Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 37 ... 41 42
Maarten Koning
mirkodek
Zijn er hier mensen die Vermaerke overwegen? Voor zijn prijs best interessant als een goedkope AK'er...

Met riccitello, fortunato, frigo, martin etc zijn er mijns inziens betere opties in dat segment.

bdebouwer
Fieljepper
Staat op PCS verwerkt sinds een paar minuten en blijkt ook op de ploegvoorstelling er met naam bijge...

Ik denk een foutje van pcs

Bal Berde

Weet iemand hier waarom Aniolkowski niet is gestart in de 5e etappe in Polen? Werd die dag ervoor nog netjes 6e in de sprint...

Fieljepper
bdebouwer
Ik denk een foutje van pcs

Lijkt mij stug, Ben Turner stond er gisteren ook al als naam bij met de ploegpresentatie. PCS die dat nu volgt met een DNS in Renewi lijkt mij wel heel concreet.

bdebouwer
Fieljepper
Lijkt mij stug, Ben Turner stond er gisteren ook al als naam bij met de ploegpresentatie. PCS die da...

Ik zie het nu ook. Heel bijzonder, en kan mij ook niet voorstellen dat je in vorm bent voor 3 weken als je net uit een andere koers wordt geplukt. 

rodelantaarn1

Mocht Ben Turner Hamilton daadwerkelijk vervangen, dan wordt ie heel interessant.. Ligt wel aan de prijs 

Henkbaarsjes

Ik zie eigenlijk heel weinig discussie over Castrillo, lijkt op eerste zicht een koopje voor 750K - vooral nu hij kopman lijkt te zijn voor Movistar. Is er een addertje onder het gras?

mirkodek
Maarten Koning
Met riccitello, fortunato, frigo, martin etc zijn er mijns inziens betere opties in dat segment.

Die eerste 2 zijn 750K (en Fortunato zit al in mijn team). Martin reed al de Tour (niet bijster goed), en toen hij dat vorig jaar deed, was hij in de Vuelta ook niet goed. Frigo is zeker een interessante keuze, maar gaat volgens mij niet voor een klassement. Gezien de ploeg waar Vermaerke voor rijdt (en het feit dat ze verder geen AK'er hebben), lijkt het mij dat hij wel voor een AK gaat.

rodelantaarn1
Henkbaarsjes
Ik zie eigenlijk heel weinig discussie over Castrillo, lijkt op eerste zicht een koopje voor 750K -...

Ik was hier ook benieuwd naar, dus ben daarom ook zoek gegaan. Kwam een interview tegen waarin hij vertelde dat hij eigenlijk helemaal niet in de plannen van het team zat om naar de Vuelta te gaan. Pas door het uitvallen van Mas kreeg hij alsnog een plek in de selectie.

Een echte voorbereiding op de Vuelta heeft hij daardoor niet gehad. Daarnaast heeft hij dit seizoen al 64 koersdagen achter de rug, waaronder de Tour de France. Hij geeft dan ook zelf aan dat vermoeidheid waarschijnlijk wel een rol gaat spelen en daarom de focus legt op specifieke etappes waar hij voor dagsucces kan gaan.

Joep

Wat vinden jullie toch zo interessant aan die van Dijke? Als hij in Polen/Noorwegen al niet verder komt dan plek 7/8 waarom zou hij hier dan veel punten kunnen opleveren? Pedersen en jp waren daar immers niet aanwezig.  

SonnySide
ProScoritoManager
Wat betreft (vooral) 15 & 19: wat je denkt dat het uiteindelijke scenario wordt maakt niet zovee...

Mijn punt ging er vooral om dat je niet 7 goede sprinters inklikt 'want 7 massasprints'. Wat betreft de opstelbaarheid ben ik het met je eens dat je aanvult met sprinters die er dan nog zijn. In mijn bericht gaf ik al aan dat je ook niet 6 vluchters opstelt. Ervaring leert wel dat die ritten worden gekenmerkt met lage scores en je opgestelde teampunten dan goud waard zijn. Ik wil dan liever niet de keuze hebben tussen te veel sprinters waarvan de helft niet in de punten rijdt.

