Deze deed even pijn. Verkeerd scenario gegokt met Fortunato op de bank en verder niemand in de kopgroep. Ayuso gaat ook pijn doen...
Alsnog had ik echt veel meer schade verwacht in het klassement. Wel wat gezakt maar de schade is nog beperkt.
Nu morgen maar weer opnieuw verkeerd gokken, dan zal het wel snel gaan...
Ayuso schoolvoorbeeld van een renner die je budgettair absoluut niet hoefde te skippen, risico mee nemen compleet onverantwoord was, maar waarvan ondertussen zelfs Oscar Pistorius en Esther Vergeer nog in hun tenen konden aanvoelen dat het weggegooide europunten gingen zijn.
Ik vraag me oprecht af of er íemand is geweest die hem zónder tegenzin in zijn team geklikt heeft. Zelf heb ik in ieder geval vorige week echt even wat gastrische emissie wegkauwen. Heb nog overwogen om het door iemand anders te laten doen. Het klikken dan, niet het wegkauwen.
Eigenlijk zou je in zo'n geval collectief een verzoek moeten kunnen indienen om zo'n renner al voor de deadline uit het spel te laten verwijderen. Kan daarna iedereen lekker verder puzzelen, zonder nare bijsmaak.
Gewoon maar een gedachte (ik heb namelijk bijna hetzelfde team). Fortunaml mag morgen toch nie mee in de vlucht van Bahrein neem ik aan?? Ik heb nu juist wel Ayuso erin staan (wrs teampunten en mogelijk voor de vlucht) en geen Fortunato. Hij kan evt wel top20 rijden, maar ik zie m niet mee in de kopgroep
Hahaha zo herkenbaar. Je moest wel maar met zo veel tegenzin. En ook al dik 100 punten toch. Gebeurt dit in etappe 13 in plaats van vandaag, heb je hem er gezien zijn pickrate en budget graag bij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.