Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 84 85 86 87
RumourDuTour
hetismewat
Meeus gaat 100% 2 mln zijn.

Denk je? Want dan ligt het toch wel heel erg voor de hand om een combi van 2 andere sprinters te nemen voor dat geld (neem: Andresen. Bauhaus, Gaviria, Waerenskjold, Stewart) of eventueel types als Coquard of Jeanniere

Laatst gewijzigd
Basementman

Bora vrijbuiters team deze tour, inderdaad erg weinig support voor Roglic, waardoor hij voor mij nog minder interessant wordt. Echter is de druk er zo wel volledig van af, wie weet doet dat nog iets.

Gids05

Nee meeus word 1 of 1.5 

TourDeFranceUnchained

De selectie is bekend en het lijkt wel een militaire operatie: Roglič in het midden, en daaromheen Moscon, Van Poppel en Van Dijke in een soort beschermende driehoek🛡️

Na al die valpartijen in grote rondes lijkt BORA echt alles uit de kast te trekken om hem overeind te houden. Misschien krijgen ze nog een fluitje en een walkietalkie erbij ook.

Wie weet, houdt het hem dit keer op de fiets tot in Parijs!😂

lochem
Vunky
En toch ben je verplicht om keuzes te maken, want je kan niet de 20 duurste renners selecteren. Dus...

Als je niet naar de prijs kijkt, welke 20 renners zouden jullie dan kiezen: zowel AK, sprint, punchers, aanvallers. Totaal 20 man voor alle etappes.

Witte87
hetismewat
Meeus gaat 100% 2 mln zijn.

Dat denk ik ook. Al hoop ik op 1,5 mln want dat had ik al voor hem gereserveerd. Heeft al veel leuke sprints gewonnen dit jaar.

Aerts
Savantaz
Dag allen, nieuw hier op het forum, omdat ik het leuk vind te sparren over wielrennen en Scorito en...

Ik neem Vingegaard niet mee. Zo geef ik mezelf wat ruimte en kan ik in elke etappe een kopman spelen die om de winst strijd. Ik ga er namelijk van uit dat Vingegaard geen enkele etappe wint.

Alucard
Aerts
Ik neem Vingegaard niet mee. Zo geef ik mezelf wat ruimte en kan ik in elke etappe een kopman spelen...

Huh

Is de week van de misleiding al begonnen?

Laatst gewijzigd
berggie1987

Voor 1 miljoen Klik ik Meeus er blind in. Voor 2 miljoen laat ik hem zeker thuis,dus hij zal wel 1.5 worden.

jkshirts

Meeus voor 1,5 miljoen klik ik er ook wel in denk ik. Er staan 'niet uitgesproken sprint kopmannen' in voor een miljoen en dan heb ik liever de duidelijke sprinter met een goed team er om heen voor 500.000 meer.

JoostEmpty

Ik verwacht Meeus ook wel op 2 miljoen. Met Van Poppel als lead-out is hij toch wel een stuk aantrekkelijker dan Ackermann, Groenewegen en De Lie? 

Roglic is wel minder interressant zo, maar aan de andere kant, ik zou hem sowieso niet nemen omdat ik hem als NR 1 of 2 verwacht. En om 3 - 5 te worden hoef je de koers niet te dragen en zijn twee knechten die (eventueel om en om) lang bijblijven in principe voldoende. (Moet Vlasov wel inderdaad in vorm raken die laatste week.)

Laatst gewijzigd
hajeje
Aerts
Ik neem Vingegaard niet mee. Zo geef ik mezelf wat ruimte en kan ik in elke etappe een kopman spelen...

Grapjas. Vingegaard zou wel eens 800 punten kunnen scoren zonder ook maar een etappe of klassement te winnen. 

Laatst gewijzigd
BigMig
JoostEmpty
Ik verwacht Meeus ook wel op 2 miljoen. Met Van Poppel als lead-out is hij toch wel een stuk aantrek...

Of misschien is 1,5 miljoen wel de juiste prijs voor Meeus, maar niet voor Ackermann en De Lie.

Basementman
Aerts

Denk dat je gelijk krijgt dat ie geen etappe wint, maar hij wordt naw wel 5 keer 2e, net als in eindklassement. Oftewel die moet mee.

Erik Verhoef

wat denken jullie van Evenepoel, want ik zie hem geen 500 pnt halen

mirkodek
hajeje
Grapjas. Vingegaard zou wel eens 800 punten kunnen scoren zonder ook maar een etappe of klassement t...

Hier staat ie er voorlopig ook niet in, maar we hebben nog een week.

KV

Hopelijk zit de werkdag/week er in het Scorito centrum nog niet op dat ze Jordi nog een prijs kunnen geven. Kunnen we mss al wat beter puzzelen...

DolbergAFCA

Wat zijn jullie verwachtingen van De Lie..? Na klassiekers tegen mezelf gezegd om hem nooit meer te kiezen, maar toch stiekem wel een zwak voor hem.

Mazzel1986
DolbergAFCA
Wat zijn jullie verwachtingen van De Lie..? Na klassiekers tegen mezelf gezegd om hem nooit meer te...

Ik denk dat als je even een stukje terugleest dat je erachter komt dat De Lie de enige renner is waar men het hier unaniem over eens is dat die op de zwarte lijst hoort. Maar dat maakt hem natuurlijk ook wel weer een hele mooie gok. Presteert ie ineens wel dan heb je een verschilmaker.

Mazzel1986
RappeEddy
Voordeel is wel dat Lenny voor wit kan gaan strijden

Ik denk dat ie ook in de strijd voor de witte trui nog last zal hebben van de warmte. Tuurlijk... de witte trui is misschien net iets koeler in de brandende zon, maar het zal niet heel veel schelen.

Mazzel1986
Savantaz
Dag allen, nieuw hier op het forum, omdat ik het leuk vind te sparren over wielrennen en Scorito en...

Mooie beschouwing. Philipsen staat ook niet in mijn team om dezelfde redenen. Verder denk ik dat mijn voorkeur naar Merlier gaat boven Milan. Enerzijds vanwege pure snelheid en anderzijds omdat ie kans maakt op teampunten van Remco. Verder eigenlijk volledig eens met wat je schrijft.

VliegendSchwein

Als de Lie iets van vorm laat zien bij het BK gaat ie bij mij gewoon mee. Ik heb geen de Lie trauma want in de klassiekers heb ik hem nooit gehad en vorig jaar in de tour was hij wel een prima pick voor mijn team. 

De Lie en ook Bini zijn de enige sprinters die, mits in vorm, bijvoorbeeld een etappe 2 kunnen meedoen voor de winst. In mijn ogen zijn ze allebei interessant.

Mazzel1986
Gids05
Nee meeus word 1 of 1.5 

Minstens 1,5. Zeker na zn winst in Zwitserland en Kopenhagen

Ted de la course
oli4g
Dat denk ik persoonlijk ook. Maar dat was bij de 7e etappe in de Dauphiné ook het geval. En zelfs ge...

Klopt, maar dat was na 7 dagen. Na 18 dagen kan het wel ns anders zijn zeker als Pogi zich al vanaf het begin gaat uitleven.

KV
VliegendSchwein
Als de Lie iets van vorm laat zien bij het BK gaat ie bij mij gewoon mee. Ik heb geen de Lie trauma...

Ohlala. De Lie voor rit 2. Dat kun je toch echt  niet opschrijven als je hem zag klimmen in Suisse? Dan zou hij echt in zijn beste vorm ever moeten zijn en dat zit er nu toch niet direct aan te komen...

1 2 ... 84 85 86 87

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.