Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 65 ... 68 69
CyclingDonkey
Dekkerony
Bahrein gaat de trui willen houden. Er gaan renners vooruit met minimaal 5 min. Achterstand. Op de l...

Onderaan morrizz staan ook de bookie odds. Daar stond in ieder geval Ryan wel tussen vrij hoog 

NOAD1912

Dit gaat een dag van een sloot aan bankpunten worden, want alleen Bahrein wil er echt voor rijden en zij krijgen het gat niet kleiner. Een zeer teleurstellend GT Scoritojaar 😞

Laatst gewijzigd
MrWest

Had tot vanmorgen Frigo als kopman, toch maar last-minute aangepast. Maarja achteraf is mooi wonen ;) 

Hidde98
MrWest
Had tot vanmorgen Frigo als kopman, toch maar last-minute aangepast. Maarja achteraf is mooi wonen ;...

Altijd makkelijk babbelen achteraf, maar ja je had het gokje kunnen wagen. Al had ik ook niet zo'n grote groep verwacht vandaag

Maarten Koning
rodelantaarn1
Ayuso ernaast vandaag... Had niet verwacht dat ze die al zouden laten rijden vandaag. Wel frigo opge...

Zelfde hier. Al was mijn insteek dat ik niet dacht dat hij goed zou zijn. 

floda

Frigo en ayuso op de bank.... zit nu gewoon te hopen dat ving echt nog gaat. 

hajeje

Vlak voor de start vandaag toch nog Ayuso eruit gehaald!

ThiasPinarello

Iemand vlak voor de start Ayuso er nog uitgehaald?

Mag hopen dat we allemaal een zware dag hebben. 

Hidde98
ThiasPinarello
Iemand vlak voor de start Ayuso er nog uitgehaald? Mag hopen dat we allemaal een zware dag hebben. 

Veel mensen hebben Ayuso eruit geklikt voor vandaag, dus denk dat van de 50pt die die pakt gemiddelde 10-15pt zal zijn die je mist tegenover scorito competitie

de Bruyn

Ik doneer deze Vuelta Scorito alvast aan de wetenschap, denk ik zo. Heel veel bankpunten tot nu toe door simpelweg slecht kiezen. Maar goed, we genieten gewoon van de Vuelta zelf. 

CyclingDonkey
Nijmos
Ik denk niet dat visma zin heeft in ayuso in de vlucht. Laat hem eerst nog maar een keer 10 minuten...

toch wel ;)

D.R.E

Ik ga een strop kopen.....

Ayuso en frigo op de bank en dan gaat die pidcock ook opeens sprinten voor een ereplaats terwijl hij de bank warm houd.

Frustratie.....

KV

1, 2 en 9 op de bank. Topdag. Had al een trieste sprintequipe en nu dit. Wordt een historisch slechte vuelta hier. 

ditisdavid

Na gisteren de dans grotendeels te zijn ontsprongen doe ik vandaag flink mee met de bankpunten met Ayuso. Tel daarbij op dat het wederom een gedrocht van een etappe was en dan is dit een dag om snel te vergeten 

hajeje

Nu al 90 bankpunten vandaag!

hajeje
ThiasPinarello
Iemand vlak voor de start Ayuso er nog uitgehaald? Mag hopen dat we allemaal een zware dag hebben. 

Ja ik. Ik had me aan mijn eigen plan moeten houden. Er zei iemand dat ie de tweede dag ook slecht zou zijn. Daar heb ik naar geluisterd. Bah.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

🙈🙈🙈🙈💩

Laatst gewijzigd
KV

Tiberi mag ondertussen ook op een donkergrijs lijstje zeker? Wat een onbetrouwbaar heerschap is dat. 

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Ruim 60% van alle Ayuso's zat vandaag op de bank, inclusief die van mij.

Ondertussen kunnen we Tiberi afschrijven, die is op een kwartier gefinisht.

Gids05

Van dijke nog van plan mee te sprinte  morgen?

Mikkie tutorials

Vernon of Pedersen cappen morgen?

Poule d'Or
Guido Maltempi
Ruim 60% van alle Ayuso's zat vandaag op de bank, inclusief die van mij. Ondertussen kunnen we Tiber...

Dat zeiden we gisteren ook over Ayuso ...

Dekkerony
CyclingDonkey
Onderaan morrizz staan ook de bookie odds. Daar stond in ieder geval Ryan wel tussen vrij hoog 

Ik zie 10 namen. Geen Ryan

ThiasPinarello

Na de instorting van Rev dacht in toch echt de juiste keuze gemaakt te hebben vandaag. Niet opstellen, want dat is zonde van de plek. Hoe kun je twee zulke verschillende dagen hebben?! Enige troost is dat zo te lezen de meerderheid hier last van had. 
Na deze twee dagen in ieder geval wel iets meer duidelijk wie er op de afspraak zijn. Goed ook dat Cicc niet voor een AK gaat :)

NOAD1912
ThiasPinarello
Na de instorting van Rev dacht in toch echt de juiste keuze gemaakt te hebben vandaag. Niet opstelle...

Rev doet niet mee, maar die heeft inderdaad ook vaker zo'n huzarenstukje afgeleverd. Wat ik denk is dat Ayuso gisteren veel meer heeft laten lopen dan nodig was, juist om vandaag te kunnen vlammen. Het zal niet het tactisch plan van UAE geweest zijn denk ik, dus hij was gisteren vast niet top. De vrolijke gelatenheid van Ayuso verraadde dat ACHTERAF wel. 

1 2 ... 65 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.