Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 158 159 160 161 »
klaas drr

Hmm 2 puncheurs tegen de vlakte en berkmoes op het bankje die ga ik er vaker in fietsen,   Shit happens. Heerlijke overwinning VDP, Morgen voor Milan als cappie.  

KV
NOAD1912
Ik was en ben erg in mijn nopjes met de 1 sprintklepperaanpak + Girmay (afwachten knie). Opeens, ook...

Jorgenson nu al als grootste favoriet voor 3de plek beschouwen is belachelijk. Dit is zijn terrein. In het hooggebergte zal hij weer tekort komen. 

Nijmos
ArnoB
Ja een sprint voor plek 39 is wel echt tekenend voor het seizoen van De Lie

Tja, ik vertel het maar. Verder weet niemand het lijkt me en is het typisch een vraag die je jezelf moet stellen als je berckmoes hebt.

Nijmos
KV
Jorgenson nu al als grootste favoriet voor 3de plek beschouwen is belachelijk. Dit is zijn terrein....

Ja hier ben ik het wel mee eens. Roglic rijdt zo zuinig en slaperig mogelijk en piekt over een dag of 10. Almeida idem. Die maken zich niet zo druk om 30 seconden nu

Pietjan
NOAD1912
Ik was en ben erg in mijn nopjes met de 1 sprintklepperaanpak + Girmay (afwachten knie). Opeens, ook...

Morgen eerst afwachten hoe Wærenskjold zich voelt na de val van vandaag. Anders zal Fredheim sprinten en kan je beter truipunten opstellen. 

hansie pansie

Bij wat voor soort etappes komt de kwaliteit van jake stewart dan boven drijven. Had m voor vandaag opgesteld in de veronderstelling dat die dit wel aan kon. Maar als ik dat zo zie gaat die weinig punten behalen want verwacht in de vlakke sprints toch Ackermann....

NOAD1912
Hassan de Mosselman
Een bewussie?  doe je zo je best om Wærenskjold en Jeannière perfect te schrijven, om vervolgens met...

Hoef ik mijn best niet voor te doen hoor Hassan 😂 ben met meerdere talen handig

João Bicicleta

Ackermann die gisteren niet eens in de top 15 eindigde van een gereduceerde sprint? Ik geef Stewart meer kans morgen.

TourDeFranceUnchained
NOAD1912

"Sowieso is Visma helemaal terug. Wat rijden ze weer sterk en slim. Pogi slaapt echt niet lekker hoor."

Waarom precies zou Pogi niet lekker slapen? Heeft op dit moment met Soler, Sivakov en vooral Wellens meer dan prima luitenanten die hem voor alsnog overal veilig hebben gehouden vooraan. Vandaag deden Narvaez en Almeida erg goed werk door het tempo na de klim hoog te houden. Hij koerst een stuk slimmer want hij reageerde bijvoorbeeld niet op Jorgenson zijn aanval, wat hij voorheen absoluut wel had gedaan. Hij verspilt dus ook niet onnodig energie, iets wat Vingegaard al meer heeft gedaan (lees: meer met de neus in de wind gereden en gedemarreerd). Owja en om het af te sluiten, ligt Pogacar vanavond in bed met de bollentrui en in ieder geval al 2 seconden voorsprong op zijn grootste concurrent Vingegaard. 

NOAD1912
Pietjan
Morgen eerst afwachten hoe Wærenskjold zich voelt na de val van vandaag. Anders zal Fredheim sprinte...

Goed punt

DesproatMichiel
valowitz
Hoe is jou vandaag vergaan DesproatMichiel? 

Met 304 punten aanzienlijk beter maar nog een lange weg te gaan. Morgen opnieuw inzetten op SQS 🚂 en eens zien of het beter uitpakt. 

martijncr

Wat is er in vredesnaam met de heer Adam Yates aan de hand? 

kevinraar

195 punten gehaald en onley en buitrago op de bank 

van eetvelt valt tegen helaas had alleen viningaard pogacar en jorgenson in de punten heb geen van der poel

Laatst gewijzigd
KV
martijncr
Wat is er in vredesnaam met de heer Adam Yates aan de hand? 

