Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 40 ... 49 50
Gruttepi3r
mirkodek
Ik heb even zijn resultaten van de afgelopen twee jaar erbij gepakt omdat ik hem wellicht ook overwe...

Hou er maar rekening mee dat die 1.5mil is. (Misschien 1). De enige dat de unox sprinter 750k is omdat er bij de prijs bepaling een Fredheim en Kristoff op de startlijst stonden. 

Een eventuele budget sprinter zal de Arkeasprinter zijn :)

Edit: was al vermeld.

Laatst gewijzigd
KV
Gruttepi3r
Hou er maar rekening mee dat die 1.5mil is. (Misschien 1). De enige dat de unox sprinter 750k is omd...

Demare zal ook wel gewoon 1 of 1,5m zijn. Wel te overwegen als hij een goede leadout meekrijgt. 

Ragnar Lolbroek
KV
Die Coquard die dit jaar met moeite top 10 sprint in C wedstrijden?

Was vorig in de rituitslagen ook geen vetpot met plaatsen 7,8,8,13,11,13,10. Door zich te smijten in de tussensprint nog wel 3e voor groen. En dat voor 2 miljoen. 

Ragnar Lolbroek
OneTrickPony
Goeie kandidaat voor de bommentrui

Dat zijn toch alle explosieve renners

Eeuwige Tweede 2

Van Poppel is natuurlijk nog wel een optie als budgetsprinter. Rijdt degelijke uitslagen, weliswaar ook in zwak bezette koersen. Benieuwd hoeveel vrijheid hij krijgt: heeft vorig jaar laten zien dat volledig in dienst rijden ook echt volledig in dienst rijden is. Wat dat betreft zijn de voortekenen niet goed.

mirkodek

Als Coquard 1,5 miljoen is dan gaat ie sowieso niet mee bij mij (gezien z'n uitslagen dit jaar inderdaad). Dan kies ik liever voor Groenewegen. Die laat vaak lopen maar in de 4/5 sprints die er zijn verwacht ik hem wel top 5. Maar ook die vind ik uiteindelijk te duur/past niet. Misschien dat ik het dan gewoon met Philipsen/Merlier/Bauhaus/Waerenskjold/truipunten (en wellicht die ene 750k sprinter die er misschien nog bij komt) doe...

Ragnar Lolbroek
Eeuwige Tweede 2
Van Poppel is natuurlijk nog wel een optie als budgetsprinter. Rijdt degelijke uitslagen, weliswaar...

Van Poppel was vooral een optie als budgetsprinter als hij de leadout moest doen voor Bennett 😂

OneTrickPony
PeterPaprika
Het budget van Scorito dit jaar en de fratsen van Pogi zet mensen er toe om tegenwoordig al 5 plekke...

Dat, en ook het feit dat het buiten de sterkste drie onzekerheid troef is met de sprinters.

Girmay - maar weinig van gezien dit jaar. Zou gaan huishouden in het voorjaar. Ok, 14de MSR is niet slecht maar dus 11de van de groep die sprintte voor plek 4. Wil ik misschien.
Waerenskjold - na Omloop Nieuwsblad alleen nog maar zien lossen, en ok, een keertje derde in de Dauphine. Wel vriendelijk geprijsd, dus vooruit, die wil ik.
Gaviria - blacklist
De Lie - blacklist
Bauhaus - leuke opvuller, maar 1 miljoen?!
Lund Andresen - idem
Ackerman - verslaat Girmay een keer dit jaar, maar verder weinig resultaten + Stewart doet ook mee + duur.
Groves - in orde, maar is sprinttrein
Van Poppel - bodyguard Roglic = enorme dagtaak. Pluspunt: als Roglic vroeg uitvalt is hij van die taak ontheven.
Groenewegen - rijdt wel uitslagen de laatste tijd, dan lijkt het al snel goed, maar zodra het veld wat sterker is eindigt hij weer rond plek 10. Wil ik misschien.
Stewart - die wil ik, maar heeft nog geen prijskaartje
En dan krijgen we nog wat teams die hun selectie nog bekend moeten maken.

Ik snap ook wel dat er naast de grote 3 nog 7 renners in de top tien gaan eindigen, dus sommige van deze gasten ga je nodig hebben. Misschien zelfs gasten van de blacklist ...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Gaviria is voor dit bedrag wel een optie, altijd minimaal 128 punten gehaald in zijn grote rondes. Moet dan alleen wel wat vorm tonen in België, want sinds zijn val in de Emiraten heeft hij helemaal niets klaargespeeld.

John Bon

Het geval Gaviria vind ik best intressant. Ja ook bij mij staat hij dicht bij een donker gekleurde lijst maar als je dan naar zijn Scoritopunten gaat kijken in zijn laatste rondes (ja vooral in de Giro maar toch).

296,330,128,202,163 

Het zijn geen wonderlijke punten maar voor 1 miljoen.... Toch maar eens zien wat hij uitvreet in de ronde van Belgie deze week

Laatst gewijzigd
John Bon
ditisdavid
Gaviria is voor dit bedrag wel een optie, altijd minimaal 128 punten gehaald in zijn grote rondes. M...

Haha great minds... :D Je was me net voor 

Laatst gewijzigd
Nijmos
Ragnar Lolbroek
Was vorig in de rituitslagen ook geen vetpot met plaatsen 7,8,8,13,11,13,10. Door zich te smijten in...

