Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 18 ... 41 42
Eddix
SanMark
Jezus wat een gezeur om het geld. De teams maken hun renners niet eerder bekend, waarschijnlijk krij...

Één hélé week, ah nee dat is echt te weinig tijd, ik heb meer tijd nodig om in de keuken het perfecte samengestelde sausje te maken, uh ik bedoel wielerteam, met renners. Want tja, ik moet meer dingen bereiden in die week, ik bedoel doen. Ach wat zeg ik nou eigenlijk, ik wil gewoon puzzelen en het liefst wat langer dan een week. Het geld maakt met niet zoveel uit, het was meer om het contrast aan te geven tussen een betaalde dienst en het niet kunnen gebruiken van de dienst (zoals die bedoeld is). Maar bij Scorito denken ze daar blijkbaar anders over.

ProScoritoManager
Eddix
Één hélé week, ah nee dat is echt te weinig tijd, ik heb meer tijd nodig om in de keuken het perfect...

Maar de dienst zoals ie bedoeld is, is om te puzzelen met selecties die door de teams zijn gedeeld of renners waarvan officieus bekend is dat ze de ronde rijden. Dat gezelschap aan renners wordt doorgaans samengevat op PCS en dat is dus waar Scorito z'n spel mee vult.

RedDevil

Anyway, we zijn los. Astana en Wanty zijn binnen. Puzzelen maar!

kwarc

#LaVuelta25 line-up Movistar: Carlos Canal Jefferson Cepeda Iván García Cortina Jorge Arcas Michel Heßmann  Pablo Castrillo Javier Romo Orluis Aular

Canal, Garcia Cortina én Aular, lastig.,

Gujanator
kwarc
#LaVuelta25 line-up Movistar: Carlos Canal Jefferson Cepeda Iván García Cortina Jorge Arcas Michel H...

Daar is Aular toch gewoon de sprinter. Garcia Cortina sprint al jaren nauwelijks meer mee en Canal is toch wel een klasse minder dan Aular.

Benieuwd wat hij kost. Zijn succes in de Giro, in combinatie met een mager sprintveld hier kan hem wel prijzig maken. Voor max 2M zou ik hem overwegen.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Aular was wel heel mager in de vlakke sprints in de Giro. Voor nog eens 1 miljoen gaat hij in heel veel teams zitten, maar 2 miljoen is mijns inziens te veel.

RedDevil
ditisdavid
Aular was wel heel mager in de vlakke sprints in de Giro. Voor nog eens 1 miljoen gaat hij in heel v...

Ik vrees dat iedereen die enigszins kan sprinten, een flinke prijs krijgt. Dus Aular zeker 2 ja. Kan me nog herinneren dat Pavel Bittner vorig jaar ook 2 of zelfs 2,5 miljoen kostte, op basis van een paar leuke sprintjes in Burgos. 

KV
ditisdavid
Aular was wel heel mager in de vlakke sprints in de Giro. Voor nog eens 1 miljoen gaat hij in heel v...

Probleem is idd dat Aular én Canal echt zwak zijn in vlakke sprints en daar wil je er toch ook enkele voor meenemen. Maar 1m geven aan een Marit voor 2 à 3 sprints 6de te worden (en dan moet hij nog Madrid halen) vind ik ook niet prettig. 
Wordt lastig. 

Nijmos

Het wordt gokken wie zich dan mengen in vlakke sprints denk ik

Ganna Kung Van Dijke Oliviera Zingle hebben dat bijvoorbeeld gedaan, maar gaan ze het ook nu doen?

Valvuillerdemoz

Cavia lijkt me wel een goede voor de sprints. Komt altijd goed door het gedrang heen.

KV
Valvuillerdemoz
Cavia lijkt me wel een goede voor de sprints. Komt altijd goed door het gedrang heen.

Serieus dat je hem kent?

Guido Maltempi
Valvuillerdemoz

Als het bij hem eenmaal begint te draaien dan valt hij ook niet meer stil.

CyclingDonkey
KV
Serieus dat je hem kent?

Dat was een heerlijke zandstrooi actie ;)

Edit. Als die 500k wordt kan t wel een handige sprint opvullen zijn. 

Laatst gewijzigd
klaas drr

Lecerf zal ook wel een leuk opvullertje kunnen worden, en Castrillo wordt 10e in de 1e tijdrit van de tour. Dan heb je toch wel benen ? Als ze hem weer 750 maken dan komt ie op de shortlist.    

TimTornTeut

Klopt het dat Burgos uberhaupt nog niet is toegevoegd in Scorito als ploeg? 

Gujanator
TimTornTeut
Klopt het dat Burgos uberhaupt nog niet is toegevoegd in Scorito als ploeg? 

Denk dat dat komt omdat zij tot vanochtend nog geen enkele renner op pcs, en dus in het spel, hadden. Zelfde geldt voor Arkea. Die staan er ook nog niet bij.

Gujanator

Ik mis Adria voor Red Bull. Dat maakt Van Dijke misschien ook wel interessant.

Wicked Wout
klaas drr
Lecerf zal ook wel een leuk opvullertje kunnen worden, en Castrillo wordt 10e in de 1e tijdrit van d...

Zojuist voor die prijs toegevoegd 😉

ditisdavid

Kragh voor 1.5 miljoen, volgens mij willen ze dat iedereen in de praktijk zonder teampunten speelt deze Vuelta...

Wicked Wout
ditisdavid
Kragh voor 1.5 miljoen, volgens mij willen ze dat iedereen in de praktijk zonder teampunten speelt d...

Nog niet eens zó gek. Absolute topfavoriet voor rood in de ploeg die hem ook nog eens vanaf dag 1 zou kunnen dragen.

21x 6 punten

Paar keer ritwinst

18 punten voor rode trui in Madrid

T kan hard gaan hoor

Pim Todcock

Gezien de "loterij" met de sprinters achter Pedersen is het misschien alsnog interessant om SKA te halen voor dat geld. De punten per miljoen haal je toch ook niet met een echte sprinter. En wie weet mag hij nog wat punten wegkapen met ontsnappingen, zoals LTK dat ook in De Tour trachtte.

KV
Wicked Wout
Nog niet eens zó gek. Absolute topfavoriet voor rood in de ploeg die hem ook nog eens vanaf dag 1 zo...

Dus jij zou hem dan 21x opstellen voor 6 punten als je ook nog Mads en mogelijks Cicco in je team hebt?

OneTrickPony
Wicked Wout
Nog niet eens zó gek. Absolute topfavoriet voor rood in de ploeg die hem ook nog eens vanaf dag 1 zo...

Als je in rit 2, 6, 7, 9, 10, 13, 14, 16, 17, 20 Kragh moet opstellen voor 6 punten gaat er toch iets niet helemaal goed..

Wicked Wout
KV
Dus jij zou hem dan 21x opstellen voor 6 punten als je ook nog Mads en mogelijks Cicco in je team he...

Dat zei ik niet 😉 Maar vind de prijs daarmee wel verklaarbaar

Gujanator
Wicked Wout

Zonder teampunten had hij 500k gekost. Een opslag van 1M met inderdaad deze potentie is dan best schappelijk. 

1 2 ... 18 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.