Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 96 97 98 99
David1977

Wat verwachten jullie van ganna in de 1e week ?

Zal hij voor geel gaan met een tijdrit in zijn achterhoofd?

David1977

Wat verwachten jullie van ganna in de 1e week ?

Zal hij voor geel gaan met een tijdrit in zijn achterhoofd?

Titivoeckler
David1977
Wat verwachten jullie van ganna in de 1e week ? Zal hij voor geel gaan met een tijdrit in zijn achte...

Ik heb hier al verschillende meningen op het forum over voorbij zien komen. Er zijn toch mensen die denken dat hij mee kan doen in de punch/heuvelritten. Ikzelf acht de kans 0 dat hij in rit 2 en 4 vooraan gaat eindigen gezien de stijgingspercentages. 

oborobo

Zullen we ons beperken tot de Tour via Scorito!

Daar is dit forum toch voor bedoeld. 

valowitz
RW
Pogacar Vingegaard Evenepoel Roglic Joao Almeida Matteo Jorgenson Lipowitz Skjelmose Vaquelin Mathie...

Carapaz ontbreekt nog! 

Tim Roelants

Carapaz is ziek en gaat passen voor de tour

Tim Roelants

Carapaz is ziek en gaat passen voor de tour

Tim Roelants

Dit gaat mijn ploeg worden. Ik ben nog aan het twijfelen om eventueel een extra sprinter te nemen. 

Ak: pogi, vini, lipowitz, c. Rodriguez, skjelmose, gall, oconner,

klimmer: T johannessen

sprint: philipsen,milan,merlier,meeus,bauhaus,t. Andressen

tijdrit: affini

aanval: wva,alaphilipe, higuita

knecht: wellens, d martinez

PeterPaprika

Ah top, de volledige teams zonder enige discussies maar gevuld met spelfouten zijn weer terug. Natuur herstelt zich gelukkig weer. Begon me al zorgen te maken.

Astarloa
Tim Roelants
Dit gaat mijn ploeg worden. Ik ben nog aan het twijfelen om eventueel een extra sprinter te nemen. ...

Qua sprinters zit je wel goed zo denk ik.

pirazzi

Een team zonder Evenepoel, vanwege zijn pollen allergie?

Fietsopa
pirazzi

Ik zou een polletje opgooien, en de uitslag checken.

Renato123

THJ zal wel een hoge pickrate hebben. Welke andere 500k's zien we nog meer straks in veel teams zitten?

Takkaminus
Renato123
THJ zal wel een hoge pickrate hebben. Welke andere 500k's zien we nog meer straks in veel teams zitt...

Barré, Healy, Schmid 

Sjasfriet
Astarloa

Zonder de lie bij voorbaat verloren. Afgaan op t BK is scorebord journalistiek 🤪

Sjasfriet
Astarloa

Zonder de lie bij voorbaat verloren. Afgaan op t BK is scorebord journalistiek 🤪

Sjasfriet
Astarloa

valowitz
Takkaminus
Barré, Healy, Schmid 

Pithie, Champoussin....

Laatst gewijzigd
Mazzel1986
David1977
Wat verwachten jullie van ganna in de 1e week ? Zal hij voor geel gaan met een tijdrit in zijn achte...

Niet veel gezien zijn vorm op het Italiaans kampioenschap

Tim Roelants
pirazzi

Gho gaat het mij punte kosten? Waarschijnlijk. Waar gaat hij eindigen ? Top 5 als alles meezit. Vini en pogi hebben een voorbereiding gehad zonder enige zware tegenslag. Evenepoel is op een postbus gereden. Je haalt dat gewoon niet meer in op dat niveau. Een ronde van een week kan je uw slechte dag(dauphiné)nog wel goed maken maar 3 weken koersen tegen 2 mannen die waarschijnlijk elkaar gaan bekampen op het heetst van de snee. Ik wil het zien. Als ik remco zo gefrustreerd zie rond fietsen op het belgische kampioenschap omdat hij het allemaal alleen moet oplossen. Als je echt goed bent dan begin je niet te klagen den spreek je met de benen. 

floda

Na gedwongen carapaz wissel ineens met 2x 500 en 4x 750. Voelt ook wel een beetje alsof ik in de val van Scorito ben getrapt

kevinraar

ik nu volgens scorito

11 klassement renners

1 klimmer

8 sprinters

bij klassement zit ook vlasov bij die verwacht ik niet voor het klassement

goeie verdeling

Laatst gewijzigd
valowitz

Als naar bijv de Radio Scorito poule kijk zie verscheidenen met 1 of meer gouden bekertjes maar weet iemand wat een diamantje of een robijntje betekent? 

pirazzi

Je hebt geen tijdrijders kevinraar?

dephazz
Nijmos
Van Aert in topvorm kan duidelijk zwaardere parcoursen aan dan Van der Poel in topvorm.

Goede opmerking. En wellicht moet ik ook iets terugkomen op mijn bericht dat Van Aert op basis van dit seizoen niet zo heel veel klaar zal spelen. (Beter dan vasthouden aan je eigen gelijk). 

Het punt is dat de beste man 2 jaar op rij de meest gruwelijke valpartijen heeft ondergaan, om vervolgens aan te geven zich niet meer te willen mengen in massasprints. Het feit dat Powless hem versloeg in een sprint deed mij veronderstellen dat hij er helemaal niet meer op traint. 

Toch blijft het Van Aert en kun je al zijn heldendaden in de jaren voorafgaand aan 2024 niet zomaar wegdenken.

1 2 ... 96 97 98 99

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.