1 of ander rondje in februari waar er trouwens ook geen heuvels aan 10% voor de finish lagen. Dan is het gewoon dwaas om zulke dingen te zeggen. 

Laatst gewijzigd
pirazzi

Yes! ik heb Tim Wellens opgesteld en die haalt punten voor het bergklassement!

mirkodek
pirazzi
Yes! ik heb Tim Wellens opgesteld en die haalt punten voor het bergklassement!

Haha me too, fingers crossed dat ie op de volgende ook vooraan zit. Zou lekker zijn na gisteren. Moet zeggen dat Philipsen er nog vrij gemakkelijk bij zat, benieuwd hoe dat straks is.

OneTrickPony
Sjas Patatje
We gaan all-in vandaag, voor het individu! Philipsen wordt bedankt voor bewezen diensten en mag plaa...

Bedankt dat je de stumperts zonder Philipsen zoals ik toch nog wat kans geeft op deze manier :)

pirazzi

Kopman van der Poel olė olė!

mirkodek

Mooi dit, heerlijke laatste 10km ook. Wel wat bankpunten met Evenepoel en Buchmann, maar soit. Goed om te zien dat Roglic er ook bij zit. Balen van WvA, dat ziet er vooralsnog uit als een hele domme dure last minute wissel.

ditisdavid

Zowaar nog (net) bovengemiddeld gescoord zonder Van der Poel, wel zorgwekkend dat ik maar 7 man in het voorste groepje had.

Rob94

Gregoire ipv Nys, Jörgensen ipv V. Aert en Philipsen ipv Merlier en Onley voor het laatste plekje in de laatste uren in mijn team geklikt. Last minute wissels zijn zo slecht nog niet. 

KV
mirkodek
Mooi dit, heerlijke laatste 10km ook. Wel wat bankpunten met Evenepoel en Buchmann, maar soit. Goed...

Ja. Toppuncher Roglic haalt inderdaad mooie puntjes binnen. Net na Gall aankomen op zo'n finish is idd logisch. 

Laatst gewijzigd
TheCoon
mirkodek
Mooi dit, heerlijke laatste 10km ook. Wel wat bankpunten met Evenepoel en Buchmann, maar soit. Goed...

Ziek geweest, uitgesproken niet voor groen te gaan, wegcijferen voor klassement Vingegaard. Hoeveel signalen moet je krijgen :)

NielsH97

Wat zuur zeg last minute Onley eruit voor Johannesen. Daarnaast ook met Mas bankpunten, nog niet een heel lekkere start van de Tour

NielsH97

Wat zuur zeg last minute Onley eruit voor Johannesen. Daarnaast ook met Mas bankpunten, nog niet een heel lekkere start van de Tour

mirkodek
TheCoon
Ziek geweest, uitgesproken niet voor groen te gaan, wegcijferen voor klassement Vingegaard. Hoeveel...

Ja heel dom, heb me volledig laten overhalen door dat late interview/gerucht dat ie zogenaamd mee zou gaan sprinten. Dat wordt weer geen gouden bekertje.

ditisdavid

Milan en Girmay die allebei op hun snufferd gaan is ook niet helemaal ideaal voor de sprint morgen...

Nijmos
KV
We zitten hier in de Tour mét al die toppers. Niet in 1 of ander rondje in februari waar er trouwens...

Philipsen was er nog dichtbij opzich. En milan zat daar tot zn val in de buurt.

Nijmos
Tiskuuurs
Als je twijfelt tussen een Almeida of Onley moet je toch sowieso Almeids kiezen kijkend naar Zwitser...

Toch blij dat ik eigenwijs voor Onley ben gegaan ;)

Ragnar Lolbroek

Nu wel 9 renners opgesteld.😅 384 punten. Voor morgen:

Merlier:

Philipsen 

Meeus

Jeannière 

Démare

Wærenskjold 

Renard

Evenepoel 

Mathieu 

valowitz
DesproatMichiel
Het was natuurlijk ook wel wat onvoorzien dat het zó slecht zou uitpakken zonder Philipsen. En Girma...

Hoe is jou vandaag vergaan DesproatMichiel? 

jkshirts

Ik heb met Mas ook bankpunten, maar ben inmiddels al wel heel tevreden met Mas. Dit zijn normaliter niet zijn etappes en hij doet prima mee. Ook nog geen achterstand voor het AK. Morgen zal die wel onderuit gaan, met mijn voorspellingsgeluk. 

RuudTompot

Dat je op dag 1 van de Tour denkt die gok met Girmay kan weleens goed uitpakken en hij pakt goed uit, maar valt in etappe 2

Dat je op dag 2 van Aert even heel kort op kop ziet en er veel te snel af ziet gaan en denkt 'oh my God, het is echt niet best en nu al een miskoop'   

En de dag dat je van Aert voor etappe 3 uit je ploeg haalt omdat je met Pogi waarschijnlijk morgen meer punten gaat halen.  Ik ga even rondje in de regen rennen.... 

1 2 ... 158 159 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.