Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 31 ... 41 42
ditisdavid

Er blijven geen 10 klassementsrenners over, hoeveel Carl Fredrik Hagens zouden de toptien halen?

KV

Helmut Lotti gaat ook mee. Maakt Ganna er niet echt interessanter door. 

martijncr
Tijn Hoffman
Pellizari geeft nu aan in het interview op indeleiderstrui alle vrijheid te hebben, maar niet voor e...

Hij zal denk ik ook nog wel top-5 jongeren kunnen eindigen, is in eindafrekening chill. Maar ik snap je twijfels goed. Ook zo'n Gall zegt: in principe klassement, maar... En zo zijn er echt veel jongens die voorzichtig zijn in hun ambities. Dat maakt Ayuso, Tiberi, Pidcock, O'Connor en Bernal eigenlijk no-brainers op dit vlak. Deze jongens willen er voor gaan. Mis ik nog een naam naast Vingegaard natuurlijk?

Edit: lees dat ie echt tijd in GC wil gaan verliezen, wat ellendig dit soort interviews. Want als aanvaller wordt het een dure onvoorspelbare jongen

Laatst gewijzigd
Witte87
Tijn Hoffman
Pellizari geeft nu aan in het interview op indeleiderstrui alle vrijheid te hebben, maar niet voor e...

Precies mijn gedachte. Dit zou naast Ciccone wederom ten kostte gaan van een AK man, waarvan ik er toch 7-8 wil hebben.

klaas drr
ditisdavid
Er blijven geen 10 klassementsrenners over, hoeveel Carl Fredrik Hagens zouden de toptien halen?

Louis Meintjes , Hirt, Martin,  dunbar,  Zubeldia calling!

KV
Witte87
Precies mijn gedachte. Dit zou naast Ciccone wederom ten kostte gaan van een AK man, waarvan ik er t...

Hij spreekt natuurlijk ook wel van "eventueel een rit winnen door bij de besten te blijven"

Lijkt mij toch niet dat hij in het begin zomaar tijd zal verspillen. 

De Bora communicatie bij Lipo pre-Tour was ook niet echt hoopgevend...

MrWest

Zoveel zand overal, en dan vooral door de renners zelf 😁

Ragnar Lolbroek
KV
Helmut Lotti gaat ook mee. Maakt Ganna er niet echt interessanter door. 

Rivera bevalt me ook minder. Ik zet Tirritomba nog eens op en ga even overwegen. 😅

John Bon
NielsH97
Ik snap de keuze voor 3 á 4 UAE renners niet. Er staat er op dit moment 1 in omdat ik ze geen enkel...

Wat vliegendSchwein hieronder zegt. 1 van de favorieten zo niet de favoriet voor de TTT. 

Almeida: spreekt voor zichzelf
Ayuso: high risk high reward. Spoiler: bij mij staat hij er van dag 1 in, ik snap de twijfels rond hem maar aan de andere kant ik zie niet meteen een trosje klassementsrenners die dicht bij hem komen op vlak van klasse. En hij past in mijn budget. 

En dan plan om een derde mee te nemen. (msch zelfs 4) Niet meteen om ploegpunten maar gewoon omdat type soler/Vine in deze Vuelta veel kansen krijgen als ze mee mogen in de vlucht.

Laatst gewijzigd
DesMads

Bagioli of Vine? Bagioli heeft voordeel van puntentrui Mads en eventueel bergtrui Ciccone. Vine heeft dan weer het voordeel van de TTT (wordt UAE denk ik 2e, maar zie ze ook winnen) en een indivuduele tijdrit top 10 (als hij voor die tijd niet gevallen is). Daarnaast natuurlijk jongerentrui van Ayuso. 

VliegendSchwein

Is er hier iemand met kennis over David Gonzalez van q36.5? Hij reed een paar jaar geleden wel wat interessante uitslagen in de Vuelta. Is er bekend dat hij gaat sprinten?

Maarten Koning
Tijn Hoffman

Ouch, dat geeft me nu toch flinke twijfel.

Edit, ik lees dat het ook om tijd verliezen gaat. Dat wordt hem niet dan.

Laatst gewijzigd
valowitz

Heb nog 1 plekje over: Casper van Uden of Ethan Vernon. 
Mijn broer zegt dat Casper intrinsiek veel sneller is maar ik las ergens dat head to head Ethan steeds de betere was dit jaar. Graag jullie advies. 

Henkbaarsjes

Advies nodig, heb nu onderstaand team samengesteld. Met de komst van Philipsen begin ik te twijfelen aan Aular: 2 mil voor zo'n middelmatige sprinter. En ik heb nog 250k over.

Zal ik Aular + Gall + Silva eruit halen en zo Philipsen + Caruso + 500k sprinter erin te klikken?...

GC/Klim/Aanvaller:
Jonas Vingegaard
Joao Almeida
Juan Ayuso
Marc Soler
Giulio Pellizzari
Giulio Ciccone
A Bagioli
Felix Gall
Leo Bisiaux
Egan Bernal
Tom Pidcock
William Junior Lecerf
Valentin Paret-Peintre
Lorenzo Fortunato

Sprint:
Mads Pedersen
Alex Zingle
Guillermo Thomas Silva
Thibaud Gruel
Orluis Aular
Fillippo Ganna (ga vanuit dat hij mee sprint)

Laatst gewijzigd
Frits

Ik zou Pedersen toch zien als sprinter ;)

Mazzel1986
valowitz
Heb nog 1 plekje over: Casper van Uden of Ethan Vernon. Mijn broer zegt dat Casper intrinsiek veel s...

