Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 200 201 202 203
TourDeFranceUnchained

Net in de glazen bol gekeken. Zag een Bauhaus, met 2 fietslengtes verschil, als eerste over de finish komen in Laval. Toch wel fijn als captain zijnde!

Pietjan
TourDeFranceUnchained
Net in de glazen bol gekeken. Zag een Bauhaus, met 2 fietslengtes verschil, als eerste over de finis...

Dromen mag. Het zou mooi zijn. Stiekem zou het nog beter zijn als er 20 man een vlucht in zet en deze het haalt. 20 keer onbekende mannen die niemand heeft opgesteld. Dan gaan de trui punten het doen vandaag. UAE wil het rustig aan doen om Almeida te laten herstellen. Laat Trek en Intermache maar het werk doen. 

Ted de la course
nasibal
Dat komt denk ik omdat ook jij blijft hangen in 'ja maar JP pakt veel punten'. Waar je volledig geli...

Heldere uitleg nasibal en er is ook zeker wat te zeggen voor je tactiek. Echter, laten we zeggen dat je 2 miljoen vrijspeelt door Philipsen niet te nemen. Dan moet je nog wel 200 punten zien binnen te halen met die 2 miljoen. Ik heb bijvoorbeeld een Buitrago en een Gall voor 1,5m, maar ik combineer die liever met Philipsen dan dat ik bv Roglic of Lipowitz had genomen icm een goedkopere sprinter. Niet dat Roglic of Lipowitz het niet alsnog goed kunnen gaan doen maar Roglic slecht uit de Giro gekomen en Lipowitz gepiekt naar de Dauphine. Je kunt het dan dus ook andersom stellen; gaan zij 200 punten meer voor je halen dan het goedkopere alternatief? Genoemde 2 namen en ook een Crod en Skjelmose vond ik vrij gemakkelijk te laten liggen (Lipowitz nog het moeilijkst).

Het hangt er dus vanaf of je dat budget nodig hebt voor het AK team dat je wil hebben. Als je daarvoor budget tekort hebt kun je het weghalen bij Philipsen, maar als je de namen die je wil hebben kunt kiezen dan heeft dat weinig toegevoegde waarde toch?

Maarten Koning

Die wout heeft gewoon zijn eigen scorito en strooit zand in onze ogen

KV

Merlier weer lekke band op het perfecte moment. Wat is dat toch altijd. Niemand in de top 20. Stond op 99,7. 2 procentjes eraf. Vreselijk. 

Laatst gewijzigd
pirazzi

Yes Milan kopman en ook de andere 2 teamgenoten opgesteld. Wout van Aert niet, morgen dan maar.

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained

7 sprinters, 2 liggen uit de Tour, 2 sprinten niet mee en 1 rijdt simpelweg wederom niet in de punten. Owja we hebben ook nog Buitrago.

Het is weer zo een Tour....

mirkodek

Poah, wat heerlijk dat ik WvA er vanmorgen nog in heb geklikt voor Vauquelin. Bauhaus valt misschien beetje tegen en Renard ook weer niet in de punten, maar voor een matig sprintteam is 1-2-12 prima, met uiteraard Milan als cap.

Ottieman

30 vaste punten vandaag 😅 Ai ai ai Waerenskjold niet mee gelukkig coquard en Demare in de punten 🤣

Mikkie tutorials
Damesfietszadelruiker
Alleen Wout houdt nog een slag om de arm (a slag around his arm); als het zwaar wordt (wind?) zal hi...

Hoop dat je hem hebt laten staan 🥳

Fieljepper

Pak je Philipsen en Merlier en krijg je het toch voor elkaar om drie keer nul punten te scoren met de cap. Gelukkig wel een relatief normale sprint!

Meevaller dat Askey in de punten sprint. Daarmee was hij ook meteen mijn enige.

Wel opvallend dat teampunten echt het verschil klein weten te houden. Slechts een 13e plaats, nul captain punten en toch 'maar' 4.6% gezakt. Als Merlier geleverd had was sprinten met een lamme en een blinde bijna nog gewoon goedgekomen...

De Tourminator

Van Poppel zegt nu morgen is het voor Jordi, dus Meeus staat er morgen weer in. Milan cap was goed,  de rest gaf niet thuis. Albanese zat op de bank, Demare 2 schamele puntjes en Renard 22e, dus die gaat morgen ook weer mee. 

