Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 51 52 53 54 »
KV
oli4g
Ik verwacht geen te grote verschillen eigenlijk tussen de goed tijdrijdende klassementsmannen behoud...

Kan zeker. Maar om nu te stellen dat hij er in WP en Luik vermoeid uitzag... 

Daan Brakenhoff
TourDeFranceUnchained
Mooie analyse. "Met 1/3 topsprinter moet je, kijkend naar mijn eigen team, in de poule Roglic, Lipo,...

Ja klopt, beide heren zijn dan mee. Lijken mij ook niet de opties om op te besparen met dit budget. 

RedDevil
Ferumbras
Om er ook nog maar even een ander onderwerp in te gooien. Met het oog op het huidige parcours en de...

Arensman...tsja. Je hebt gelijk: met 2 tijdritten en een zware derde week kan het een mooie pick zijn. Maar ik begin er niet meer aan. 

oli4g
KV
Kan zeker. Maar om nu te stellen dat hij er in WP en Luik vermoeid uitzag... 

Ik herinner me vooral dit beeld na FW

RuudTompot

Na jaren weg te zijn geweest maar weer enes komen kijken, toch nog een paar oude bekenden. 2016 waren ze er al.. tering we worden oud. 

Laatst gewijzigd
Malathion
RuudTompot
Na jaren weg te zijn geweest maar weer enes komen kijken, toch nog een paar oude bekenden. 2016 ware...

Welkom terug, Ruud

BigMig
oli4g
Ik herinner me vooral dit beeld na FW

Volgens mij vertekende dit beeld een beetje doordat hij viezigheid op z'n gezicht heeft van het regenachtige weer. Zijn benen waren prima in orde (en dan bedoel ik niet esthetisch gezien - alhoewel, je kunt indrukwekkend koersen ook onder die term scharen misschien). Hoe dan ook hij reed prima. Hij heeft nu geen uitgebreide campagne gereden in aanloop naar de Tour. Vorig jaar won hij de Tour na de Giro te hebben gewonnen. Om nou op basis van 1 foto de conclusie te trekken dat Pogi relatief aan de competitie vermoeid gaat zijn in de derde week...

Laatst gewijzigd
KV
BigMig
Volgens mij vertekende dit beeld een beetje doordat hij viezigheid op z'n gezicht heeft van het rege...

Haha. Idd. Die jongen had juist het ganse peloton tot amateurs gedegradeerd. 

CAI
Ferumbras
Naast dat inderdaad een skjelmose of c. rod mogelijk interessanter is dan lipowitz of jorgenson Oef...

Dat is toch wel hoe het lijkt toch? Als je anders denkt valt er winst te halen, pick rate zal nihil zijn. 

Mazzel1986
oli4g
Diegene die Philipsen nemen om hem te cappen in 15/17/21 eventueel, waarom nemen jullie Merlier dan...

De enige reden die ik kan bedenken is dat Philipsen een sprinter is die je ook nog in de grote ontsnapping kunt verwachten. Dat zie ik Merlier toch minder snel doen.

lochem
KV
Wat denk je nu zelf? Ofwel blijft die toch thuis ofwel wordt die braaf leadout van Jasper. Die heeft...

Maar Groves zal mogelijk doorsprinten om de punten weg te halen bij de concurrentie van Jasper/Matje...

SanMark
lochem
Groves sprint niet mee, denk je ?

Nee natuurlijk niet, die laat het al lopen als hij de sprinter is van het team en hij ziet dat hij niet kan winnen. Wat denk je dat hij dan als lead out gaat doen ?

HaagseHaas

Je kan met dit parcours toch eigenlijk niet om Girmay heen?  Eindigt hoog  in de echte sprints, en kan er ook nog bij zijn in de moeilijkere aankomsten en een stukje goedkoper dan de top 3. Ik ga denk ik voor 1 van de top 3 (wie ben ik nog niet uit) + Girmay + 2x1m sprinter + 1 of 2 x 750 sprinter.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Ganna 2e.🤔 Die zie je toch fluitend naar winst rijden. 

• tijdrit te kort?
  • Stiekem uit vorm?
  • Focus ligt niet op tijdrit maar bv. Heuvelritjes?

Maganor01
Ferumbras
Om er ook nog maar even een ander onderwerp in te gooien. Met het oog op het huidige parcours en de...

Poeh niet mee eens.. Arensman blijft sinds laatste Giro nu wel echt op het bankie. En vraag mij af welke positie Kuss krijgt. Na vini, Jorgenson, S. yates toch wel 3e of 4e in het treintje. Werkt alleen als je er echt vanuit gaat dat Vini snel breekt

DennisdeMenniss
Ragnar Lolbroek
Ganna 2e.🤔 Die zie je toch fluitend naar winst rijden.  tijdrit te kort? Stiekem uit vorm? Focus l...

Denk dat Ganna een gele droom voor ogen heeft...

Nijmos
DennisdeMenniss
Denk dat Ganna een gele droom voor ogen heeft...

Dan moet die tijdrit wel beter...

1 2 ... 51 52 53 54 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.