Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 64 ... 68 69
Wicked Wout
Hidde98
Verwacht men hier meer van Pidcock of van Buitrago vandaag?

Qua plek in de daguitslag wellicht pidcock, maar qua punten kan Buitrago alsnog interessanter zijn als ze het rood in de ploeg houden.

DennisdeMenniss

Poh, na al die ellendige sprintetappes gisteren eindelijk een goede dag met 260 punten. Mede dankzij Vine en Fortunato aardig omhoog geschoten naar de 93,5%. Verwacht vandaag eenzelfde soort scenario dus ze mogen allebei weer mee. Gelukkig beide UAE kopmannen meegenomen omdat je op voorhand al kon zien aankomen dan 1 vd 2 niet goed zou zijn. Kan Ayuso mooi knechten voor die bergtrui van Vine 😝

NOAD1912
Hidde98
Verwacht men hier meer van Pidcock of van Buitrago vandaag?

Ik vraag me af of het behoud van de rode trui een hogere prio voor Bahrein is dan de vrije rol van Buitrago.. zo nee, dan is hij voor mij een no brainer. Alleen voor teampunten neem ik hem niet mee en komt idd Pidcock in mijn ploeg.

Sander -

Welke van de 2 meenemen vandaag: Pidcock of C. Rodriquez? Deze 2 twijfel ik nog tussen.. thanks voor reacties alvast!

ThiasPinarello

Pidcock!
https://www.procyclingstats.com/rider-vs-rider/cristian-rodriguez/thomas-pidcock/same-race-results

Zolderman
Sander -
Welke van de 2 meenemen vandaag: Pidcock of C. Rodriquez? Deze 2 twijfel ik nog tussen.. thanks voor...

C. Rod DNS, dus zou voor pidcock gaan!

Zolderman
Sander -
Welke van de 2 meenemen vandaag: Pidcock of C. Rodriquez? Deze 2 twijfel ik nog tussen.. thanks voor...

.

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Wat verwachten we van Ben O'Connor gisteren niet super goed. Laatste plekje gaat tussen hem Pidcock, en Buitrago. 

Maarten Koning
bdebouwer
Wat verwachten we van Ben O'Connor gisteren niet super goed. Laatste plekje gaat tussen hem Pidcock,...

Buitrago

Ik heb die andere twee in elk geval op de bank, onder andere voor hem

KissMyAce2.0

Pedersen vooraan, hij is iets van plan vandaag

rodelantaarn1
KissMyAce2.0
Pedersen vooraan, hij is iets van plan vandaag

Alle truien beginnen vooraan 😂

Edit: Heb je toch goed gezien ;) 

Laatst gewijzigd
Hidde98
Zolderman

Thanks zie het net nog op tijd!!

Hidde98
NOAD1912
Ik vraag me af of het behoud van de rode trui een hogere prio voor Bahrein is dan de vrije rol van B...

Ja fact, verwacht wel ak battle maar dan zou ik ze rond p10-p15 verwachten beide +-, alleen Buitrago werd gisteren gelost dus Pidcock maakt naar mijn idee een sterkere indruk. Alleen vandaag is wel 20km meer klimmen dus is de vraag kan die dat aan? Ik ga voor Pidcock in ieder geval

Baertsven
Hidde98
Thanks zie het net nog op tijd!!

Is die niet meer gestart ?

Hidde98
Baertsven
Is die niet meer gestart ?

Nee niet meer gestart vandaag, werd 25-30 min geleden bekend

Hidde98

Toch leuk Ayuso gaat vandaag meteen mee in de vlucht geeft die aan, al is het maar om Almeida in de finale evt te kunnen helpen

Zolderman
Hidde98
Nee niet meer gestart vandaag, werd 25-30 min geleden bekend

Mijn bericht is al meer dan 45min oud hè ;)

NOAD1912
Hidde98
Toch leuk Ayuso gaat vandaag meteen mee in de vlucht geeft die aan, al is het maar om Almeida in de...

Dat is alleen leuk als je hem opgesteld hebt 😁 maar hij houdt woord. Hij is er vandoor.

Sander -
Zolderman

Dankjewel!! Zag je berichtje nog op tijd gelukkig

rodelantaarn1

Ayuso ernaast vandaag... Had niet verwacht dat ze die al zouden laten rijden vandaag. Wel frigo opgesteld.

Eens zien of de vlucht het haalt

floda

Mmm zit ik met frigo en ayuso op de bank. Verwacht toch nog wel ak dag, moet het verschil niet veel verder oplopen dan nu...

oborobo

Mmm zit ik met ayuso en vine op de bank!

Hidde98

Frigo mee, Ayuso bank. Ayuso houdt woord maar had het niet verwacht dat die het zou kunnen na de tegenslag/slechte benen gisteren

Mister_Roan

Maar had Ayuso slechte benen? Of dacht de ploeg: alles op Almeida die een betere voorbereiding had. Dan zou Ayuso voor vlucht kunnen gaan - eventueel Vine ondersteunen of zelf winnen of Almeida ondersteunen

bdebouwer

Abandon Cavia, hij heeft in ieder geval een paar punten opgeleverd voor de 5 % die hem had als verschilmaker.

1 2 ... 64 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.