Ik heb hier al verschillende meningen op het forum over voorbij zien komen. Er zijn toch mensen die denken dat hij mee kan doen in de punch/heuvelritten. Ikzelf acht de kans 0 dat hij in rit 2 en 4 vooraan gaat eindigen gezien de stijgingspercentages.
Dit gaat mijn ploeg worden. Ik ben nog aan het twijfelen om eventueel een extra sprinter te nemen.
Ak: pogi, vini, lipowitz, c. Rodriguez, skjelmose, gall, oconner,
klimmer: T johannessen
sprint: philipsen,milan,merlier,meeus,bauhaus,t. Andressen
tijdrit: affini
aanval: wva,alaphilipe, higuita
knecht: wellens, d martinez
Gho gaat het mij punte kosten? Waarschijnlijk. Waar gaat hij eindigen ? Top 5 als alles meezit. Vini en pogi hebben een voorbereiding gehad zonder enige zware tegenslag. Evenepoel is op een postbus gereden. Je haalt dat gewoon niet meer in op dat niveau. Een ronde van een week kan je uw slechte dag(dauphiné)nog wel goed maken maar 3 weken koersen tegen 2 mannen die waarschijnlijk elkaar gaan bekampen op het heetst van de snee. Ik wil het zien. Als ik remco zo gefrustreerd zie rond fietsen op het belgische kampioenschap omdat hij het allemaal alleen moet oplossen. Als je echt goed bent dan begin je niet te klagen den spreek je met de benen.
Goede opmerking. En wellicht moet ik ook iets terugkomen op mijn bericht dat Van Aert op basis van dit seizoen niet zo heel veel klaar zal spelen. (Beter dan vasthouden aan je eigen gelijk).
Het punt is dat de beste man 2 jaar op rij de meest gruwelijke valpartijen heeft ondergaan, om vervolgens aan te geven zich niet meer te willen mengen in massasprints. Het feit dat Powless hem versloeg in een sprint deed mij veronderstellen dat hij er helemaal niet meer op traint.
Toch blijft het Van Aert en kun je al zijn heldendaden in de jaren voorafgaand aan 2024 niet zomaar wegdenken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.