Één hélé week, ah nee dat is echt te weinig tijd, ik heb meer tijd nodig om in de keuken het perfecte samengestelde sausje te maken, uh ik bedoel wielerteam, met renners. Want tja, ik moet meer dingen bereiden in die week, ik bedoel doen. Ach wat zeg ik nou eigenlijk, ik wil gewoon puzzelen en het liefst wat langer dan een week. Het geld maakt met niet zoveel uit, het was meer om het contrast aan te geven tussen een betaalde dienst en het niet kunnen gebruiken van de dienst (zoals die bedoeld is). Maar bij Scorito denken ze daar blijkbaar anders over.
Maar de dienst zoals ie bedoeld is, is om te puzzelen met selecties die door de teams zijn gedeeld of renners waarvan officieus bekend is dat ze de ronde rijden. Dat gezelschap aan renners wordt doorgaans samengevat op PCS en dat is dus waar Scorito z'n spel mee vult.
#LaVuelta25 line-up Movistar: Carlos Canal Jefferson Cepeda Iván García Cortina Jorge Arcas Michel Heßmann Pablo Castrillo Javier Romo Orluis Aular
Canal, Garcia Cortina én Aular, lastig.,
Daar is Aular toch gewoon de sprinter. Garcia Cortina sprint al jaren nauwelijks meer mee en Canal is toch wel een klasse minder dan Aular.
Benieuwd wat hij kost. Zijn succes in de Giro, in combinatie met een mager sprintveld hier kan hem wel prijzig maken. Voor max 2M zou ik hem overwegen.
Ik vrees dat iedereen die enigszins kan sprinten, een flinke prijs krijgt. Dus Aular zeker 2 ja. Kan me nog herinneren dat Pavel Bittner vorig jaar ook 2 of zelfs 2,5 miljoen kostte, op basis van een paar leuke sprintjes in Burgos.
Probleem is idd dat Aular én Canal echt zwak zijn in vlakke sprints en daar wil je er toch ook enkele voor meenemen. Maar 1m geven aan een Marit voor 2 à 3 sprints 6de te worden (en dan moet hij nog Madrid halen) vind ik ook niet prettig.
Wordt lastig.
Nog niet eens zó gek. Absolute topfavoriet voor rood in de ploeg die hem ook nog eens vanaf dag 1 zou kunnen dragen.
21x 6 punten
Paar keer ritwinst
18 punten voor rode trui in Madrid
T kan hard gaan hoor
Gezien de "loterij" met de sprinters achter Pedersen is het misschien alsnog interessant om SKA te halen voor dat geld. De punten per miljoen haal je toch ook niet met een echte sprinter. En wie weet mag hij nog wat punten wegkapen met ontsnappingen, zoals LTK dat ook in De Tour trachtte.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.