Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 66 67 68 69
ThiasPinarello

Het ging me ook om de vergelijking met Rev in de Tour en nu Ayuso die laat lopen. De volgende dag was bij Rev niet beter. Maar dat bleek geen goede graadmeter te zijn. Gelukkig hebben we nog een paar dagen. Op naar morgen! Wacht, waar is Zingle?! :) 

valowitz

Even de stand van zaken onder de Des Proat boys na week 1:

1. Hans   - 1738(34)
  2. Pim     - 1689(106)
  3. Rik.     - 1676(135)
  4. Nick    - 1661(182)
  5. Michiel -1595(455)
  6. Duin    - 1585(500)
  7. Barry   - 1566(562)
  8. Jeroen - 1564(580)

Toch al wat aanzienlijke verschillen maar er zijn nog 2 weken te gaan en met de nodige berg etappes kan er nog een hoop veranderen. 
Zet hem op boys en volgende week is er weer een tussenstand. 

DesproatMichiel
valowitz
Even de stand van zaken onder de Des Proat boys na week 1: Hans   - 1738(34) Pim     - 1689(106) Ri...

Haha oei dit is toch wel pijnlijk confronterend. 455 uit 932 in onze SL. Na een prima start rond de 95% ben ik gezakt tot 78.. Maar het ergste is dat Hans goed scoort 🫡 Volgende week beter hopelijk 🤞🏻

hjtimmer

Wat verwachten jullie van van dijke en gruel?

Opstellen of een paar knakkers met teampunten is het dilemma..

Grens ligt bij 16 e plek

Laatst gewijzigd
hajeje

Ligt eraan hoe je ervoor staat. Als je wil klimmen, pak je de sprinters.

hajeje

Vandaag Ayuso ipv Vingegaard, hoppaaaaaa.

hajeje

Okeej, Vingegaard erin, Gruel eruit. Hier krijg ik vast spijt van.

Pietjan
hajeje
Ligt eraan hoe je ervoor staat. Als je wil klimmen, pak je de sprinters.

Dit blijft toch mooi paradoxaal. Je wilt klimmen dus dan stel je sprinters op. Tegeltjeswijsheid. 

hajeje

Laatste (???) wijziging. Gruel erin, Pidcock eruit.

Villa
hajeje
Laatste (???) wijziging. Gruel erin, Pidcock eruit.

Die gekke pidcock gaat sprinten voor 15e plaats vandaag 😂

tour barbaar

Dit blijven altijd lastige keuzes.

almeida en Ciccone hebben min 12 punten aan eigen + teampunten. Bij Ciccone kan dat oplopen naar 22 bij winst Pedersen. 

bij ving, Tiberi en Buitrago zijn dat er maximaal 8 (ga er niet vanuit dat Burrati vandaag wint en zingle is naar huis). Pidcock en vDijke haalde op dag 1 (vergelijkbare etappe) meer dan 20 punten.

ik ben t eens met voorgaande Posts.

ik sta nu op 75%. Ik wil stijgen dus ik neem risico waar mogelijk.

pedersen cap, turner, aniolkowski, vDijke, Gruel, Pidcock, Almeida, Ciccone, Buitrago.

hajeje
tour barbaar
Dit blijven altijd lastige keuzes. almeida en Ciccone hebben min 12 punten aan eigen + teampunten. B...

In jouw geval zou ik dan Turner cappen als je risico wilt nemen.

ThiasPinarello

Bedankt! Had 'standaard' Ving ering gezet, maar Almeida is natuurlijk handiger. Verder die sprinters erin, want waarvoor heb je ze anders mee. 

CyclingDonkey
Dekkerony
Ik zie 10 namen. Geen Ryan

My bad dan.. maar dan raad ik je aan iets verder te kijken dan alleen morrizz. Kijk eens bij een echte bookie. Bijv Unibet. Daar stond die minimaal in de top 20 kanshebbers 

hajeje

Okeej... Bagioli eruit, Pidcock erin. Pidcock zou zomaar als 10e kunnen finishen.

CyclingDonkey
Guido Maltempi
Ruim 60% van alle Ayuso's zat vandaag op de bank, inclusief die van mij. Ondertussen kunnen we Tiber...

Of die doet morgen hetzelfde als Ayuso gisteren ;)

Groetemeule

Hoezo selecteren jullie Pidcock? Obv zijn resultaat in etappe 1? Denk dat hij de benen vanaf nu spaart in de sprints, en dat ie het aan zijn ploegmaat Gonzalez overlaat. 

Heb de hoop verloren dat Oliveira zich nog mengt in de sprints. Iemand die nog iets weet over het herstel van van Dijke?

hajeje

Mwoah... Pidcock komt er bij mij in ipv Bagioli. Die groene teampunten leg ik op de schaal voor Pidcock die misschien wel tiende wordt.

rash
tour barbaar
Dit blijven altijd lastige keuzes. almeida en Ciccone hebben min 12 punten aan eigen + teampunten. B...

Is Ciccone guaranteed 12 points? Mads can lose the Green Jersey, no?

Villa
rash
Is Ciccone guaranteed 12 points? Mads can lose the Green Jersey, no?

corrigeer me als ik het niet goed heb, maar aan de meet zijn 30 punten te verdienen en Pedersen staat 22 punten voor. dus in theorie zou die de trui kwijt kunnen raken maar die kans is niet heel groot.

Jommelb

Ciccone 10 punten neem ik aan. 6 van Mads (waarschijnlijk)+ 4 van AK.

Jommelb

Ciccone 10 punten neem ik aan. 6 van Mads (waarschijnlijk)+ 4 van AK.

pirazzi

Ciccone staat nu ook nog 4de in het puntenklassement dat zijn 2 punten.

tour barbaar

Je vergeet dat hij momenteel 4e staat in het punten klassement op ruime voorsprong voor Aular.

die 2 punten mag je meerekenen. Dat maakt samen 12

tour barbaar

Je vergeet dat hij momenteel 4e staat in het punten klassement op ruime voorsprong voor Aular.

die 2 punten mag je meerekenen. Dat maakt samen 12

1 2 ... 66 67 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.