Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 12 13 14 15 »
KV
hajeje
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor Onley. Een etappe proberen te winnen is wat iedereen dacht, om...

Poole heeft nog nooit ergens met de besten geklommen. Onley had dat wel getoond. 

hajeje
KV
Poole heeft nog nooit ergens met de besten geklommen. Onley had dat wel getoond. 

Dan zal jij hem wel niet meenemen, denk ik? ;-)

Astarloa

Voor 1 miljoen is hij zeker het overwegen waard maar een Onley verhaal zou ik echt niet op rekenen. Maar goed, als je puur naar zijn punten kijkt uit de vorige 3 rondes is hij wel echt een koopje. Maar zou toch wel graag bevestiging willen krijgen waarom hij in Polen niet meer gestart is. 

KV
Astarloa
Voor 1 miljoen is hij zeker het overwegen waard maar een Onley verhaal zou ik echt niet op rekenen....

Was al heel de week slecht. Tweede rit gingen ze voor een goed resultaat met hem maar kon hij niet volgen. Dus ofwel héél slecht in vorm maar meer waarschijnlijk zal hij ziek geweest zijn. 

martijncr

Ganna lijkt op Strava serieus rond te rijden en z'n kilometers te maken. Als ie fit is, een no-brainer met én time trail én punchy sprints én mogelijk als aanvaller? Of zie ik het te rooskleurig?

kwarc

VPP nog steeds maar 500k, ondanks al paar goede rondes met veel punten. Weet niet of ie vol in ondersteuning Landa moet, maar leuke keuze met dit parcours zou ik zeggen.

Toro Rojo

VPP voro die prijs vind ik ook een zeer aantrekkelijke opvuller. Aa 500k kan hij bijna niet tegenvallen, temeer daar Landa zelf mogelijks niet in top vorm zal zijn. 

Is er iemand die Hindley overweegt? Was in het begin van het jaar in reuze vorm maar nu is het koffiedik kijken. Ik ga er voorlopig van uit dat Pellizari als (mde)kopman start, dan is zijn prijs wel aantrekkelijker. 

Poule d'Or
kwarc
VPP nog steeds maar 500k, ondanks al paar goede rondes met veel punten. Weet niet of ie vol in onder...

VPP en knechten ??? Die reedt als een zoutzak omhoog toen Evenepoel er nog bij zat. Toen Evenepoel weg was had hij opeens zijn klimbenen weer gevonden.

klaas drr
Poule d'Or
VPP en knechten ??? Die reedt als een zoutzak omhoog toen Evenepoel er nog bij zat. Toen Evenepoel w...

Grappig was mij niet opgevallen, VPP blijft mijn Giro-held.  1e klik Teampje staat al een weekje met nog 2 miljoen shoptegoed. 

klaas drr
Poule d'Or
VPP en knechten ??? Die reedt als een zoutzak omhoog toen Evenepoel er nog bij zat. Toen Evenepoel w...

Hindley, TGH en Bernal, > Vooral die laatste mag van mij een Simon Yatesje gaan doen. 

Laatst gewijzigd
MrWest

Bernal zou zo wholesome zijn. Ook TGH gun ik t zeker. Strave file van Ganna is interessant ja, nog even de berichtgeving afwachten (als die komt)

martijncr

Nog een dikke week, 8 dagen, en er moet nog meer dan 100 man bekend worden gemaakt. Ik begin nu toch een beetje geirriteerd te raken puur Scorito-technisch gezien, want het haalt een hoop leuk puzzelplezier weg. Men weet nu toch wel welke sprinter ze naar de Vuelta sturen...

Hebben mensen geen scoops of appjes of gelekte info over een renner die iets in de DM heeft gezegd? 

NOAD1912
martijncr
Nog een dikke week, 8 dagen, en er moet nog meer dan 100 man bekend worden gemaakt. Ik begin nu toch...

Het is deze keer wel extreem laat inderdaad. Nu wordt het waarschijnlijk ook nog over het weekend getild.

BigMig
martijncr
Nog een dikke week, 8 dagen, en er moet nog meer dan 100 man bekend worden gemaakt. Ik begin nu toch...

Als je verlegen zit om scoops kun je altijd nog naar de website van dhr Beukers navigeren.

1 2 ... 12 13 14 15 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.