Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 38 ... 41 42
kwarc

Absurd dat ie duurder is dan Ganna toch.

kwarc

Absurd dat ie duurder is dan Ganna toch.

Tijn Hoffman

Dit is een taaie zeg. Ganna stond vast, maar ga hem nu niet meenemen. 

Een vervanger voor 1m vind ik niet echt, los van Buitrago doe ik al heb. 

Denk dat ik Bagioli erin fiets voor 1.5 en dan aniolkowski opoffer voor een 500k man, maarja, is er een leuke 500k man die mee gaat sprinten. Een gonzalez?

Iemand die mij kan helpen?

mirkodek
Fieljepper
Als je voor een 500k GC man gaat dan zou ik persoonlijk toch nog eerder voor Rodriguez gaan. Problee...

Inderdaad als back-up voor het AK. Rodriquez is ook zeker een optie, al was die in de Tour matig.

Ik heb nu 7 renners waarvan bekend is dat ze voor AK gaan, met daarnaast nog mannen als Tulett, Ciccone en Pellizari waarvan ik ook niet verwacht dat ze zomaar gaan laten lopen. Misschien is dat ook wel genoeg, met daarnaast mannen als Fortunato, Bisiaux, Vine, Soler en VPP ook nog voor de berg-/vluchtersritten

tour barbaar

Vine (1.5) en Silva (0.75)

of

turner (1.5) en Sheffield (0.75)

JapieJapo

Turner in de Giro ' maar'  2x top10

Maarten Koning
Tijn Hoffman
Dit is een taaie zeg. Ganna stond vast, maar ga hem nu niet meenemen.  Een vervanger voor 1m vind ik...

Ik heb hetzelfde.

Ik heb nu kung erin voor ganna en dan 2 750k sprinters vervangen voor 1m maar dat voelt als lood om oud ijzer.

NOAD1912

Weet iemand hier of Visma (of de renner zelf) bevestigd heeft dat Zingle ook de vlakke massasprints gaat doen?

Henkbaarsjes

Tsja Aniołkowski dan maar mee ipv Ganna...

kwarc
NOAD1912
Weet iemand hier of Visma (of de renner zelf) bevestigd heeft dat Zingle ook de vlakke massasprints...

Nog niks over bevestigd.

tour barbaar

Heb nu een sprintploeg met:

pedersen, zingle, aular, Gruel, vDijke en Silva.

100% cap op mads. Hopen op goede uitslagen van Mads op de vlakke ritten. 

in rit 1 maar aanvullen met Ciccone, Vingegaard en Pidcock 

Qper
Tijn Hoffman
Dit is een taaie zeg. Ganna stond vast, maar ga hem nu niet meenemen.  Een vervanger voor 1m vind ik...

Ik loop momenteel tegen ongeveer hetzelfde aan. Mijn sluitpost is op dit moment Dunbar en Oliviera voor elk 0,75, maar daar wordt ik niet heel vrolijk van. Ik zie wel een paar renners van 1 miljoen die ik er wel bij wil hebben, maar vind geen complementaire renner van 0,5.

Eigenlijk zoek ik een leuke sprinter van 0,5 die ik kan combineren met bijv Buitrago of een een leuke verassing in het klassement (zoals healy in de tour) van 0,5 die ik kan combineren met een sprinter van 1m. 

- Bisiaux heb ik al als enige 500k gokje. 
- Potentiele leuke sprinters van 500k zie ik er niet echt tussen. (De Buyst, Rickaert, Gonzalez en Garcia Cortina verwacht ik weinig punten van)
- Bij de 500k klassementsrenners is Gaudu al heel lang matig. Meintjes, Martin en Christian Rodriquez kunnen best per ongeluk op plek 11-20 eingiden in het eindklassement, maar waarschijnlijk niet door veel punten te scoren in Scorito. 

mirkodek
tour barbaar
Heb nu een sprintploeg met: pedersen, zingle, aular, Gruel, vDijke en Silva.100% cap op mads. Hopen...

Hier dezelfde namen maar dan zonder Zingle. Karig sprintteam maar in deze Vuelta hoeft dat geen probleem te zijn gok ik. Kan eventueel Vine downgraden naar Rodriquez en dan Tulett upgraden naar Zingle maar daar word ik niet perse heel blij van...

Guido Maltempi

Jullie hadden serieus verwacht dat Ben Turner 750K zou gaan kosten, nadat hij in Polen een rit wint, 2de, 2de en 7de wordt in de sprints, en 5de in de ITT? Op de Schaal van Buratti lijkt twee cavia's mij een alleszins schappelijke prijs.

Voor wie nog op zoek is naar cryptische aanwijzingen over wel/niet meesprinten van Zingle: hij heeft rugnummer 12 gekregen, de overige zes VLAB renners staan op alfabetische volgorde op 13 t/m 18.

