De selectie is bekend en het lijkt wel een militaire operatie: Roglič in het midden, en daaromheen Moscon, Van Poppel en Van Dijke in een soort beschermende driehoek🛡️
Na al die valpartijen in grote rondes lijkt BORA echt alles uit de kast te trekken om hem overeind te houden. Misschien krijgen ze nog een fluitje en een walkietalkie erbij ook.
Wie weet, houdt het hem dit keer op de fiets tot in Parijs!😂
Ik verwacht Meeus ook wel op 2 miljoen. Met Van Poppel als lead-out is hij toch wel een stuk aantrekkelijker dan Ackermann, Groenewegen en De Lie?
Roglic is wel minder interressant zo, maar aan de andere kant, ik zou hem sowieso niet nemen omdat ik hem als NR 1 of 2 verwacht. En om 3 - 5 te worden hoef je de koers niet te dragen en zijn twee knechten die (eventueel om en om) lang bijblijven in principe voldoende. (Moet Vlasov wel inderdaad in vorm raken die laatste week.)
Ik denk dat als je even een stukje terugleest dat je erachter komt dat De Lie de enige renner is waar men het hier unaniem over eens is dat die op de zwarte lijst hoort. Maar dat maakt hem natuurlijk ook wel weer een hele mooie gok. Presteert ie ineens wel dan heb je een verschilmaker.
Mooie beschouwing. Philipsen staat ook niet in mijn team om dezelfde redenen. Verder denk ik dat mijn voorkeur naar Merlier gaat boven Milan. Enerzijds vanwege pure snelheid en anderzijds omdat ie kans maakt op teampunten van Remco. Verder eigenlijk volledig eens met wat je schrijft.
Als de Lie iets van vorm laat zien bij het BK gaat ie bij mij gewoon mee. Ik heb geen de Lie trauma want in de klassiekers heb ik hem nooit gehad en vorig jaar in de tour was hij wel een prima pick voor mijn team.
De Lie en ook Bini zijn de enige sprinters die, mits in vorm, bijvoorbeeld een etappe 2 kunnen meedoen voor de winst. In mijn ogen zijn ze allebei interessant.
Ohlala. De Lie voor rit 2. Dat kun je toch echt niet opschrijven als je hem zag klimmen in Suisse? Dan zou hij echt in zijn beste vorm ever moeten zijn en dat zit er nu toch niet direct aan te komen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.