Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 17 18 19 20
hajeje

@DANK1ING - Leuk, ik doe mee en hoop het verschil te maken!

NOAD1912
KV
Toch opvallend dat PCS hun provisional startlist niet aanpast aan de verspreide startlijst. Vrees da...

Volgens mij houdt Scorito inderdaad PCS aan, dus dat zou echt jammer zijn. Heel deze vertraging haalt de vibe uit het puzzelen en dit topic, toch jammer, hierna moeten we weer tot februari wachten.

tour barbaar
KV
Toch opvallend dat PCS hun provisional startlist niet aanpast aan de verspreide startlijst. Vrees da...

Logisch! Movistar geeft aan dat ze pas dinsdag hun definitieve team kenbaar maken.

bron: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/twee-grote-oudsterren-alvast-doorgestreept-voor-vuelta-a-espana-deelname-door-dubbend-movistar

KV
tour barbaar
Logisch! Movistar geeft aan dat ze pas dinsdag hun definitieve team kenbaar maken. bron: https://www...

Die grote sterren staan ook niet op de voorlopige startlijst ;-)

ditisdavid
KV

En tegelijkertijd is er ook nog steeds geen roadbook of interactieve kaart beschikbaar, dus ik heb ook nog steeds geen idee hoe sprintervriendelijk de finales van etappe 3, 4 en 19 gaan zijn. Dit is wmb met voorsprong de meest waardeloze grote ronde die ik heb meegemaakt qua (Scorito-)voorpret.

OneTrickPony

Maar bij Scorito beginnen ze toch niet pas met nadenken zodra er een renner op PCS verschijnt? Ik mag hopen dat ze van het gros al van tevoren hebben bedacht hoe duur ze die maken.

Eddix

Dan betaal je voor een abbo bij scorito, voor een spel, maar je kan het spel niet spelen.. zwaar frustrerend. Waarom doen ze inderdaad niet meer renners toevoegen en verwijderen als bekend wordt dat ze niet meegaan? Kom op scorito, anders wil ik mn geld terug.

Videntium

Lijkt er wel op en het is best irritant/jammer. De Tour werd ook een week eerder geopend dan de andere grote rondes, wat zorgde voor een extra week niks doen tussen het initiële puzzelen en het wachten op de nieuwe namen.

Ik zou het veel leuker vinden om alvast te puzzelen met de namen die Scorito verwacht en dat er dan namen verdwijnen en bijkomen waardoor je je team aan moet passen, dan om het spel te starten en 2 weken te moeten kijken naar teams die slechts 2 namen hebben staan. Dan kan je het spel net zo goed 5 dagen van te voren openen.

Snap dat niet alles van te voren 100% in te vullen is, maar mogelijke 'foutjes' in prijzen zouden zelfs net als bij de Topcoach spellen aangepast kunnen worden tot definitieve waardes na een bepaalde tijd. Volledige teams zouden iig het puzzelplezier bevorderen imo.

martijncr

Zullen we dan maar onze parels gaan droppen? Ik heb twee namen die ik zeer interessant vind: Tulett en Gruel. 

Ik heb het gevoel dat Tulett wel eens kan gaan Pelizzariën. Beulswerk voor Vingegaard doen en stiekem langer mee kunnen dan een Kuss of Kelderman. Hierdoor gaat ie hoog in het klassement blijven staan, heeft ie jongeren punten en teampunten naar de derde week als Vingegaard in het rood rijdt. 

Gruel lijkt mij een goedkopere optie dan Pidcock die multi-inzetbaar is maar met name lastige (te voorspellen) etappes zichtbaar kan gaan zijn.

Thoughts? 

KV
martijncr
Zullen we dan maar onze parels gaan droppen? Ik heb twee namen die ik zeer interessant vind: Tulett...

Visma heeft ook wel nog Jorgenson. Ze gaan ook niet hun halve ploeg hoog willen houden lijkt me. 

ditisdavid
KV
Visma heeft ook wel nog Jorgenson. Ze gaan ook niet hun halve ploeg hoog willen houden lijkt me. 

Jorgenson is nog nooit goed geweest in het laatste deel van het seizoen (en dat geeft hij ook zelf aan), betwijfel of die hier nog een klassement eruit kan persen.

Dat gezegd hebbende heeft Tulett ook niet het niveau om zelf meer dan onderkantje toptien te rijden, dus het zou me verrassen als die kort gehouden wordt.

lochem
martijncr
Zullen we dan maar onze parels gaan droppen? Ik heb twee namen die ik zeer interessant vind: Tulett...

Wat kunnen we nog van Gall verwachten ?

mirkodek
lochem
Wat kunnen we nog van Gall verwachten ?

Ik verwacht er eerlijk gezegd niet al teveel van, in zijn 2e grote ronde van dit jaar. Idem voor Jorgenson, die gaan bij mij niet mee.

lochem
mirkodek
Ik verwacht er eerlijk gezegd niet al teveel van, in zijn 2e grote ronde van dit jaar. Idem voor Jor...

