Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 96 97 98 99
pirazzi

Diamantje of robijntje zijn investeerders, financiële bijdragers.

wessel2105
pirazzi
Je hebt geen tijdrijders kevinraar?

Als je goed selecteert dan zitten die wel in je AK/sprint team lijkt me toch?

Mazzel1986
PeterPaprika
Ah top, de volledige teams zonder enige discussies maar gevuld met spelfouten zijn weer terug. Natuu...

Gewoon niet op reageren lijkt me de eenvoudigste aanpak

Mazzel1986
floda
Na gedwongen carapaz wissel ineens met 2x 500 en 4x 750. Voelt ook wel een beetje alsof ik in de val...

Hier hetzelfde. Maar dat levert me wel een mooi stevige AK-component op. Alleen nog hopen op wat meer sprinters in de 500/750 categorie, want anders wordt het qua sprinters wel wat licht.

pirazzi

Oké ik heb 7 klassement, 1 klimmer, 1 tijdrijder, 5 sprinters, 5 aanvallers en 1 knecht.

PeterPaprika
Mazzel1986
Hier hetzelfde. Maar dat levert me wel een mooi stevige AK-component op. Alleen nog hopen op wat mee...

Meestal is het zo dat de sprinters die op dit moment worden toegevoegd altijd eerder te duur worden gemaakt dan te goedkoop. Ze zien bij Scorito ook vast dat men zit te wachten op een paar mannen die gaan sprinten voor minder dan een miljoen. Zou me niets verbazen als ze daarom iedereen die ook maar op een sprinter lijkt en aan de startlijst wordt toegevoegd minimaal een miljoen maken.

hajeje

Mijn dark horse.... Leknessund.

Savantaz
hajeje
Mijn dark horse.... Leknessund.

omdat hij net Noors kampioen is? 

Fietsopa
PeterPaprika
Meestal is het zo dat de sprinters die op dit moment worden toegevoegd altijd eerder te duur worden...

Lijkt me ook beter als ze die een miljoen maken.

Iedereen denkt altijd "leuk een sprinter van 750K!" Maar tegenwoordig met alle websites en podcasts betekent dat gewoon een 90% pickrate voor die ene sprinter, waardoor teams steeds meer richting een eenheidsworst gaan. Als er nu 3 sprinters van een miljoen bij komen dan heb je tenminste nog wat te kiezen.

Savantaz

Theorie theorie;

Naast de kleppers is er natuurlijk ook een flinke degradatiestrijd gaande in de WT. Ik verwacht dan ook in elke mogelijk kansrijke ontsnapping mannen van Cofidis, Picnic en Astana. Cofidis en Astana hebben een vrijbuitersploeg mee

KissMyAce2.0

Een sprinter van 750k is denk ik nog nooit boven de 60% uitgekomen

hajeje
Savantaz
omdat hij net Noors kampioen is? 

Ja.... hij is terug! En omdat hij boven de gebroeders Johannessen eindigt, waarvan ik in ieder geval Tobias een koopje vind.

Mazzel1986
Savantaz
Theorie theorie; Naast de kleppers is er natuurlijk ook een flinke degradatiestrijd gaande in de WT....

Alleen is het vrijwel onmogelijk te voorspellen wie er mee gaat zitten in welke ontsnapping en wie er net deze tour goed genoeg is om ook echt in de serieuze punten te rijden. Het is leuk om evt één 500k gokje te doen op zo'n renner, maar verder kun je weinig met die theorie. 

Laatst gewijzigd
Voorwiel

Ik overweeg om een sprintequipe mee te nemen van Merlier, Meeus, Bauhaus en Andresen. Aangevuld met nog 3x SOQ en Aranburu. Nog meer die dit zo mager overwegen? 

Poffermeloen
Voorwiel
Ik overweeg om een sprintequipe mee te nemen van Merlier, Meeus, Bauhaus en Andresen. Aangevuld met...

Nee... Zou wat echte sprinters meenemen nog... ipv 3x sqs

Mazzel1986
Voorwiel
Ik overweeg om een sprintequipe mee te nemen van Merlier, Meeus, Bauhaus en Andresen. Aangevuld met...

Dat hangt een beetje van de prijzen van de sprinters die nog moeten gaan komen. Maar liefst heb ik er toch wel 6. Aan te vullen met Evenepoel (teampunten merlier) van der Poel (teampunten Philipsen) en een andere topper uit AK. Risico met nog minder sprinters is dat als er bij de eerste valpartij twee bij liggen dat het wel heel mager wordt.

hajeje

En Merlier is terug erin gefietst! Ten kosten van Adam Yates en twee mindere sprinters, dat dan weer wel.

Mazzel1986

Ik ben nog eens aan het nalezen wat Ineos nou van plan is deze Tour. Qua prijs zijn de meeste renners best schappelijk geprijsd, maar tot nu toe weerhoudt het gebrek aan gegarandeerde teampunten mij om er ook daadwerkelijk een Ineos renner in te klikken. Maar ik kan me met namen als Rodriguez, Arensman, Thomas en de Plus ook niet voorstellen dat er geen Ineos in de top 10 gaat rijden deze Tour. Daarbij het voornemen van de ploeg om aanvallend te koersen, maakt dat ik toch nog wel een tweede keer ga puzzelen wie van deze mannen eventueel een plekje in mijn ploeg verdient. 

Nemen jullie Ineos-mannen mee? En zo ja, wie?

Toro Rojo
Mazzel1986
Ik ben nog eens aan het nalezen wat Ineos nou van plan is deze Tour. Qua prijs zijn de meeste renner...

Bij mij staat Arensman er al vanaf het begin in: zal lag epick rat ehebben en voor 1 miljoen kan hij bijna niet tegenvallen. 

Scorriemorrie

Stelling : van Poppel gaat (wellicht) zelf sprinten en daarom wordt Meeus minder interessant? 

pirazzi

Arensman, Ganna en Foss maar wanneer stel je die op naast de tijdritten dus misschien ruil ik ze voor 3 sprinters.

Affiniteit91
Scorriemorrie
Stelling : van Poppel gaat (wellicht) zelf sprinten en daarom wordt Meeus minder interessant? 

oneens

hajeje
Voorwiel

Ja!

Voorwiel

Foss neem ik mee, mogelijk slechts voor 1 tijdrit... maar verwacht er wel wat van.

hajeje
Scorriemorrie

Nee. Dat gebeurt alleen als Meeus het niet redt.

1 2 ... 96 97 98 99

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.