Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 64 65 66 67 »
valowitz
tour barbaar
Dit blijven altijd lastige keuzes. almeida en Ciccone hebben min 12 punten aan eigen + teampunten. B...

Scoort Bingo vandaag niet 1 puntje meer dan Buitrago? 

valowitz
hjtimmer
Wat verwachten jullie van van dijke en gruel? Opstellen of een paar knakkers met teampunten is het d...

Ik stel beide op vandaag 

NOAD1912

-verkeerde topic-

Laatst gewijzigd
Nicov11

Stellen jullie Ganna vandaag op? Of ga ik voor magere vaste punten van Tiberi of Ayuso...

Jari Litmanen
Nicov11
Stellen jullie Ganna vandaag op? Of ga ik voor magere vaste punten van Tiberi of Ayuso...

Tegen beter weten in - want waarom heb ik hem anders meegenomen (domme domme keuze kan ik nu wel concluderen)

Villa
valowitz
Ik stel beide op vandaag 

Idem

Ottieman

Schrok me kapot! 96 Punten dacht neeeee😳 Gruel Foldager bank! En toen kwamen de klassementsmannen😅😂 Van Dijke krijgt nog 3 jongeren!

Pedersen of Vernon cap Pedersen gedaan Dus al met al 9 punten verloren op die 2 in de top 10 toch nog blij:) 67,2 Bijna 300 gezakt dat valt echt mee had ik die 2 er op gezet (Gruel-Foldager moesten ze dus minimaal top 10 rijden en dat doen ze:) Maak je de keuze om te denken de sprinters doen het goed of vallen ze buiten de boot! Morgen vluchtdag:Heb zelfs paar punten meer dan andere sprint etappes😂 Stond een etappe op 158 en nu 159+ een paar geluk met een ongeluk vandaag dus! Zo zie je maar dat je met klassementsmannen verder kan komen dan een volledig sprintveld als het even mee zit hoe onwerkelijk is dat 🤣

Gestegen naar 67,4 Hoe dan  Uiteindelijk 0,8 plaatsen gezakt in het algemeen nou ik zeg klassementsmannen bedankt! Voelt wel krom om bijna niks te verliezen maar positiebehoud te hebben je kunt ze maar een keuze maken! 

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Wat is er met Tiberi gebeurd vandaag? 

Canyon72
HaagseHaas
Wat is er met Tiberi gebeurd vandaag? 

Tijd verliezen om voor ritten te kunnen gaan. Buitrago zal voor klassement gaan denk ik.

kevinraar

maar 115 punten gehaald had aleen de nummer 4 11 15 en 20

team voor morgen

viningaard

ciccone

gall

landa

pidcock

pellizarri

bernal

ayuso

vine

bank

fortunato

tibiri

o connor

Laatst gewijzigd
pirazzi

Mads Pedersen wel in de top 10 nu, 9de. Hoop dat Scorito de uitslag nog aanpast.

CyclingDonkey
kevinraar
maar 115 punten gehaald had aleen de nummer 4 11 15 en 20   team voor morgen viningaard ciccone gall...

Ik kan nergens echt betrouwbare info vinden, maar het lijkt alsof Tiberi hetzelfde van plan is als Ayuso eerder (tijd verliezen om ruimte te krijgen voor de ontsnapping). Uiteraard kan die ook ziek zijn oid, maar wellicht nog het overwegen waard om toch op te stellen 

Ottieman
Ottieman
Schrok me kapot! 96 Punten dacht neeeee😳 Gruel Foldager bank! En toen kwamen de klassementsmannen😅...

hoppa!!! Genieten 182 punten:)  Gestegen naar 69,8!

Chaba

Tiberi had gisteren natuurlijk al een bak tijd verloren. Een stuk meer dan Ayuso zelfs. Dus als hij met een etappe als vandaag lost is het duidelijk van niet beter kunnen. Dus ik denk dat hij ziek is en verwacht echt helemaal niets qua uitslagen meer van hem.

Benzardi
Chaba
Tiberi had gisteren natuurlijk al een bak tijd verloren. Een stuk meer dan Ayuso zelfs. Dus als hij...

Je kan hem altijd opstellen voor de punten. (rode trui ploeggenoot)

ditisdavid

Met het terugzetten van Viviani en Coquard valt de uitslag nog enigszins mee, 5 t/m 9 en 12. Zegt veel over hoe lastig iedereen het heeft in de sprints dat ik daarmee bijna 5% stijg naar 93%.

Nu komen er vier hele belangrijke etappes aan waarin het hopen en bidden wordt dat je de juiste vluchters mee hebt. Had eigenlijk gehoopt/verwacht dat Soler inmiddels op achterstand zou staan, nu mag hij op de bank en heb ik geen idee wie ik wil cappen. Ayuso is de veiligste optie, maar is morgen überhaupt een doel voor hem?

OneTrickPony

Blij dat ik niet naar de heren van de Scorito daily preview heb geluisterd. Vernon (c) Marit Gruel Turner Pedersen in de top tien en een bak truipunten. Er gaat dus ook wel eens iets goed 😁

Groetemeule

Morgen alles of niets poging: Castrillo wordt mijn cap. Daarnaast aanvallende ploeg met o.a. Bagioli Ayuso. We gaan het zien

Henkbaarsjes

Waar komen de Bagioli picks opeens vandaan? Ook 3 sterren in de preview vandaag? Die heeft echt nog helemaal niks gedaan deze ronde.

1 2 ... 64 65 66 67 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.