Maar dat smijten doet hij elk jaar en levert elk jaar een top 4 plek op in dat klassement

ArnoB
Eeuwige Tweede 2
Van Poppel is natuurlijk nog wel een optie als budgetsprinter. Rijdt degelijke uitslagen, weliswaar...

Zou er niet teveel van verwachten, sowieso een knechtrol voor Roglic om hem recht te houden in de vlakke etappes, dat is an sich al een hele opgave. En als hij al die vrijheid krijgt ook niet heel erg indrukwekkend jaar gehad tot dusver.

Laatst gewijzigd
Nijmos
John Bon
Het geval Gaviria vind ik best intressant. Ja ook bij mij staat hij dicht bij een donker gekleurde l...

Moet je bij die laatste rondes wel even kijken hoe veel sprintkansen hij daarvoor had en hoeveel truipunten. Die laatste gaat hij nu zeker niet halen en sprint kansen zijn er hooguit 5.

KV
mirkodek
Als Coquard 1,5 miljoen is dan gaat ie sowieso niet mee bij mij (gezien z'n uitslagen dit jaar inder...

Ik ga toch echt proberen 6 sprinters mee te nemen. Anders veel te veel opstelstress/bankpunten in de andere ritten. 

dawizz
nasibal
En bij Israel jagen ze momenteel vooral op Rigoberto Iran

,😂😂😂

KV
ArnoB
Zou er niet teveel van verwachten, sowieso een knechtrol voor Roglic om hem recht te houden in de vl...

Als je recent 2x vlotjes Dylan erop legt in een vlakke sprint en als je hem eergisteren bezig zag in Zwitserland, dan lijkt er toch niks mis te zijn met zijn (sprint)vorm. Idd maar gewoon de berichtgeving afwachten. 

MRegter96
KV
Ik ga toch echt proberen 6 sprinters mee te nemen. Anders veel te veel opstelstress/bankpunten in de...

Vergeet niet dat je ook vaak (vroege uitvallers) hebt of renners die echt tegenvallen en je gewoon niet meer wil opstellen. Een mannetje extra is niet verkeerd, tenzij je natuurlijk echt de druk niet aankan 😜

KV
MRegter96
Vergeet niet dat je ook vaak (vroege uitvallers) hebt of renners die echt tegenvallen en je gewoon n...

Met deze taktiek win je vaak geen spelletjes ;-)

Meeste kans op uitvallen (vooral in het begin) zijn dan nog de sprinters. En als je er al maar 4 selecteert...

MRegter96
ArnoB
Zou er niet teveel van verwachten, sowieso een knechtrol voor Roglic om hem recht te houden in de vl...

Wat moet een renner voor deze prijs dan doen om een indrukkwekkend jaar te hebben? 2x 1e en 2x 2e in Hongarije vs Groenewegen en Teutenberg en eergister 5e in Zwitserland. Verder een paar ereplaatsen, als ie overal en nergens podium sprint kost ie minstens 2 keer zoveel

MRegter96
KV
Met deze taktiek win je vaak geen spelletjes ;-) Meeste kans op uitvallen (vooral in het begin) zijn...

De spelletjes winnaars hebben altijd een ruim AK team hoor

ditisdavid
Nijmos
Moet je bij die laatste rondes wel even kijken hoe veel sprintkansen hij daarvoor had en hoeveel tru...

6 echte sprints en één schamel truipunt in de Tour vorig jaar was genoeg voor 163 punten met 0 teampunten en 0 punten buiten de 6 sprints. Trek daar eenzesde vanaf omdat we een keer minder sprinten en je komt aan 136 punten voor 5x opstellen, als al je sprinters van 1 miljoen rond dat aantal zitten dan heb je niet te klagen.

KV
MRegter96
De spelletjes winnaars hebben altijd een ruim AK team hoor

Heb de indruk dat het vaak gaat om de juiste (goedkope) AK mannen kiezen (en niet persé er 12 hebben ofzo) in combinatie met de beste (dure) sprinters. Nu in dit geval (met slechts 4-5 sprints) zou het mij wel verbazen dat het winnende team de 3 dure sprinters zal hebben. Maar ik zal toch voor 2 proberen te gaan denk ik. 

mirkodek

Had Gaviria eigenlijk totaal geen aandacht gegeven, maar voor deze prijs nog wel te overwegen inderdaad. Rijdt nog geen deuk in een pakje boter dit jaar, maar dat deed hij vorig jaar voor de Giro/Tour ook niet en toch 4-7 top 20 plaatsen. Benieuwd wat Steward gaat kosten, en of Astana nog Kanters ofzo afvaardigt.

Mister_Roan
TourDeFranceUnchained
Is je team dan niet uit balans? Je hebt nu: 1 klassementsman = REV 5 sprinters = Philipsen, Merlier...

Mwah valt mee. Naast deze jongen staan bij mij (tot nu toe):

pogacar - vingegaard - (REV, was al benoemd) - Roglic - Lipowitz als klassementsmannen. Lutsenko 500k maar weinig verwachting

Carapaz: bollentrui

Louis Barre, Alaphillipe, Gregoire, Vaquelin voor de vlucht

Ganna: TT of vervangen voor Nys

punchers: WvA - MVDP

Opvulling: Riesebeek & Johannessen 500k (laatste wordt denk gewisseld voor quick-step renner 500k)

1 2 ... 40 ... 49 50

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.