Exact dit ja
GC mannen gaan enkel een rol spelen voor p11 en verder, of 1 van de ploegen moet er heel veel geloof in hebben. Visma heeft al aangegeven niet te gaan controleren, dan blijft enkel UAE en Trek over (de rest zie ik niet controleren voor een poging op een etappe vanuit t peleton). Dan is de vraag denk ik, is deze aankomst uitermate geschikt voor Almeida en/of Ciccone om hun ploeg te offeren voor de dagzege? Ik neig te zeggen nee. Ik ga uit van een vlucht dus. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Wie weet krijgt toch een GC man t op zijn heupen
Ik heb pidcock erin. Heb Jorg, bern, gall op de bank....
ik gok dus op de vlucht. Heb Pedersen toch ook opgesteld (voor gall). Als peloton voor zege gaat is Gall geen hoge punten pakker vandaag is mijn redenatie. Pedersen kan gefrustreerd zijn omdat hij nog geen rit heeft en hier een kansje kan ruiken en evt teampunten ciccone
Same here.
In de Tour is het vaak best goed in te schatten en lukt het me bijvoorbeeld ook om structureel van de bookmakers maar te winnen al jaren, maar de Vuelta snap ik denk ik niet.
iden voor scorito waar ik altijd 95% plus kn de Tour haal maar in ee Vuelta nooit boven de 70
-13,4 Half vlucht half peloton sprint dit is gokken! Gaat het goed stijg je gaat het fout moet je zoveel mogelijk hopen op punten van je team.
209 puntjes dan mis je alleen de ayuso punten eigenlijk valt dat dan ook weer mee!
Wilde alles op de vlucht zetten maar gelukkig Kelderman en Tullet op gezet die wilde ik banken voor de vlucht dus had nog erger kunnen zijn:)
Beide scenario s beetje af gedekt kop op 😁
Bij mij 'slechts' 8.9 eraf, na +17 gisteren. Ik heb ook met frisse tegenzin voor Ayuso als cap gekozen en dan is het toch wel heel teleurstellend om te zien hoe die het weer laat lopen.
Hij probeert niet eens om Almeida bij te staan of UAE in een numeriek overtal aan de ritzege te helpen. Wat een waardeloze teamgenoot! Ik vind dat Scorito ook UAE moet loskoppelen van Team Juan Ayuso. Geen Vine bergtruipunten meer voor Ayuso en geen UAE teampunten als Ayuso straks weer een etappe wint.
Nog even en hij trekt de sprint alvast een jaar te vroeg aan voor Pedersen. Dan kan Scorito hem mooi de Lidl Trek teampunten geven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.