Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 68 69 70 71
Groetemeule
Baertsven
Morgen Castrillo kopman . #gokje 😅

Same hier, komaan Pablo!!

CyclingDonkey
Mister_Roan
Even hardop denken: Bahrein gaat voorop rijden - ze gaan niet hard rijden en geven de winst aan de v...

Exact dit ja

GC mannen gaan enkel een rol spelen voor p11 en verder, of 1 van de ploegen moet er heel veel geloof in hebben. Visma heeft al aangegeven niet te gaan controleren, dan blijft enkel UAE en Trek over (de rest zie ik niet controleren voor een poging op een etappe vanuit t peleton). Dan is de vraag denk ik, is deze aankomst uitermate geschikt voor Almeida en/of Ciccone om hun ploeg te offeren voor de dagzege? Ik neig te zeggen nee. Ik ga uit van een vlucht dus. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Wie weet krijgt toch een GC man t op zijn heupen 

Pads Medersen
Jari Litmanen
Lastige is - voor wie? Pidcock dan maar op het bankje?

Ik heb pidcock erin. Heb Jorg, bern, gall op de bank....

ik gok dus op de vlucht. Heb Pedersen toch ook opgesteld (voor gall). Als peloton voor zege gaat is Gall geen hoge punten pakker vandaag is mijn redenatie. Pedersen kan gefrustreerd zijn omdat hij nog geen rit heeft en hier een kansje kan ruiken en evt teampunten ciccone 

Laatst gewijzigd
Mister_Roan

Voor diegene die het zich afvragen:

https://racecenter.lavuelta.es/en/

Handig om in de gaten te houden vooraf de race - Ayuso gaat het weer proberen

Turbo T

Toch wel grappig dat Ayuso steeds het tegenovergestelde doet wat zijn ploeg/ploegmakkers (vine) zeggen.

Mijn gevoel zegt dat die zich in de kijker rijdt om ergens anders een mooi contractje te versieren.

floda

5 man voor vlucht opgesteld plus ayuso als captain,  krijgen we ak dagje voor de punten. Maak veel verkeerde keuzes deze ronde. 

floda

5 man voor vlucht opgesteld plus ayuso als captain,  krijgen we ak dagje voor de punten. Maak veel verkeerde keuzes deze ronde. 

Villa
floda
5 man voor vlucht opgesteld plus ayuso als captain,  krijgen we ak dagje voor de punten. Maak veel v...

De meesten vandaag wel Floda! 

JW van Putten
floda
5 man voor vlucht opgesteld plus ayuso als captain,  krijgen we ak dagje voor de punten. Maak veel v...

Same here.

In de Tour is het vaak best goed in te schatten en lukt het me bijvoorbeeld ook om structureel van de bookmakers maar te winnen al jaren, maar de Vuelta snap ik denk ik niet.

iden voor scorito waar ik altijd 95% plus kn de Tour haal maar in ee Vuelta nooit boven de 70

minibakfiets

Niet goed voor mijn opstelling met ontsnappers maar heerlijke move van Vingegaard

Pads Medersen
minibakfiets
Niet goed voor mijn opstelling met ontsnappers maar heerlijke move van Vingegaard

Hier hetzelfde. Wel mooie overwinning van Vingegaard! (Had hem wel cap als hedge tegen een paar vluchters in opstelling)

Ben Nihilisty

Volle bak gegokt op de vlucht, en safe to say: verloren. 24%(!) gezakt, leek me toch wel even het vermelden waard.

Ottieman

-13,4 Half vlucht half peloton sprint dit is gokken! Gaat het goed stijg je gaat het fout moet je zoveel mogelijk hopen op punten van je team.

209 puntjes dan mis je alleen de ayuso punten eigenlijk valt dat dan ook weer mee!

Wilde alles op de vlucht zetten maar gelukkig Kelderman en Tullet op gezet die wilde ik banken voor de vlucht dus had nog erger kunnen zijn:)

Beide scenario s beetje af gedekt kop op 😁

mirkodek

Waardeloze dag vandaag: Ayuso gecapped ipv Vingegaard en bankpunten met O'Connor en Fortunato, en gemiste teampunten (want op de bank) met Buitrago en Tiberi.

NOAD1912
mirkodek
Waardeloze dag vandaag: Ayuso gecapped ipv Vingegaard en bankpunten met O'Connor en Fortunato, en ge...

Hier net zo, exact dezelfde fouten gemaakt. Toch nog 1 punt boven "gemiddelde", maar een heel frustrerende eerste Vueltaweek

timanovic

Wat een dramatisch weekend, van 80% naar 50% gezakt. Van de klassementsmannen alleen Vinge, Ciccone en Almeida mee, en Ayuso als cap. 

timanovic

Wat een dramatisch weekend, van 80% naar 50% gezakt. Van de klassementsmannen alleen Vinge, Ciccone en Almeida mee, en Ayuso als cap. 

Canyon72

Sta met mijn 4 koppige sprintploeg momenteel op gouden beker, ziet er goed uit met nog slechts 2 mogelijke sprints.

BigMig

Dit is een geweldige Vuelta voor mij. Niet voor mijn Scorito, maar wel voor mijn relativeringsvermogen.

hajeje

Vandaag vol gegokt op de vlucht. Daarom bankpunten met plek 2, 4, 6, 14, 15 en 16 hoppaaaaaa. Historische daling van -29%.

hajeje
Ben Nihilisty
Volle bak gegokt op de vlucht, en safe to say: verloren. 24%(!) gezakt, leek me toch wel even het ve...

Ik deed het zelfs nog iets beter in negatieve zin. Toch fijn om dit soort verhalen ook van anderen te lezen. 😎

Canyon72
Canyon72
Sta met mijn 4 koppige sprintploeg momenteel op gouden beker, ziet er goed uit met nog slechts 2 mog...

Hiermee wil ik aantonen dat in deze Vuelta een groot sprintersteam niet nodig was

Dynasty

Blijkt toch weer dat gokken op een vlucht een groot risico is. Hier Ayuso cap met nog 2 nulpunters. Op de een of andere manier toch nog 2,3% gestegen (naar 75%). Even goed over nadenken hoe ik de komende potentiële vluchtetappes ga aanvliegen.

OneTrickPony

Bij mij 'slechts' 8.9 eraf, na +17 gisteren. Ik heb ook met frisse tegenzin voor Ayuso als cap gekozen en dan is het toch wel heel teleurstellend om te zien hoe die het weer laat lopen.

Hij probeert niet eens om Almeida bij te staan of UAE in een numeriek overtal aan de ritzege te helpen. Wat een waardeloze teamgenoot! Ik vind dat Scorito ook UAE moet loskoppelen van Team Juan Ayuso. Geen Vine bergtruipunten meer voor Ayuso en geen UAE teampunten als Ayuso straks weer een etappe wint.

Nog even en hij trekt de sprint alvast een jaar te vroeg aan voor Pedersen. Dan kan Scorito hem mooi de Lidl Trek teampunten geven.

klaas drr

Ai ai ai, dan ben je op vakantie en check ik ff gauw de opstelling tijdens het glijbanen van de kleine.  hebben ze gewoon 2 hockeysticks etappes achter elkaar.  4 lege plekjes vandaag dus....   

1 2 ... 68 69 70 71

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.