Jorgenson rijd ergens voor, Gall is toch de beoogde kopman ?

Dekkerony
martijncr

Hiervan zijn er wel een hoop Martijn zoals die 2 bij AG2R of die Junior die vandaag de Czech tour wint. En dan die tiener van Ineos bijv en zo kan ik er nog wel 10 opnoemen. Er gaan er vast 1 of 2 presteren maar wie? 

Tullet is er ook een ja. Zeker interssant. Maar wel een van 2M, gaat hij dat waard zijn. Misschien wel maar een grote gok voor een behoorlijk bedrag.

Ik kies er 1 van de velen maar wel in de categorie 500/750k

Laatst gewijzigd
martijncr
Dekkerony
Hiervan zijn er wel een hoop Martijn zoals die 2 bij AG2R of die Junior die vandaag de Czech tour wi...

De kaarten nog aardig tegen de borst? ;) Maar Lecerf is inderdaad een interessante pick! Sowieso wordt het goed struinen bij Soudal om de juiste te pikken. Landa gaat niet voor een klassement las ik op IDL, dus het wordt een vrijbuiters ploeg. Kan nog best eens interessant worden wat betreft de bergtrui of een aantal ritten in het rood na een aanval die minuten voorsprong krijgt. 

Ja het is een beetje forum-vulling dit, maar ik probeer ook maar een beetje de (voor)pret in de mix te gooien, want we zitten nu op pagina 17 op enkele dagen voor de start; bij het Tour-forum zaten we op zeg 117...?  

De Ster van Acht

Hoe kijken jullie naar de

verdeling klassementsrenners, sprinters, puncheurs en aanvallers?

De Ster van Acht

Hoe kijken jullie naar de

verdeling klassementsrenners, sprinters, puncheurs en aanvallers?

Dekkerony
martijncr
De kaarten nog aardig tegen de borst? ;) Maar Lecerf is inderdaad een interessante pick! Sowieso wor...

Dat er word gezegd dat Landa niet voor het klassement gaat is nog overzichterlijker dan wat Onley zei voor de Tour. Die gaat er gewoon voor maar met een TTT en later een ITT tja wat moet je dan met de rest van dat team.

Ja in de Giro moest ik 17 pagina's teruglezen en nu 6 dagen voor de start is er op Scorito nog zo weinig omdat ze PCS aanhouden. IDL heeft een volledige(voorlopige) startlijst maar hier gaan nog wel een paar aanpassingen komen...

Geen kaarten op de borst Martijn maar ook geen open blad ;-)

Nijmos

Jorgenson is toch wel in een totaal nieuwe situatie? Pas zijn 2e seizoen visma. Daarvoor telt niet mee. Vorig jaar eerste keer klassement tour. Nu ziek geworden en daarom uitgerold. Waarom zou hij geen top 5 rijden?

Nijmos

Jorgenson is toch wel in een totaal nieuwe situatie? Pas zijn 2e seizoen visma. Daarvoor telt niet mee. Vorig jaar eerste keer klassement tour. Nu ziek geworden en daarom uitgerold. Waarom zou hij geen top 5 rijden?

Nijmos

SanMark
Eddix
Dan betaal je voor een abbo bij scorito, voor een spel, maar je kan het spel niet spelen.. zwaar fru...

Jezus wat een gezeur om het geld. De teams maken hun renners niet eerder bekend, waarschijnlijk krijg je morgen een gigantische update met 90% van de namen, heb je nog een week om te puzzelen.

Gibo
SanMark
Jezus wat een gezeur om het geld. De teams maken hun renners niet eerder bekend, waarschijnlijk krij...

Ik begrijp ook niet helemaal hoe je kan gaan puzzelen als er nog maar 1 selectie gekend is.

Anderzijds, in de sporza wielermanager (die gratis is), hebben ALLE renners die nog enigszins in aanmerking komen om te starten een waarde gekregen. Dat zou Scorito in principe ook kunnen doen.

ProScoritoManager

Wat een gezeur om die selecties zeg. Ja, de frustratie snap ik, maar waarom zou je die op Scorito botvieren en niet op de teams zelf? Ik vind het persoonlijk juist best fijn dat Scorito een vrij duidelijke methode hanteert (volgen van startlijsten op PCS). Dit zorgt er iig voor dat je weet wat je wel en niet kan verwachten. Nu komen de teams zélf pas bijzonder last-minute met hun selecties naar buiten en dan zou Scorito opeens hun al jaren bewezen werkwijze compleet moeten omgooien? Daar komt bij dat alle hier aangedragen alternatieven hun eigen makken en gebreken kennen, waarbij ik vrijwel zeker weet dat er ook bij zulke werkwijzes toch wel weer mensen zijn die op iedere slak zout weten te leggen omdat het toch nooit goed is.

1 2 ... 17 18 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.