Ik vind ze allebei te duur voor wat ze kunnen. Van Uden is meer een vlakke sprinter en Vernon is toch iets meer een punchsprinter, dus daar moet ik je broer gelijk geven. Maar als je naar de uitslagen van beide heren kijkt kan ik alleen maar concluderen dat ze zelfs in tweederangs wedstrijden al matige uitslagen rijden dit jaar.

SonnySide
valowitz
Heb nog 1 plekje over: Casper van Uden of Ethan Vernon. Mijn broer zegt dat Casper intrinsiek veel s...

Allebei prima keuzes. Al zou ik dan eerder Aular of een goedkopere sprinter overwegen. Mocht je echt moeten kiezen: Vernon omdat hij een treintje heeft met een goede en bekende leadout.

valowitz
Frits
Ik zou Pedersen toch zien als sprinter ;)

Bingo en Zingle van VLAB is wat magertjes. Zou proberen er nog een 3de bij te puzzelen als ik jou was.

Laatst gewijzigd
Sjaspetat
Henkbaarsjes
Advies nodig, heb nu onderstaand team samengesteld. Met de komst van Philipsen begin ik te twijfelen...

op twee renners na exact dezelfde namen. Heb Van Dijke ipv Lecerf en heb Tiberi ipv Gall (geen 250.000 over)

Ik zou er ook zeker graag nog een Jumbo bij puzzelen maar vind 2 mile (bijv. Campenaerts of Tullet) erg gortig. Maar gaat Vingegard huishouden dan ben ik het haasje zonder die 3de Jumbo!

Mocht ik Campenarts of Tullet er in willen hebben dan zou dat voor Soler of Pellizzari zijn.

Maar voor Soler heb ik echt te veel FOMO gezien de uitslagen van de afgelopen jaren. En in geval tegenvallen van Almeida (90%) en/of Ayuso (maakt zijn potentie ook niet altijd waar, door teamstrategie of pech) is hij wel een fijne verzekering. 

Pellizzari zou nog kunnen maar ik verwacht ondanks de berichtgeving toch dat hij hoog in het algemeen klassement blijft staan en dan word mijn AK ook weer te dun.

In Jorgenson zie ik het niet zitten. Die zou ik dan in moeten ruilen voor een Ayuso of Almeida. Maar die zie ik beide betere dag uitslagen en eindklassering neerzetten dan Jorgenson (aanlaap op vakantie in Amerkia was niet hoopgevend) en de vraag is dan of teampunten dat verschil goed maken. Zover ik dit inschat op enkel uiteenzettingen is dit niet het geval, ondanks nog een upgrade van 1 mile ergens.

Al met al is het voor nu 2x Jumbo, 3x Trek en 3x UAE. In elke ander ronden zou ik hier zéér tevrede mee zijn 😅 nu voelt het op een of andere manier niet af, ondanks dat het team wel in balans is.

Laatst gewijzigd
Sjaspetat
Henkbaarsjes
Advies nodig, heb nu onderstaand team samengesteld. Met de komst van Philipsen begin ik te twijfelen...

Overigens overweeg ik Philipsen niet voor deze prijs. Op het vlakke heer en meester maar in de sprint+ veel twijfel gezien de huidige vorm (Denemarken). daarbij nog veel onduidelijkheid over hoe hij hersteld is en of hij een berg goed kan verteren en dus überhaupt gaat uitrijden. Wat wel essentieël is gezien de sprints aan het einde die, die moet rijden voor deze prijs. 

Voor mij dus te onzeker!

Laatst gewijzigd
Henkbaarsjes
Sjaspetat
Overigens overweeg ik Philipsen niet voor deze prijs. Op het vlakke heer en meester maar in de sprin...

Ik neig ook naar niet mee, Aular blijft een twijfelgeval. Voor die prijs kan je ook een O'Connor (meer kan in de bergen) of een Van Uden (Meer kans op de sprint) meenemen. Waar denk je dat Aular gaat shinen?

Sjaspetat
Henkbaarsjes
Ik neig ook naar niet mee, Aular blijft een twijfelgeval. Voor die prijs kan je ook een O'Connor (me...

Ik verwacht (lees: hoop) dat Aular in de zelfde vorm verkeert als in de Giro en dan kan hij in de gereduceerde sprints zeker top 10 rijden. Ik verwacht ook dat hij er gewoon bij zal zitten in de vlakke sprints maar dan plek 10-20 en hij heeft een volledige trein in dienst van hem. 

Van Uden is beperkt tot enkel vlakke etappes en de vraag is of hij er dan ook nog bij zal zijn aan het einde. 

O'connor is natuurlijk een totaal ander type renner. Als je investeerd in de aanval/bergen/AK gaat dat tenkoste van de sprint equipe en raakt je team uit balans. Dit gaat vaak weer gepaard met een hoop bank(BBQ)punten 😉

TimTornTeut

Iemand al een snippertje gevonden met wat info over de plannen van Zingle? Staat er nu in, maar als ie echt in het keurslijf van Visma moet, dan vind ik 3mil wel echt te duur.  

Frankpijn
ditisdavid

Welke zie jij nu als klassementsrenner?

Sjaspetat

SQS bekend, weinig bijzonders mijn inziens.

Ineos bekend, mooie namen, mooie prijzen.

Maar Sheffield maakt het wel weer lastiger in de keuze voor Ganna...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 31 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.