Laatst gewijzigd
oli4g

Toch wat interessante bijdrages op de valreep hier. Ik doe mijn duit in het zakje met dit artikel over Ganna, wat hem voor mij een no-go maakt in combinatie met de komst van Turner.

Baskeee

Ben Turner is bevestigd door INEOS.

Fieljepper
mirkodek
Die eerste 2 zijn 750K (en Fortunato zit al in mijn team). Martin reed al de Tour (niet bijster goed...

Als je voor een 500k GC man gaat dan zou ik persoonlijk toch nog eerder voor Rodriguez gaan. Probleem met die gasten blijft wel dat ze aanklampen en voor scorito dus ook weer niet heel interessant zijn. Kan een interessante back-up zijn als je bang bent dat de helft van je team op zijn plaat gaat... maar ik verwacht dat een Pedersen al bijna een stabieliere opvulling is voor de klimritten met zijn teampunten.

Of hoe zou je Vermaerke anders inzetten?

oli4g
Joep
Wat vinden jullie toch zo interessant aan die van Dijke? Als hij in Polen/Noorwegen al niet verder k...

Heeft toch al bewezen een grote ronde aan te kunnen, in een interview aangewezen zelf te mogen sprinten. En voor 750k heeft hij een acceptabele prijs.

bdebouwer
oli4g
Toch wat interessante bijdrages op de valreep hier. Ik doe mijn duit in het zakje met dit artikel ov...

Dat is inderdaad een interessant artikel. Had hem niet perse mee voor de sprints, maar meer voor de vluchtersetappes, maar voor mij nu ook echt een no-go. 

bdebouwer

wat verwachten jullie dat turner wordt?

Laatst gewijzigd
MrWest

Ik verwacht 750k (Scorito stagair leest mee)

bdebouwer

Ik zou hem eigenlijk alleen meenmen voor 500k. Kan mij niet voorstellen dat die een goede voorbereiding heeft gehad.

Maarten Koning
mirkodek
Die eerste 2 zijn 750K (en Fortunato zit al in mijn team). Martin reed al de Tour (niet bijster goed...

Dat is waar maar dan heb je bisiaux en hierboven genoemde Rodriguez ook nog.

En zoals ook al genoemd, op zijn best, of hij moet opeens heel erg verrassen, rijdt hij dan mee in de marge, waar je normaliter al wel genoeg betere opvulling zal hebben. 

Maarten Koning

Turner voor 750k met matige voorbereiding neem je toch nog steeds boven raddraaier en Silva lijkt me. 

bdebouwer
Maarten Koning
Turner voor 750k met matige voorbereiding neem je toch nog steeds boven raddraaier en Silva lijkt me...

Nee.

Fieljepper
bdebouwer
Nee.

Hij eindigt in Polen consequent voor (de vrij stevig geprijsde) Vernon, Mihkels en Aniokowlski. Enkel in de eerste etappe net erachter maar dat maakt hij meer dan goed door de rest van de ritten er altijd bij te zitten en stabiel hoog te eindigen. Daarnaast ook een plus via de TTT.

De vraag is of hij de ruimte krijgt om te gaan sprinten maar ik neem aan dat ze hem gaan prijzen met het idee dat hij er elke relevante rit voor gaat.

bdebouwer

Nee ben het met je eens, hoopte dat ze hem wat lager zouden prijzen. 

Voor 1,5 miljoen vind ik het wel wat gortig. Zeker gezien het feit dat hij soms wat moeite heeft met heuvels. 

rodelantaarn1

Pff 1,5M voor Ben Turner...

Dat gaat 'm niet worden haha

1 2 ... 37 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.