Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 17 18 19 20
KV
Wicked Wout
Dat zei ik niet 😉 Maar vind de prijs daarmee wel verklaarbaar

Probleem vind ik ook dat Mads waarschijnlijk geen (top)favoriet zal zijn in 1, 8 en 21. Zal wel paar ritjes winnen, maar als je een SKA opstelt in die 3 ritten, zou ik toch graag een "grote" kans hebben op die 10 extra punten. 

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
KV
Probleem vind ik ook dat Mads waarschijnlijk geen (top)favoriet zal zijn in 1, 8 en 21. Zal wel paar...

Zonder Philipsen wel nog steeds denk ik, maar het is absoluut geen zekerheidje nee. SKA zal er bij mij dan ook niet in komen, al is het maar omdat ik het leuker vind om een sprinter/opvuller te zoeken die voor 1 mln ook 6 punten haalt met een 18e plek in de sprint. Die overige punten maak ik dan hopelijk ergens anders wel weer goed.

VliegendSchwein

Weet iemand waarom FisherBlack is uitgevallen in Polen?

oli4g
VliegendSchwein

finnfisherblack

All going well until it wasn’t, gutted to be heading home early from the Tour of Poland because of a viral infection. 😷

More to come ⚔️

KV
VliegendSchwein

All going well until it wasn’t, gutted to be heading home early from the Tour of Poland because of a viral infection.

Edit: net te laat ;-)

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz
CyclingDonkey
Dat was een heerlijke zandstrooi actie ;) Edit. Als die 500k wordt kan t wel een handige sprint opvu...

Als die geen 500k wordt eet ik mijn cavia op 😉

ditisdavid
Valvuillerdemoz

Staat er al op voor 750k. Ze zijn vandaag wel op dreef met renners uit de markt prijzen.

Witte87
Valvuillerdemoz

Smakelijk!

Valvuillerdemoz
ditisdavid
Staat er al op voor 750k. Ze zijn vandaag wel op dreef met renners uit de markt prijzen.

Je mag hier geen dam n zeggen kennelijk. Dus daarom maar: oeps jeetje!

Valvuillerdemoz
ditisdavid

Je mag hier geen dam n zeggen kennelijk. Dus daarom maar: oeps jeetje!

Gujanator

Aular is zoals verwacht 2M. Dat past wel in hun gedachtegang die ze in de podcast vaker uiten. Voor 1.5M pakt vrijwel iedereen hem, voor 2.5M bijna niemand. Voor 2M word je aan het twijfelen gebracht.

Lecerf wel maar 500K. Die had ik 750K verwacht.

RedDevil
ditisdavid

Haha nee joh, 750 voor een renner die met moeite top 5 rijdt in de Ronde van Taiwan en soms ternauwernood de top 10 haalt in de Ronde van Hainan. Hebben ze bij Scorito iets tegen cavia's ofzo?

Valvuillerdemoz

Gelukkig had ik nog een chocolade-cavia uit mijn sinterklaas-pakket. Dus maak hem maar weer gewoon 500, Scorito! 😁

Zitvlees

O connor koopje en higuita was goed in de Tour. Lager niveau, dus ik zie hem wel wat mooie uitslagen rijden?

Gujanator

Kung 500K! Dat is waarschijnlijk een betere sprinter dan Cavia en hij kan ook nog verdienstelijk tijdrijden :p

ditisdavid
Gujanator
Kung 500K! Dat is waarschijnlijk een betere sprinter dan Cavia en hij kan ook nog verdienstelijk tij...

Neem aan dat Gruel de sprints gaat doen bij Groupama, zo ja dan is hij voor 750k wel interessanter dan de andere budgetopties die er al op staan.

LinksafBijDeMolen
Gujanator
Kung 500K! Dat is waarschijnlijk een betere sprinter dan Cavia en hij kan ook nog verdienstelijk tij...

Lijkt me dat Gruwel daar de sprints doet. Misschien als hij er niet meer bijzit interessant.

klaas drr

Zitten er een paar op het strand te werken vandaag.  

Pim Todcock

Ik moet nog oppassen dat ik geen 4x Groupama in mijn team zet met deze prijzen. 750k voor Gaudu die vorig jaar 248 punten haalde. Gruel en Kung interessant voor deze prijs en Martin ook. Alleen zal ik ze voor het AK niet opstellen.

Laatst gewijzigd
TimTornTeut

Als Casper van Uden meegaat, hoe duur denken jullie dat ze 'm gaan maken? Gewoon 2miljoen toch? 

Ragnar Lolbroek
TimTornTeut
Als Casper van Uden meegaat, hoe duur denken jullie dat ze 'm gaan maken? Gewoon 2miljoen toch? 

Als Vernon en Aular al 2 miljoen knaken kosten, zal van Uden wel minstens hetzelfde zijn. Zou we nu zelfs niet verbazen als hij het Bittner-prijsje van 2,5 miljoen krijgt. 

ditisdavid
Ragnar Lolbroek
Als Vernon en Aular al 2 miljoen knaken kosten, zal van Uden wel minstens hetzelfde zijn. Zou we nu...

Je zou toch zeggen dat ze zich bij Scorito een keer af gaan vragen waarom er de laatste rondes telkens maar een sprinter of 4 het ideale team haalt...

KV
ditisdavid
Neem aan dat Gruel de sprints gaat doen bij Groupama, zo ja dan is hij voor 750k wel interessanter d...

2 jaar geleden zou een Gruel steeds voor 500k op te pikken geweest zijn. Ze doen wel steeds beter hun research. 
Vraag me wel af of hij in de vlakke sprints zal meedoen. Hield zich ook afzijdig in rit 1 in Polen. 
Sprinters toch echt het lastigste vind ik. Wil er echt zo weinig mogelijk budget aan uitgeven maar je zal er toch 5 of 6 moeten hebben. 

Laatst gewijzigd
klaas drr

Die sprinters Mogen ook wel wat knaken kosten heb geld teveel. 

KV

Caja zal zich ook niet echt mengen in de sprints als je het zo leest. 

1 2 ... 17 18 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.