NielsH97

Zingle sprint met 100% zekerheid op dag 1 mee vllgens Niermann

Bal Berde

Zingle is hier ook een zekerheidje geworden. Laatste beetje vertrouwen dat ik nodig had was dat ze een racecoach mee hebben, waarover Niermann explicitiet zegt dat hij veel weet van sprinten. Zou raar zijn om dit te benoemen als je niet gaat sprinten toch? 

"Tot slot kiest men bij Visma | Lease a Bike voor een andere racecoach dan in de Tour, met de Deen Jesper Morkov en Belg Maarten Wynants als verantwoordelijken. ‘Jesper maakt een heel goede indruk. Samen met Maarten zal hij de race coaching doen, terwijl ik meer op de achtergrond zal opereren. We hebben veel vertrouwen in hen. Jesper is een heel goede coach en hij weet veel van sprinten, omdat hij normaliter met Olav Kooij op pad is. Daarnaast is het fijn dat Jonas af en toe Deens met hem zal kunnen praten.’"

Bron: Indeleiderstrui

Keunn
oli4g
Toch wat interessante bijdrages op de valreep hier. Ik doe mijn duit in het zakje met dit artikel ov...

Misschien is mijn begrijpend lezen niet goed, maar ik kan uit dit artikel weinig nieuwswaarde halen? Als Ganna niet meesprint (en daar lijkt het gezien de tendens in dit forum wel op), dan voegt hij naar mijn idee niet veel toe en dan mag hij vanavond ook last-minute mijn team verlaten.

Ben zelf nog wel op zoek naar informatie over Zingle. Als hij niet meesprint en dus vrijwel alleen teampunten oplevert is een renner van 2 mio van VLAB naar mijn idee beter in combinatie met een andere sprinter die wel zelf meesprint. Ik heb in mijn team nu nog geen 2 miljoen sprinter in de categorie Vernon, Van Uden en Aular, maar ik wil in ieder geval één van ze erin. Aan de andere kant: als je de Giro en Tour analyseert en nagaat welke sprinters echt veel punten gemaakt hebben dan zijn dat vrijwel alleen alleen de echte toppers en de rest is minder consistent. Veel van de sprinters van 2 miljoen of meer zijn naar mijn idee ook zo geprijsd omdat het sprintersveld verder niet uitpuilt. En toch zijn er relatief veel sprintetappes volgens de voorbeschouwingen...

MrWest
Guido Maltempi
Jullie hadden serieus verwacht dat Ben Turner 750K zou gaan kosten, nadat hij in Polen een rit wint,...

Eens, 1.5m is een prima prijs. Lijkt goed in vorm afgelopen periode. Ik heb er vertouwen in

ditisdavid

Het feit dat er bij Zingle expliciet benoemd wordt dat hij in etappe 1 sowieso meesprint, impliceert dat hij of bij de andere sprintetappes niet meesprint of dat ze het van dag tot dag bekijken. Dus ik vrees dat daar ook een streep door mag.

KV
ditisdavid
Het feit dat er bij Zingle expliciet benoemd wordt dat hij in etappe 1 sowieso meesprint, impliceert...

Dit vind ik nu wel een heel rare gedachtegang. Rit 3 is perfect voor hem. No way dat hij daar dan niet meesprint. Als 4 een (gereduceerde) sprint zou worden, zit hij daar ook bij. Ook 19 is echt iets voor hem en in 21 heeft hij sowieso ook niks meer te verliezen. Dan blijft enkel 8 over die hij heel misschien laat schieten, tenzij waaiers ook voor een gereduceerd peloton zouden zorgen. 

Fieljepper
KV
Dit vind ik nu wel een heel rare gedachtegang. Rit 3 is perfect voor hem. No way dat hij daar dan ni...

Bij 21 mist hij potentieel de foto waar ze als team met de rode trui over de finish bollen. ;)

FrankSteenbergen

Tsja, in de Giro mocht Rivera meer sprinten. Zijn de resultaten in Polen voldoende om te denken dat Turner dat nu mag?

ditisdavid

Als Turner een klein beetje de benen heeft is het natuurlijk wel een fijne pick met de ploegentijdrit en individuele tijdrit erbij. Tegelijkertijd spookt het Thomas Gloag-scenario wel door mijn hoofd.

Fieljepper

Caruso gevallen en gaat niet meer van start: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/bahrain-victorious-ziet-damiano-caruso-uitglijden-en-een-breuk-oplopen-italiaan-wordt-in-vuelta-vervangen-door-debutant

Laatst gewijzigd
KV
Fieljepper
Bij 21 mist hij potentieel de foto waar ze als team met de rode trui over de finish bollen. ;)

Haha. Stel je voor... Maar Olav sprintte ook niet slecht in de Giro op de laatste dag ;-)

1 2 ... 38 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.