Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 60 61 62 63
Mister_Roan

Hier ook Vine en Fortunato mee - castrillo bank, maar prima. 2 renners kun je altijd mee "gokken" bij zulke etappes

Rik

Hier ook vine en castrillo op de bank en fortunato mee

bdebouwer

.

Laatst gewijzigd
de Bruyn

Ze rammen er nu toch wel snel veel tijd af. Ben benieuwd.

de Bruyn

Die 5 miljoen van Ayuso kan wel eens een tegenvallende investering worden... dit is wel heel snel zeg. 

Zadelpen

Ayuus, 👋🏼.

Mister_Roan

Vine bergtrui - en pakt nu etappe. Ayusu gaat wellicht nu wat ritten kiezen - hopelijk haalt die het einde

Mazzel1986

Ook hier Vine op de bank. Ayuso gecapt. Het is weer een typische Vuelta etappe. 

bdebouwer

Geen almeida wel Ayuoso, einde vuelta

ditisdavid

Zeven man in het klassementsgroepje en Fortunato netjes opgesteld. Het erdoor zakken van Ayuso en niet opstellen van Ryan doet dan eigenlijk niet zo veel pijn.

Scratzz

Raak toch wel veel opties kwijt qua opstellen in de bergen. 

Geen Zingle teampunten meer. VPP naar huis. Ayuso die slecht is. Bisiaux die er helemaal doorheen is gezakt. 

Hopelijk rijdt UAE alles op een hoop, dat is mijn kans nog voor een redelijke klassering.

Nijmos

Verwachten jullie morgen weer een vlucht die het redt? Of zal dat niet gebeuren doordat Bahrein, ag2r en/of astana willen vechten voor rood op de slotklim?

NielsH97

Op de dag voor de deadline Ayuso erin gefietst en dat gaat een dure fout worden. Ayuso op de black list?

oborobo

En ik maar denken dat Almeida een gebrekkige voorbereiding heeft gehad.

Gekozen voor Ayuso!

Nijmos
NielsH97
Op de dag voor de deadline Ayuso erin gefietst en dat gaat een dure fout worden. Ayuso op de black l...

Grapje hoop ik?

kevinraar

gebeurt mij echt vaak dat ik de winnaar niet heb opgesteld nu dus weer heb maar 194 punten gehaald 

team voor morgen

viningaard

ciconne

pellizarri

bernal

gall

tibiri

fortunato

vine

pidcock

bank

ayuso

landa

o connor

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Heb ik ook Kevin. Maar dan heb je in ieder geval wel goede renners gekozen in je team, denk ik dan maar. Nu maar hopen dat je zo'n Vine dan niet vervolgens nog een keer of zes opstelt voor 0 punten.

Villa

Ben ik gek als ik ayuso op bankje overweeg ten over fortunato of maar dat trekt ook nog niet zo oconnor. 

fortunato zal bij willen blijven verwacht ik en ayuso tja..

Qper
kevinraar
gebeurt mij echt vaak dat ik de winnaar niet heb opgesteld nu dus weer heb maar 194 punten gehaald ...

Ik zou viningaard niet opstellen. Die stapt morgen niet op...

Fieljepper

Deze deed even pijn. Verkeerd scenario gegokt met Fortunato op de bank en verder niemand in de kopgroep. Ayuso gaat ook pijn doen...

Alsnog had ik echt veel meer schade verwacht in het klassement. Wel wat gezakt maar de schade is nog beperkt.

Nu morgen maar weer opnieuw verkeerd gokken, dan zal het wel snel gaan...

nasibal

Ayuso schoolvoorbeeld van een renner die je budgettair absoluut niet hoefde te skippen, risico mee nemen compleet onverantwoord was, maar waarvan ondertussen zelfs Oscar Pistorius  en Esther Vergeer nog in hun tenen konden aanvoelen dat het weggegooide europunten gingen zijn. 

Ik vraag me oprecht af of er íemand is geweest die hem zónder tegenzin in zijn team geklikt heeft. Zelf heb ik in ieder geval vorige week echt even wat gastrische emissie wegkauwen. Heb nog overwogen om het door iemand anders te laten doen. Het klikken dan, niet het wegkauwen. 

Eigenlijk zou je in zo'n geval collectief een verzoek moeten kunnen indienen om zo'n renner al voor de deadline uit het spel te laten verwijderen. Kan daarna iedereen lekker verder puzzelen, zonder nare bijsmaak. 

KissMyAce2.0

Ja

CyclingDonkey
kevinraar
gebeurt mij echt vaak dat ik de winnaar niet heb opgesteld nu dus weer heb maar 194 punten gehaald ...

Gewoon maar een gedachte (ik heb namelijk bijna hetzelfde team). Fortunaml mag morgen toch nie mee in de vlucht van Bahrein neem ik aan?? Ik heb nu juist wel Ayuso erin staan (wrs teampunten en mogelijk voor de vlucht) en geen Fortunato. Hij kan evt wel top20 rijden, maar ik zie m niet mee in de kopgroep 

Nijmos
CyclingDonkey
Gewoon maar een gedachte (ik heb namelijk bijna hetzelfde team). Fortunaml mag morgen toch nie mee i...

Ik denk niet dat visma zin heeft in ayuso in de vlucht. Laat hem eerst nog maar een keer 10 minuten verliezen.

Nijmos
nasibal
Ayuso schoolvoorbeeld van een renner die je budgettair absoluut niet hoefde te skippen, risico mee n...

Hahaha zo herkenbaar. Je moest wel maar met zo veel tegenzin. En ook al dik 100 punten toch. Gebeurt dit in etappe 13 in plaats van vandaag, heb je hem er gezien zijn pickrate en budget graag bij. 

1 2 ... 60 61 62 63

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.