Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 60 61 62 63 »
Maarten Koning
Villa
Ben ik gek als ik ayuso op bankje overweeg ten over fortunato of maar dat trekt ook nog niet zo ocon...

Evenepoel en anderen hebben in het verleden laten zien dat het anders kan maar over het algemeen is slecht op de ene dag ook slecht op de andere dag. Die wil misschien wel in de vlucht maar ik zie geen reden om aan te nemen dat hij morgen opeens goed is. Die bank ik sowieso

Zadelpen

Wie weet doet die wel een Carapazje.

Henkbaarsjes

Ving (Cap)

Almeida

Ciccone

Gall

Pellizzari

Bernal

Vine (bergtrui en zou evt weer kunnen vluchten)

Castrillo (heeft hij het nog een dag in zich?)

Pidcock (gaat niks doen)

Bank: Ayuso, Fortunato, Bisiaux

Hassan de Mosselman

Ayuso cap morgen? Veel tijd verloren, dus krijgt vast de ruimte. En wil zich toch even laten zien deze Vuelta denk ik.

OneTrickPony
OneTrickPony
Als je Ayuso niet zo nodig hoeft lijkt het me qua budget wel heel goed te doen. Het is eigenlijk te...

Raad eens wie in de laatste paar dagen voor deadline Almeida eruit heeft gehaald en Ayuso erin heeft geklikt.

NielsH97
Nijmos
Grapje hoop ik?

Black list is een grapje ja. De rest absoluut niet haha.. 

Dekkerony
Nijmos
Verwachten jullie morgen weer een vlucht die het redt? Of zal dat niet gebeuren doordat Bahrein, ag2...

Bahrein gaat de trui willen houden. Er gaan renners vooruit met minimaal 5 min. Achterstand. Op de laatste klim zal Torsten ws wel tijd verliezen op de AK en hopen dat dat niet 2:33 is. De kans dat de vlucht het haalt is zeer reëel. Maarja het blijft gokken. Had Vine opgesteld maar Armirail en Ryan niet. Dit mede door bijv. Morrizz enzo. Die spelen/voorspellen helemaal op safe. Vind de voorspellingen van IDL nog de meest logische. Die had beide V's als top favoriet vandaag en zit er over het algemeen ook het dichtste bij elke keer. 

Nijmos
Dekkerony
Bahrein gaat de trui willen houden. Er gaan renners vooruit met minimaal 5 min. Achterstand. Op de l...

Kan best dat traen niet alleen moet vrezen voor de 2.33 op Vingegaard maar ook voor de minuut op Fortunato.

1 2 ... 60 61 62 63 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.