Wielerflits Ploegleider Tourspel 2025

1 2 ... 6 7 8 9 »
pirazzi

Bedankt voor de tip Emootje! Dat ga ik bij Scorito in de toekomst ook toepassen, de renners met lage verwachtingen op de reservebank.

jkshirts

Heb maar 3 sprinters, en ook nog geen dure (Meeus, Renard en Jeanniere).. maar 4 punten na de eerste etappe is wel heel mager haha. 

VAN AERT THE GOAT

Wie moet ik er morgen in zetten REV, Vinnie of buitrago

Poeksel

Vinnie maar eigenlijk alle drie (zie wat Emootje gisteren schreef).

deBruyne

Balen. Tot op het laatste moment getwijfeld over Ganna. Maar met zijn punch en tijdritkwaliteiten laten staan. Helaas... 

VAN AERT THE GOAT
OneTrickPony
Oef, dat klinkt als een heel dure beslissing. Ik hoop voor je dat het meevalt ;)

Ik denk na vandaag wel dat het een goede keuze was L. Martinez reed zo slecht dat die ziek is ofzo denk ik.

OneTrickPony

Die gekke Lenny Martinez speelde in de Dauphiné ook niets klaar, totdat hij op de laatste dag nog even een bergritje won. Hij is mijn pick voor de bergtrui dus hij kan maar beter even doorbikkelen deze eerste week.

Poeksel
OneTrickPony
Die gekke Lenny Martinez speelde in de Dauphiné ook niets klaar, totdat hij op de laatste dag nog ev...

Ik hoorde in een podcast het  verhaal dat zijn opa (die in 1978 het bergklassement won) blind aan het worden is en Lenny vroeg of hij de bollentrui wil winnen nu hij het nog kan zien. Of het waar is, weet ik niet.

Volgens de ploeg is er trouwens niets aan de hand met hem. Of dit waar is? Lijkt me sterk.

VAN AERT THE GOAT

Het lijkt mij ook erg sterk dat er niks aan de hand is, want hij was wel echt heel slecht.

VAN AERT THE GOAT

En Youri hoe ging de eerste etappe voor jou? Maakt de Haai van Hollum kans op een mooi resultaat deze tour. 

pirazzi

De tijdrit is al over twee dagen dus vandaag al een sprinter ruilen voor een tijdrijder en morgen ook. Ik bedoel knecht ruilen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Oeps ik was vergeten vandaag de winnaar van de etappe te voorspellen dus dat is 0 punten. Maar als ik Philipsen had voorspeld is het ook 0 punten. Blijkbaar kun je hem pas wisselen na afloop van de etappe.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Voor de mensen met Philipsen: je kunt hem laten staan en dan valt automatisch de eerste reserve in. Zo kun je vandaag twee wissels doen (een kleine geluk bij een ongeluk). 

pirazzi

Oké! 👍

Mazzel1986
Poeksel
Voor de mensen met Philipsen: je kunt hem laten staan en dan valt automatisch de eerste reserve in....

Wel zorgen dat de renner die je in je team wilt hebben bovenaan staat bij je wissels. Altijd handig om dat op orde te hebben. Ook voor het geval er ineens en renner niet start door ziekte oid.

VAN AERT THE GOAT

Wie zal ik er in etappe 5 in zetten lipo, barta of misscgien buitrago. ik denk dat ik lipo erin zet. weten jullie ook of barta kan scoren in de klimtijdrit ik las ergens dat die ook prima kon klimmen. en hoe gaat het tot nu toe bij jullie ik sta op dit op de 3836ste plek maar in de bergen heb ik een goed team waar ik veel ga scoren en je ziet ook dat de mensen die nu bovenaan staan een niet heel goede ploeg hebben voor in de bergen die hebben vooral een goede punch en sprint ploeg.

OneTrickPony

Van de sprintende types heb ik alleen Milan, Renard en Laurance. Dat viel tot nu toe dus niet mee (maar gelukkig geen Philipsen, dat was vervelender geweest). Als je Milan zo bezig ziet gaat die nog wel zijn punten opleveren. Met Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Almeida, Martinez en Johannessen hoop ik in de bergen wel binnen te lopen.

Lenny werd al niet meer de hele tijd gelost, er is dus sprake van een stijgende lijn :)

Laatst gewijzigd
VAN AERT THE GOAT

Ik heb in de bergen Pogi, Rev, Vinnie, Almeida, lipo en buitrago. dus wel echt een sterk blok

VAN AERT THE GOAT
OneTrickPony
Van de sprintende types heb ik alleen Milan, Renard en Laurance. Dat viel tot nu toe dus niet mee (m...

Ik verwacht in de bergen zelf ook erg veel van johannessen maar ik had zelf geen ruimte meer voor hem Martinez vind ik nog steeds wel een twijfelgeval

OneTrickPony
VAN AERT THE GOAT
Ik verwacht in de bergen zelf ook erg veel van johannessen maar ik had zelf geen ruimte meer voor he...

Tja, je moest je team doorgeven voor etappe 1 😂 heel flauw. Anders had ik Martinez niet genomen. Hopen dat Vingegaard/Pogacar de bergtrui wint en twee puncheurs nemen was achteraf wellicht beter. En Mathieu moet niet te lang in die trui rijden, anders gaat hij beter scoren dan Almeida.

Laatst gewijzigd
VAN AERT THE GOAT

Ik twijfel heel erg of ik morgen buitrago of berckmoes of Stuyven erin moet zetten

Laatst gewijzigd
VAN AERT THE GOAT

Heel zuur ik had buitrago en almeida in mijn ploeg in almeida heb ik wel vertrouwen dat die terug kan komen in het klassement en hopelijk kan buitrago vanuit de vlucht bijvoorbeeld een ritje winnen of misschien kan ie voor de bollen gaan

pirazzi

Toen je dit schreef wist je waarschijnlijk niet dat Almeida een rib gebroken heeft?

Poeksel

Ik ga als En Danseuse nog niet supergoed, maar misschien lijkt het aan mijn ploegnaam.

1297 272 Les Danseuses Suuus Groningen 18 775
1300 616 En Danseuse Dimitri Amsterdam 58 775
1301 177 En Danseuse RT Tim Groningen 23 775

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.