Schrok me kapot! 96 Punten dacht neeeee😳 Gruel Foldager bank! En toen kwamen de klassementsmannen😅😂 Van Dijke krijgt nog 3 jongeren!
Pedersen of Vernon cap Pedersen gedaan Dus al met al 9 punten verloren op die 2 in de top 10 toch nog blij:) 67,2 Bijna 300 gezakt dat valt echt mee had ik die 2 er op gezet (Gruel-Foldager moesten ze dus minimaal top 10 rijden en dat doen ze:) Maak je de keuze om te denken de sprinters doen het goed of vallen ze buiten de boot! Morgen vluchtdag:Heb zelfs paar punten meer dan andere sprint etappes😂 Stond een etappe op 158 en nu 159+ een paar geluk met een ongeluk vandaag dus! Zo zie je maar dat je met klassementsmannen verder kan komen dan een volledig sprintveld als het even mee zit hoe onwerkelijk is dat 🤣
Gestegen naar 67,4 Hoe dan Uiteindelijk 0,8 plaatsen gezakt in het algemeen nou ik zeg klassementsmannen bedankt! Voelt wel krom om bijna niks te verliezen maar positiebehoud te hebben je kunt ze maar een keuze maken!
Ik kan nergens echt betrouwbare info vinden, maar het lijkt alsof Tiberi hetzelfde van plan is als Ayuso eerder (tijd verliezen om ruimte te krijgen voor de ontsnapping). Uiteraard kan die ook ziek zijn oid, maar wellicht nog het overwegen waard om toch op te stellen
Met het terugzetten van Viviani en Coquard valt de uitslag nog enigszins mee, 5 t/m 9 en 12. Zegt veel over hoe lastig iedereen het heeft in de sprints dat ik daarmee bijna 5% stijg naar 93%.
Nu komen er vier hele belangrijke etappes aan waarin het hopen en bidden wordt dat je de juiste vluchters mee hebt. Had eigenlijk gehoopt/verwacht dat Soler inmiddels op achterstand zou staan, nu mag hij op de bank en heb ik geen idee wie ik wil cappen. Ayuso is de veiligste optie, maar is morgen überhaupt een doel voor hem?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.