Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 39 40 41 42
DANK1NG

⏰ Nog anderhalve dag tot de deadline!
De inschrijvingen voor DE VERSCHILMAKER Vuelta sluit op 23 aug, 14:00.

Wil je kans maken op eeuwige roem én de prijzenpot? Voor €25 doe je mee!
👉 tinyurl.com/deverschilmaker

Mis je kans niet – wie wordt de ultieme verschilmaker van de Vuelta? 🚴🔥

Op naam van Roy van Gemert kun je 25.- overmaken 

NL 98 INGB 0796 6972 80

DANK1NG

⏰ Nog anderhalve dag tot de deadline!
De inschrijvingen voor DE VERSCHILMAKER Vuelta sluit op 23 aug, 14:00.

Wil je kans maken op eeuwige roem én de prijzenpot? Voor €25 doe je mee!
👉 tinyurl.com/deverschilmaker

Mis je kans niet – wie wordt de ultieme verschilmaker van de Vuelta? 🚴🔥

Op naam van Roy van Gemert kun je 25.- overmaken 

NL 98 INGB 0796 6972 80

Joep
oli4g
Heeft toch al bewezen een grote ronde aan te kunnen, in een interview aangewezen zelf te mogen sprin...

Ow lol ik had even gemist dat hij vorig jaar al een grote ronde gereden had. Ik las idd dat hij zelf mocht sprinten maar zijn resultaten dit jaar vond ik nou niet zo geweldig. 

Nijmos
DANK1NG
⏰ Nog anderhalve dag tot de deadline!De inschrijvingen voor DE VERSCHILMAKER Vuelta sluit op 23 aug...

Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou dit niet zo online plaatsen.

Jommelb

Komen jullie een beetje uit voor ITT? Qua AK mannen kan je daar Vino, Jorgenson, Almeida, Ayuso en Tiberi opstellen, maar dan houdt het wel een beetje op volgens mij. Misschien Pedersen nog. 

Nemen jullie hier nog andere namen voor mee?

Nijmos
Jommelb
Komen jullie een beetje uit voor ITT? Qua AK mannen kan je daar Vino, Jorgenson, Almeida, Ayuso en T...

Je kunt volgens mij elke ineos ook wel opstellen voor de teampunten van Ganna. Verder Ganna zelf, Pedersen inderdaad en dan opvullen

John Bon

Mijn probleem met Turner is dat hij dan in de plaats komt van Aular maar dan zit ik daar met mijn half miljoen waarvan ik geen idee heb war ermee te doen :D

cornem168

Zingle en kung of Turner + 2m sprinter?

Jommelb
Nijmos
Je kunt volgens mij elke ineos ook wel opstellen voor de teampunten van Ganna. Verder Ganna zelf, Pe...

Ik heb nu Jorgenson er niet in staan en mijn selectie loopt nu ook niet over met Ineos renners moet ik zeggen. Dan heb ik er maar 5 die echt zelf punten gaan rijden denk ik. Hoe denk je dat die top 10/15 er uit gaat zien naast de top-AK en Pedersen?

Ganna, Armirail, Campenaerts?, Segaert, Sheffield?, Kung

Laatst gewijzigd
Joep
Guido Maltempi
Jullie hadden serieus verwacht dat Ben Turner 750K zou gaan kosten, nadat hij in Polen een rit wint,...

Ze maakte een grapje over die 750k omdat scorito hier meeleest, natuurlijk verwachten ze geen 750k maar 1,5 miljoen is ook wat overdreven omdat helemaal niet bekend is of hij in de vuelta ook gaat sprinten. Ik denk dat men hem 1 miljoen verwacht had. 

Joep

Doordat die tijdrit zo op het einde ligt, is het wel lastig met die tijdrijders. Voor hetzelfde geld zijn ze uitgevallen tegen die tijd. Ik neem denk ik een tijdrijder mee die ook in de bergen kan aanvallen. 

