Gaat soler op 7minuten eindigen in lijn met vorig jaar of blijft hij kort, wellicht zelfs in de vlucht, omdat hij toch 4e staat. Al lijkt het me niet dat de vlucht in zo'n geval genoeg ruimte krijgt, daar is nog wat te veel kwaad bloed voor bij visma.
Wat Tulett betreft, het lijkt me dat visma die er gewoon bij houdt, zeker nu zingle al weg is, om te controleren en vingegaard in de juiste positie te krijgen. Hij is nu immers geen underdog zoals in de tour en ze hebben er voor nu nog baat bij om hem vooraan af te zetten en het af te maken.
Tour 2023? Vierde van het peloton op de Puy de Dome, derde van het peloton op de Grand Colombier.
Voor mij persoonlijk is het 3 plekjes voor hem, Tiberi, Soler en Fortunato, denk dat Tiberi mag banken na zijn slechte beurt zondag. Verwacht geen al te sterke vlucht zo vroeg in de ronde met zowat alle goede klimmers die nog kort staan, dus in het slechtste geval rijden de klassementsrenners voor plekje 6 ofzo.
Buitrago heeft een vrije rol gekregen, is ook expliciet bevestigd.
Die is mijns inziens ook te goed om te knechten voor een top 5 van Tiberi en ik denk dat Bahrain (terecht) denkt dat Buitrago hun beste kans is op succes deze ronde.
Vine, Castrillo en Fortunato stonden natuurlijk niet voor niets hoog in de odds.. dus een pure gok was t nou ook niet dat ze mee zouden zitten. Of ze t gaan halen is een tweede idd :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.