Probleem vind ik ook dat Mads waarschijnlijk geen (top)favoriet zal zijn in 1, 8 en 21. Zal wel paar ritjes winnen, maar als je een SKA opstelt in die 3 ritten, zou ik toch graag een "grote" kans hebben op die 10 extra punten.
Zonder Philipsen wel nog steeds denk ik, maar het is absoluut geen zekerheidje nee. SKA zal er bij mij dan ook niet in komen, al is het maar omdat ik het leuker vind om een sprinter/opvuller te zoeken die voor 1 mln ook 6 punten haalt met een 18e plek in de sprint. Die overige punten maak ik dan hopelijk ergens anders wel weer goed.
Haha nee joh, 750 voor een renner die met moeite top 5 rijdt in de Ronde van Taiwan en soms ternauwernood de top 10 haalt in de Ronde van Hainan. Hebben ze bij Scorito iets tegen cavia's ofzo?
2 jaar geleden zou een Gruel steeds voor 500k op te pikken geweest zijn. Ze doen wel steeds beter hun research.
Vraag me wel af of hij in de vlakke sprints zal meedoen. Hield zich ook afzijdig in rit 1 in Polen.
Sprinters toch echt het lastigste vind ik. Wil er echt zo weinig mogelijk budget aan uitgeven maar je zal er toch 5 of 6 moeten hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.