Nijmos
Jommelb
Ik heb nu Jorgenson er niet in staan en mijn selectie loopt nu ook niet over met Ineos renners moet...

Ja en daarnaast nog vine, hoole, sobrero als opties. 

lochem

Voor ons spel het volgende, niet aan Scorito prijzen gekoppeld:

Küng of Gruel ?

Hindley of Pellizzari ?

Dunbar of O'Connor ?

Küss of Jorgenson ?

Bisiaux of Gall ?

Silva of Gruel ?

Alle etappes gelden de punten voor de eerste 20 aankomenden.

Qper
Jommelb
Komen jullie een beetje uit voor ITT? Qua AK mannen kan je daar Vino, Jorgenson, Almeida, Ayuso en T...

Ik denk niet dat je per se 9 renners in de top 20 hoeft te hebben. Met de tijdrit zo laat in koers kun je ook wel trui- en teampunten opstellen voor de laatste 3 plekken en is 6 renners die een resultaat kunnen rijden waarschijnlijk genoeg. Ik heb iig niet speciaal op de tijdrit geselecteerd dit keer.

Laatst gewijzigd
Henkbaarsjes
lochem
Voor ons spel het volgende, niet aan Scorito prijzen gekoppeld: Küng of Gruel ? Hindley of Pellizzar...

Gruel, Pellizzari, O'Connor, Jorgenson, Gall, Silva

Henkbaarsjes

Om 500k te besparen zit ik erover na te denken om Soler te downgraden naar Vine. Opzich ook een mooie ITT. Ik wordt wel benauwd van zijn laatste 2 DNF's, is dit een fout?..

Ronkaaij
lochem
Voor ons spel het volgende, niet aan Scorito prijzen gekoppeld: Küng of Gruel ? Hindley of Pellizzar...

GRUEL, bisiaux, Dunbar, pelliz... 

Zingle en of tulett maar jorgensson en kuss niet zou ik denken, maar wie ben ik 🤣🤣

Ronkaaij
lochem

Zingle en of tulett maar jorgensson en kuss niet zou ik denken, maar wie ben ik 🤣🤣

Ronkaaij
lochem

martijncr

Flitsforum is tot morgen aan de start open om te joinen! 

https://www.scorito.com/subleague/992090/vuelta-2025/flitsforum/c671f4b7-03b1-43d0-84bc-2d4fb61c2aaf

martijncr

Flitsforum is tot morgen aan de start open om te joinen! 

https://www.scorito.com/subleague/992090/vuelta-2025/flitsforum/c671f4b7-03b1-43d0-84bc-2d4fb61c2aaf

minibakfiets

Wie wordt mijn kaptein in etappe 1? Sowieso wat denken jullie qua topsnelheid en leadout van:

• Pedersen
  • Zingle
  • Marit
  • Aniolkowski
  • Gruel
  • Van Dijke

ik denk vanwege de chaos in etappe 1 en het sterkte team en trein om voor zekerheid te kiezen en Pedersen te cappen. 

John Bon

Man lang geleden dat ik zo blind een ploeg in elkar heb geklikt. Zul je zien dat ik mijn beste resultaat haal ooit

Papa Bart

Ik dacht ik zal het dit kenniscentrum eens anders vragen: ik heb nog één plekje, en 1,5 budget. Mijn team is in balans, een in mijn ogen compleet team, kan zelfs overwegen die plaats gewoon open te laten, maar dát gaan we niet doen natuurlijk. Derhalve..wie?

Fieljepper
Papa Bart
Ik dacht ik zal het dit kenniscentrum eens anders vragen: ik heb nog één plekje, en 1,5 budget. Mijn...

Als je echt het puur als extra plekje gaat gebruiken dan lijkt Bagioli mij wel handig. Grote kans dat je hem ergens wel kan inzetten als opvuller en ook nog wat punten via de eindafrekening. 

1 2 ... 39 40 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.