Net zoals zijn broer kunnen die geen 2 rondes na elkaar rijden. Heb dit hier nog zelf verkondigd en ben er toch ook ingetuind. Na het wegvallen van Carapaz Wellens ingeruild voor Yates (en Buchmann die er wel mooi bij zat vandaag en ik wel als dark horse voor een top 10 zie in de 3de week). Je kan alleen maar hopen dat hij vorm vindt in de 3de week maar vrees ervoor. 

Zitvlees
NOAD1912

Ik snap niks van je verhaal...je zegt dat je alles fout doet, maar wel heel hoog geklasseerd staat?

bdebouwer
Nijmos
Waarom is dat zonde? Als hij morgen 7e wordt ben je blij dat je hem hebt. Als er in etappe 6 een vlu...

Omdat ik verwacht dat ik dat plekje altijd wel kan opvullen met teampunten. En dus morgen al mag kiezen tussen Vauqelin en Renard. Dan had ik dat geld beter kunnen besteden. 

Maar klopt inderdaad dat het in een scenario waarbij de vluchters de macht grijpen het een fijne luxe zal zijn. 

bdebouwer

Hij schijnt ook gevallen te zijn: https://x.com/Univers_Velo/status/1941847222707999207?t=caTdvIlFUm9Vie6-1gvLyw&s=19

KV
bdebouwer
Omdat ik verwacht dat ik dat plekje altijd wel kan opvullen met teampunten. En dus morgen al mag kie...

En hoe zou je 500k dan beter kunnen besteed hebben? Ik veronderstel dat je al THJ hebt (trouwens ontgoocheld in hem vandaag). 500k knechten zullen ook niet meer echt nuttig zijn. En anders heb je onvoorspelbare vluchters. Dus Renard kan zeker nog een leuke pick worden. 

KV
bdebouwer
Hij schijnt ook gevallen te zijn: https://x.com/Univers_Velo/status/1941847222707999207?t=caTdvIlFUm...

Was zonder erg. Kwam ook nog vlot voor de bus binnen. 

KV
Nijmos
Ja hier ben ik het wel mee eens. Roglic rijdt zo zuinig en slaperig mogelijk en piekt over een dag o...

Hoop het voor jou dat Roglic zo denkt en dat het niet was van niet beter kunnen. Maar waarschijnlijk heb je hem wel opgesteld vandaag en zal je dat ook overmorgen doen... denk dat je in 6 al meer zal weten over zijn echte vorm. 

Laatst gewijzigd
DerbertHijkstra
KV
Hoop het voor jou dat Roglic zo denkt en dat het niet was van niet beter kunnen. Maar waarschijnlijk...

Ik ben aan de ene kant erg bang voor Roglic omdat hij nog op zijn fiets zit en er inderdaad bij rijdt alsof hij wilt gaan knallen in de derde week. En ik heb 'm niet. Aan de andere kant, dat zuinige betekent nu geen punten en ook bij een top-Roglic in de derde week ga ik ervan uit dat op die lange beklimmingen er nog steeds betere renners zijn.

Maar rustig word ik er niet van.

bdebouwer
KV
En hoe zou je 500k dan beter kunnen besteed hebben? Ik veronderstel dat je al THJ hebt (trouwens ont...

Ja net zoals iedereen heb ik THJ al. Schmid of Healy had nog gekund, maar die vind ik te onzeker en geeft extra opstelstress. Eventueel een extra tijdrijder maar dat is meer omdat Ganna is uitgevallen. Misschien denk ik te negatief, ik stel hem morgen gewoon op en dan gaan we het zien.

En goed om te weten dat die niet met erg is gevallen. Zag er erger uit dan het was dus.

1 2 ... 158 159 160 161 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.