Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 167 ... 175 176
John Bon

Poeh dit is pijnlijk Dag voor start beslist Philipsen erin te zetten in plaats van Girmay. 
Gelukkig kan ik het nog de kopman factor opvangen met Merlier maar dit is niet leuk. (zeker niet voor mensen die Jasper als enige topper hebben)

valowitz

Over en sluiten jongens. Zie jullie weer met de Vuelta. 

KV

K*tcoquard. Kan nie sprinten en hem toch altijd moeien om 5de te worden in puntenklassement. 
En zo wordt Scorito weer helemaal verkloot door een tussensprint. Waarom blijven we dit eigenlijk doen? Op het einde kunnen mannen als Nasibal dan weer hun gelijk komen halen ;-) (grapje natuurlijk)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dure uitvallers in week 1 waren altijd onvermijdelijk zonder een etappe om het kaf van het koren te scheiden. Buitengewoon zuur voor de Philipsen-kiezers en ook buitengewoon zuur wanneer het de volgende topper overkomt. Want ik vrees dat het hier niet bij blijft.

Voor mijn team met Milan, Girmay, 4x UAE en 0x Alpecin wel zeer gunstig maar dit is niet de manier waarop je wil stijgen.

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Massasprint gaat chaos worden. Ik denk dat we dan nog twee sprinters kunnen afstrepen. 

pirazzi

Rex deed ook iets fout waardoor Coquard uitweek.

Laatst gewijzigd
jkshirts

Dit toont wel aan dat Nasi wel een heel goed punt heeft. We gokken ons volledig op 1 vd 3 en dan valt de meest gekozen van de 3 uit en dan zit je eigenlijk met niks. Terwijl als je, net als met beleggen eigenlijk, een paar goedkopere neemt ipv en er valt 1 uit of die doet het slecht zoals hij zelf ook zegt dan is de schade natuurlijk een stuk lager. Achja, ik heb Melier en die is er nog. (tot nu 45 km voor de finish)

valowitz
pirazzi

Klopt 

valowitz
valowitz
Klopt 

Heb nu al mijn hoop op Jeannière 🤞🏻

kevinraar

bij ad poue mag ik 7 keer wisselen  nu mij eerste wissel doen phlippsen eruit voor van der poel milan of 1 miljoen over houden en girmay doen?

Mister_Roan

Tip 1: nooit mijn team overnemen.

Ik heb al jaren de vloek dat ik uiteindelijk meer uitvallers zal hebben, dan renners die de finish halen.

TourDeFranceUnchained

Mannen, het was gezellig, tot in Spanje. Adiós.

Ruubstacarnaval

Nasibal bewijst maar weer eens zijn onbetwiste status als legende door een meer dan logische epistel te droppen en dat nog geen 20 minuten later haarfijnt krijgt bevestigd. 

John Bon
pirazzi

jep iedereen roept in alle teleurstelling, kwaadheid nu op cocquard maar imo is het gewoon een spijtige zaak. 
Niemand die echt iets enorm verkeerd doet. 

TourDeFranceUnchained
Ruubstacarnaval
Nasibal bewijst maar weer eens zijn onbetwiste status als legende door een meer dan logische epistel...

Het had ook Nasibal zijn Girmay kunnen zijn van 2,5 miljoen en dan zat die met 5 C-sprinters.... Niks ten nadelen van Nasibal (en zijn status) hoor 😉 

BigMig
TourDeFranceUnchained
Het had ook Nasibal zijn Girmay kunnen zijn van 2,5 miljoen en dan zat die met 5 C-sprinters.... Nik...

Inderdaad, gewoon botte pech dit.

Vergane Glorie
John Bon
jep iedereen roept in alle teleurstelling, kwaadheid nu op cocquard maar imo is het gewoon een spijt...

coquard doet echt niet heel veel verkeerd...kan geen kant op...en ja..ik heb ook Philipsen en vind het jaar voor mijn spel dat een goede klassering er nu niet echt meer in gaat zitten..Enfin, kan ik misschien weer meer van de koers genieten

viedros

Gaat Wellens toch voor de bollentrui. Nou ja, alsnog 8 puntjes.

kevinraar

wat zouden jullie doen bij de ad poule mag daar 7 keer wissel moet wel binnen buget blijven van der poel erin milan erin of girmay erin en 1 miljoen over houden?

klaas drr

Jeetje wat een sof dit altijd....  Denk nu 3 jaar op rij (Carapaz, Pedersen en nu Phlipsen) Gaat Wellens ook nog aanvallen....  voor de bergtrui... weer 5 puntjes minder.   Mooi inzicht Nasibal al ben ik hem bij de Vuelta al weer vergeten.  Het spel is eindeloos ingewikkeld en interesant op elk niveau, net als schaken.  

Sean Chiappucci

Iemand nog uitleg nodig waarom je wel 2 topsprinters nodig hebt ?

oli4g

Pogi pakt toch net méér punten door actie Wellens? 12 ipv 8

hajeje
Sean Chiappucci

Of nul... Ik heb me op het laatst ertoe laten verleiden om Merlier te nemen ten koste van Roglic. Mijn oorspronkelijke plan was denk ik prima: ik ging uit van chaos en valpartijen, daardoor beter de mindere sprinters selecteren ten gunste van een goede AK ploeg.

pirazzi

Gelukkig heb ik Wellens en ook vandaag opgesteld. Helaas wel Philipsen kopman.

Vergane Glorie
Sean Chiappucci

hahah..en zo direct vallen Merlier en Milan in de laatste KM en heeft Nasibal (helemaal) gelijk... 

Voor veel theorieen was veel te zeggen. Die van Nasibal durfde ik gewoon niet (en had absoluut niet het geloof in Girmay) en met twee sprinters vond ik zelf overkill. En was Philipsen dit niet overkomen dan was het mogelijk afdoende geweest. Maar denk dat niemand met maar 1 of 0 van de top 3 sprinters ontkennen dat 2 topsprinters zekerheid "kan" geven en op dit moment een mooie keuze lijkt te zijn. 

1 2 ... 167 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.