Even de stand van zaken onder de Des Proat boys na week 1:
- Hans - 1738(34)
- Pim - 1689(106)
- Rik. - 1676(135)
- Nick - 1661(182)
- Michiel -1595(455)
- Duin - 1585(500)
- Barry - 1566(562)
- Jeroen - 1564(580)
Toch al wat aanzienlijke verschillen maar er zijn nog 2 weken te gaan en met de nodige berg etappes kan er nog een hoop veranderen.
Zet hem op boys en volgende week is er weer een tussenstand.
Haha oei dit is toch wel pijnlijk confronterend. 455 uit 932 in onze SL. Na een prima start rond de 95% ben ik gezakt tot 78.. Maar het ergste is dat Hans goed scoort 🫡 Volgende week beter hopelijk 🤞🏻
Dit blijven altijd lastige keuzes.
almeida en Ciccone hebben min 12 punten aan eigen + teampunten. Bij Ciccone kan dat oplopen naar 22 bij winst Pedersen.
bij ving, Tiberi en Buitrago zijn dat er maximaal 8 (ga er niet vanuit dat Burrati vandaag wint en zingle is naar huis). Pidcock en vDijke haalde op dag 1 (vergelijkbare etappe) meer dan 20 punten.
ik ben t eens met voorgaande Posts.
ik sta nu op 75%. Ik wil stijgen dus ik neem risico waar mogelijk.
pedersen cap, turner, aniolkowski, vDijke, Gruel, Pidcock, Almeida, Ciccone, Buitrago.
Hoezo selecteren jullie Pidcock? Obv zijn resultaat in etappe 1? Denk dat hij de benen vanaf nu spaart in de sprints, en dat ie het aan zijn ploegmaat Gonzalez overlaat.
Heb de hoop verloren dat Oliveira zich nog mengt in de sprints. Iemand die nog iets weet over het herstel van van Dijke?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.