Volgens mij vertekende dit beeld een beetje doordat hij viezigheid op z'n gezicht heeft van het regenachtige weer. Zijn benen waren prima in orde (en dan bedoel ik niet esthetisch gezien - alhoewel, je kunt indrukwekkend koersen ook onder die term scharen misschien). Hoe dan ook hij reed prima. Hij heeft nu geen uitgebreide campagne gereden in aanloop naar de Tour. Vorig jaar won hij de Tour na de Giro te hebben gewonnen. Om nou op basis van 1 foto de conclusie te trekken dat Pogi relatief aan de competitie vermoeid gaat zijn in de derde week...
Je kan met dit parcours toch eigenlijk niet om Girmay heen? Eindigt hoog in de echte sprints, en kan er ook nog bij zijn in de moeilijkere aankomsten en een stukje goedkoper dan de top 3. Ik ga denk ik voor 1 van de top 3 (wie ben ik nog niet uit) + Girmay + 2x1m sprinter + 1 of 2 x 750 sprinter.
Poeh niet mee eens.. Arensman blijft sinds laatste Giro nu wel echt op het bankie. En vraag mij af welke positie Kuss krijgt. Na vini, Jorgenson, S. yates toch wel 3e of 4e in het treintje. Werkt alleen als je er echt vanuit gaat dat Vini snel breekt
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.