Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 68 69 70 71
Vergane Glorie

Lastige etappe vandaag. Zeker omdat ik op een of andere manier weer eens te veel aanvallers heb meegenomen (en dan is VPP al uitgevallen).

Enfin, denk wel dat dit voor de vluchters gaat worden. Trek lijkt me niet te controleren want dat is enkel voor een etappe overwinning en die is natuurlijk bij lange na niet zeker. De rode trui blijft wel bij onze Noorse vriend. De slotklim is niet al te zwaar.

dus vandaag 4 Ak (Almeida, Vingegaard, ciccione, Pidcock)

en de volgende 5 vluchters (Ayuso, vine, Soler, frigo en castrillo)

tiberi, Bernal, fortunato op de bank voorlopig...maar we hebben nog een paar iuur..even de plannen in de gaten houden.

ProScoritoManager

Gaat die tussensprint op 30km van de finish geen roet in het eten gooien voor de vluchters? Of gaat pedersen gewoon weer meespringen?

McMulenga
ProScoritoManager
Gaat die tussensprint op 30km van de finish geen roet in het eten gooien voor de vluchters? Of gaat...

Als hij de punten wil, dan is meespringen eigenlijk zijn enige optie toch? In een rechtstreeks duel met Vernon en Philipsen gaat hij het afleggen. En volgens mij het is het parcours verder niet zwaar genoeg om die gasten zomaar te lossen.

Mittavic

Laatste 2 plekjes voor Buitrago, Tiberi of Bernal ?!

Laatst gewijzigd
Pads Medersen
Nijmos
Ayuso gaat toch niet meedoen vanuit het peloton? Waarom zou hij?

Waarom zou hij niet mee doen vanuit het peleron dan? Vanuit peleron ook voor ritwinst te gaan kan hij hier toch ook lijkt me?

Mister_Roan
Mittavic

Buitrago en Tiberi - de eerste kan in de vlucht zitten, en je hebt sws 16 punten in je pocket.

Mittavic

Wat is de kans op een ayuso scenario en dat tiberi evt goed kan scoren vanuit de vlucht? Of zijn zn benen er gewoon niet?

Nijmos
Pads Medersen
Waarom zou hij niet mee doen vanuit het peleron dan? Vanuit peleron ook voor ritwinst te gaan kan hi...

Als hij dat kon, waarom deed hij in etappe 2 en 3 dan totaal niet mee?

Pads Medersen
Nijmos
Als hij dat kon, waarom deed hij in etappe 2 en 3 dan totaal niet mee?

Waren andere etappes en hij wilde op achterstand komen om van AK druk af te komen en voor etappes te kunnen gaan, dat zijn mijn gedachten daarbij

Nijmos
Pads Medersen
Waren andere etappes en hij wilde op achterstand komen om van AK druk af te komen en voor etappes te...

Ik verwacht dat hij, als hij niet in de vlucht zit, wederom laat lopen.

Pads Medersen

Even een stelling erin gooien, Pedersen zit mee in de vlucht, want 30km voor de streep punten pakken. Pedersen rijdt mee met groepje naar de streep en finisht top 5?

op die manier toch interessant om op te stellen. Bij bookies krijgt hij ook wel een kansje 

Lexhaak

'Waar velen verwachten dat de negende Vuelta-etappe een kans gaat bieden voor vluchters, is Vine het daar niet mee eens. De huidige leider in het bergklassement weet daarom ook nog niet of hij – net als in de eerdere bergetappes – mee zal schuiven met de vroege aanval. “Ik moet afwachten wat het team aangeeft, maar om eerlijk te zijn verwacht ik actie tussen de klassementsrenners voor de ritzege. Dan probeer ik zoveel mogelijk te helpen.”'

https://www.wielerflits.be/nieuws/vuelta-2025-gaat-de-zege-naar-een-vluchter-of-klassementsman-jay-vine-voorspelt-koersverloop-van-negende-rit/

Pads Medersen
Lexhaak
'Waar velen verwachten dat de negende Vuelta-etappe een kans gaat bieden voor vluchters, is Vine het...

Vlab gaat niet controleren vandaag lees ik: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/ook-joker-matteo-jorgenson-legt-uit-wanneer-visma-lease-a-bike-en-vingegaard-gaan-ontploffen-in-de-vuelta

Vooral rustig aanvliegen, koers laten gebeuren en 2e en 3e week regie pakken

Laatst gewijzigd
Nicov11

Tulett een ster in de preview, maar zou die mogen van VLAB?

Jari Litmanen

Durft iemand het aan met Bisiaux?

NOAD1912
Jari Litmanen

Ik wacht nog even, wil hem eerst van voren zien

Wicked Wout

O'connor mag iig nog even de bank warmhouden tot na Bilbao:

https://www.cyclingnews.com/news/it-sucked-actually-the-whole-tour-de-france-ben-oconnor-gets-racing-mojo-back-at-vuelta-a-espana-after-tough-july/

NOAD1912

Ik heb nu:

Ciccone (C)
Vingegaard
Almeida
Ayuso
Buitrago
Tiberi (FOMO Ayuso scenario)
Bernal
Soler
Pidcock

Bank o.a.: O'Connor, Fortunato, Bisiaux, Pedersen

Over die laatste grootste twijfel.. en dan zou ik hem inwisselen voor Bernal denk ik. Iemand nog een inzichtje hierover?

valowitz
Mittavic

Is Tiberi ziek?

valowitz
Pads Medersen
Even een stelling erin gooien, Pedersen zit mee in de vlucht, want 30km voor de streep punten pakken...

Denk dat 4km @7-8% iets te zwaar is voor Pedersen...

valowitz
Jari Litmanen

Wie is dat??

Baertsven

Morgen Castrillo kopman . #gokje 😅

Pads Medersen
Jari Litmanen

Ik stel hem op. Waarvoor neem je hem anders mee, is mijn redenatie 

Mister_Roan

Even hardop denken: Bahrein gaat voorop rijden - ze gaan niet hard rijden en geven de winst aan de vluchters. Waarom? Om zo Traaen niet de rode trui te laten verliezen.

Als Vingegaard kans ruikt dat hij kan winnen, kan het hard gaan. 

Jari Litmanen
Pads Medersen
Ik stel hem op. Waarvoor neem je hem anders mee, is mijn redenatie 

Lastige is - voor wie? Pidcock dan maar op het bankje?

1 2 ... 68 69 70 71

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.