Inmiddels zijn we boven de 90% aangekomen. 

Ragnar Lolbroek

Mijn beste sprinter was Démare op een 20e plaats. 🙄 3,5% omlaag.

Poule d'Or
De Tourminator
Van Poppel zegt nu morgen is het voor Jordi, dus Meeus staat er morgen weer in. Milan cap was goed, ...

En zo krijg je dus zo'n stille uitvaller die je nog 4 keer opstelt voor nul punten .... Handiger is het als ze gelijk afstappen.

Pietjan

Milan die Matieu nog even een klein elleboogje geeft 500 meter voor het einde. De kaarten zijn voor minder uitgedeeld deze tour. Dat terzijde, met 150 punten toch nog gestegen. Balen van Meeus, kon anders truipunten opstellen. Die moet morgen maar gas geven dan. 

De Ezel van Eindhoven
Ragnar Lolbroek
Mijn beste sprinter was Démare op een 20e plaats. 🙄 3,5% omlaag.

Dan deed je het nog steeds beter dan ik, niemand in de top 20. Renard beste op 22ste. 

Gezakt naar beter dan 97.8%

hill

Als rookie toch nog niet helemaal duidelijk hoe het nu met team punten zit? Krijg je met een yates nu geen team punten met pogi die tweede staat in puntenklassement maar wel als pogi tweede staat in berg? En krijgt pogi zelf ook team punten voor zijn eigen team prestatie? Probeerde het terug te lezen maar daar staat volgens mij team punten als die in top 5 van een trui staat na afloop. 

KV
hill
Als rookie toch nog niet helemaal duidelijk hoe het nu met team punten zit? Krijg je met een yates n...

Wellens staat 1ste in bollen. Schijnt ook een teamgenoot van Yates te zijn. 

hill
KV
Wellens staat 1ste in bollen. Schijnt ook een teamgenoot van Yates te zijn. 

Ah :D touché .. maar dus alleen de nummer 1. Ik zat me blind te staren op al die sterretjes bij mijn eigen renners. Stukje scherpte. Thanks

nasibal

Voor hen die aangaven het interessant te vinden om op de hoogte gehouden te worden:

Met Girmay cap en baller + penhoet buiten de punten daal ik vandaag 2,4% naar 88,9%.

Dit is ook zonder Vauq en met Ganna/Nys. 

zomaareens

Ik kon niet kijken maar... girmay 18e? Nie goed genoeg? Schmid op 7 minuten? Why? Wie weet meer?

floda

Ik wilde met 7 goedkope sprinters en als cap merlier de etappes doen. Na 3 sprintetappes 1 keer redelijk gescoord. Verder vooral. Had beter toch voor Milan en daarnaast 5 sprinters kunnen gaan. Die opstelling wel gehad maar durfde niet. Zeker omdat dat daar onley in zat die ik nu niet heb. Nu op 93% (vandaag bijna 5 gezakt). Met almeida en Buitrago ook nog eens extra pijn gepakt. Hopelijk gaat die laatste nu voor etappes en bergtrui als hij weer beetje hersteld komende dagen. Leek super te gaan, nu even 2 dagen wat minder. Hopelijk morgen wel wat beter met de sprinters en dan in etappe 10 weer alle ballen op Healy 😂

floda

Ik wilde met 7 goedkope sprinters en als cap merlier de etappes doen. Na 3 sprintetappes 1 keer redelijk gescoord. Verder vooral. Had beter toch voor Milan en daarnaast 5 sprinters kunnen gaan. Die opstelling wel gehad maar durfde niet. Zeker omdat dat daar onley in zat die ik nu niet heb. Nu op 93% (vandaag bijna 5 gezakt). Met almeida en Buitrago ook nog eens extra pijn gepakt. Hopelijk gaat die laatste nu voor etappes en bergtrui als hij weer beetje hersteld komende dagen. Leek super te gaan, nu even 2 dagen wat minder. Hopelijk morgen wel wat beter met de sprinters en dan in etappe 10 weer alle ballen op Healy 😂

Ted de la course

De huisvrouwen die Groves gekozen hebben komen wel lekker weg zo trouwens

Damesfietszadelruiker
Mikkie tutorials
Hoop dat je hem hebt laten staan 🥳

Ja, gelukkig wel! 

1 2 ... 200 201 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.