Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 60 61 62 63
oli4g

Pidcock reed deze finale al eens op 22 juni in wedstrijdverband.

Maarten Koning

Gaat soler op 7minuten eindigen in lijn met vorig jaar of blijft hij kort, wellicht zelfs in de vlucht, omdat hij toch 4e staat. Al lijkt het me niet dat de vlucht in zo'n geval genoeg ruimte krijgt, daar is nog wat te veel kwaad bloed voor bij visma.

Wat Tulett betreft, het lijkt me dat visma die er gewoon bij houdt, zeker nu zingle al weg is, om te controleren en vingegaard in de juiste positie te krijgen. Hij is nu immers geen underdog zoals in de tour en ze hebben er voor nu nog baat bij om hem vooraan af te zetten en het af te maken.

Laatst gewijzigd
martijncr

Buitrago gaf voor de start aan dat hij drie etappes had aangevinkt om te gaan shinen. Ik verwacht hem zowel bij GC voorin zitten als die overblijven, of al mee springen in de vlucht. Ik geloof meer in hem dan Pidcock, maar dan zal Pidcock vandaag wel 3de worden ofzo

NOAD1912

Dit is echt zo'n typische Vuelta bankpuntdag.. vooralsnog Tiberi, Pidcock, Tulett en Bisiaux op de bank. Liefst fiets ik Tiberi en Tulett er nog in, maar voor wie? Soler en O'Connor? Buitrago? Voelt allemaal niet lekker.

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
martijncr
Buitrago gaf voor de start aan dat hij drie etappes had aangevinkt om te gaan shinen. Ik verwacht he...

Mee eens, als je buitrago mee hebt dan moet hij vandaag mee. Anders had je hem simpelweg niet mee moeten nemen lijkt me.

NOAD1912
Maarten Koning
Mee eens, als je buitrago mee hebt dan moet hij vandaag mee. Anders had je hem simpelweg niet mee mo...

Eens hoor, maar is Tiberi niet de uitgesproken kopman? Als Buitrago mag soleren erodeert dat het toch al broze kopmanschap nog meer af. 

bdebouwer

Buitrago heeft gewoon een vrije rol.

bdebouwer

Ik heb even teruggekeken maar Pidcock heeft volgens mij nog nooit echt in de top geëindigd in een redelijk zware bergetappe in een grote ronde (van de favorietengroep). Ik vraag mij af waarom hij nu opeens wel goed genoeg zou zijn.

Dakota
bdebouwer
Ik heb even teruggekeken maar Pidcock heeft volgens mij nog nooit echt in de top geëindigd in een re...

Dat dus, bij mij zit hij op het bankie

ditisdavid
bdebouwer
Ik heb even teruggekeken maar Pidcock heeft volgens mij nog nooit echt in de top geëindigd in een re...

Tour 2023? Vierde van het peloton op de Puy de Dome, derde van het peloton op de Grand Colombier.

Voor mij persoonlijk is het 3 plekjes voor hem, Tiberi, Soler en Fortunato, denk dat Tiberi mag banken na zijn slechte beurt zondag. Verwacht geen al te sterke vlucht zo vroeg in de ronde met zowat alle goede klimmers die nog kort staan, dus in het slechtste geval rijden de klassementsrenners voor plekje 6 ofzo.

Laatst gewijzigd
NOAD1912

"Of-vraag-disclaimer"

Wie zouden jullie eerder op het bankje zetten jongens.. Tiberi of O´Connor?

Maarten Koning
NOAD1912
Eens hoor, maar is Tiberi niet de uitgesproken kopman? Als Buitrago mag soleren erodeert dat het toc...

Buitrago heeft een vrije rol gekregen, is ook expliciet bevestigd. 

Die is mijns inziens ook te goed om te knechten voor een top 5 van Tiberi en ik denk dat Bahrain (terecht) denkt dat Buitrago hun beste kans is op succes deze ronde. 

Maarten Koning
NOAD1912
"Of-vraag-disclaimer" Wie zouden jullie eerder op het bankje zetten jongens.. Tiberi of O´Connor?

Ik denk dat O'Connor op het moment beter is en ik zou voor hem kiezen. 

NOAD1912

Dank voor je input Maarten!

Fietsopa
Groetemeule
Naja kans is groot dat vlucht weg blijft en het is allerminst zeker dat Tulett daarbij gaat zitten....

Of Vingegaard wint, en pakt ook gelijk de puntentrui en misschien zelfs de bergtrui ;) 

RuudTompot

Grote kans op regen begreep ik. Ik zou dan nog even nadenken over Vine vandaag, ook al zal hij zeker het proberen.  Dat betekent nog meer voorzichtigheid indien het regent, denk niet dat Vingegaard dan zelf heel actief zijn. Zet in op vlucht en nieuwe leiders truien. 

Laatst gewijzigd
RuudTompot
bdebouwer

Alpe D'Huez ooit gewonnen dacht ik.. kleine pukkel

hajeje

Ik denk dat veel aanvallers wachten tot morgen. Teveel AK energie vandaag. Bovendien zijn de aanvallers dan morgen relatief sterker, want ze doen het vandaag rustig aan. #vrijuithopen

Branco

Zou lekker als deze groep het haalt ....Vine, Castrillo en Fortunato opgesteld vandaag...

Laatst gewijzigd
Koenb16
Branco
Zou lekker als deze groep het haalt ....Vine, Castrillo en Fortunato opgesteld vandaag...

Precies de 3 klimmers die bij mij op het bankje zitten

Branco
Koenb16
Precies de 3 klimmers die bij mij op het bankje zitten

Blijft toch elke x weer een loterij....redelijke kans dat ze het toch niet halen...

hajeje

Oei... Castrillo en Ryan houden mijn bank warm vandaag. Kan iemand Vlab, Ineos en Lidl vertellen dat ze aan het AK moeten denken?

Laatst gewijzigd
CyclingDonkey
Branco
Blijft toch elke x weer een loterij....redelijke kans dat ze het toch niet halen...

Vine, Castrillo en Fortunato stonden natuurlijk niet voor niets hoog in de odds.. dus een pure gok was t nou ook niet dat ze mee zouden zitten. Of ze t gaan halen is een tweede idd :)

Laatst gewijzigd
hajeje

Zegt u het maar, misschien 4 minuten voorsprong dadelijk. Vanaf de top en nog 100 km te gaan is dat makkelijk in te lopen door de AK ploegen. Is het slecht weer misschien? (geen beeld voor mij)

Laatst gewijzigd
Branco
hajeje
Zegt u het maar, misschien 4 minuten voorsprong dadelijk. Vanaf de top en nog 100 km te gaan is dat...

Ja regen en kou

1 2 ... 60 61 62 63

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.